Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15044
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Tråden er prreciousss :razz:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Jakob skrev:Tråden alle snakkede om, men ingen oprettede. You are the man, Daluigi!
Jeg var ikke klar over at alle snakkede om den? :razz: Men ja, jeg tænkte det var på tide, at samle alt gyllen i én tråd ;-)
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Lige når det kommer til Mascherano, så jo. For hans stil er markant blevet ændret. Han gik fra og være den første til og rejse sig op efter en hård takling, til og være den første til og smide sig uden kontakt. Selvf i hård konkurrence med Alves, Puyol, Busquets, Iniesta, Pedro og Villa
Muligvis det mest ignorante, jeg nogensinde har læst.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Hahaha jeg læste det godt. Men det var simpelthen SÅ sindsygt, at jeg end ikke følte den hørte hjemme herinde...

Det svare til vi begyndte at kalde Raul for usportslig - det er direkte pinligt. Utroligt hvis de ikke retter ham derovre!
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

#175: Kassow-Rossing | 22-11-2012 17:27

Anders der er så meget du ikke forstår. Men du kommer også fra en klub, hvor succes ikke er noget man oplever hver sæson. Du skal bare vide, at Real Madrid er ikke Barcelona.

"Manchester United og Bayern München er skrækmodstandere i en 1/8-dels finale. PSG og Shakhtar Donetsk er begge jokere i kampen om Champions League trofæet, men Real Madrid er lige niveauet over. Schalke er en overkommelig modstander."

Der findes ikke en skrækmodstander eftersom Real Madrid er niveauet over både ManU og Bayern München. Derudover så er det lidt besynderligt at du nævner at Real Madrid "er lige niveauet over" klubber som PSG og Shaktar, når Real Madrid "lige er niveauet" over Barcelona, der er to niveauer over de to nævnte klubber. Og ja Schalke er en overkommelig modstander.
Jeg tager forresten hatten af for Anders/Storken, at han orker.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

#177: HHB65 | i dag 11:31

#Kassow-Rossing

Nu er jeg sku nød til at skrive min mening om dig og dine kommentarer/holdninger.

Du skriver til Storken

"Anders der er så meget du ikke forstår. Men du kommer også fra en klub, hvor succes ikke er noget man oplever hver sæson. Du skal bare vide, at Real Madrid er ikke Barcelona".

Du siger ofte at personer skyder sig selv i foden, er pinlige eller mangler facts når du gang på gang selv kommer med udtagelser, hvor du ikke selv har hold i dine udtagelser (husker tydeligt dit glimrende indlæg tidligere og tilskuerantallet i Real Madrid og Barcelona de sidste sæsoner)

Jeg bevæger mig normalt på udenlandske Real Forums, men da jeg oprettede mig herinde var det i håb om en kvalificeret debat/sparring med danske Real-fans.
Desværre er der et par stykker, men især dig i spidsen der ødelægger det totalt.
Jeg bliver sikkert banned eller lignende fra forum efter dette, men hellere det end sidde og læse indlæg gang på gang der ødelægger forum totalt.
:]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Haha, det var ikke langt fra at HHB65 blev bannet for den kommentar til Kassow :roll:
Du bliver ikket bannet for dig indlæg. Du har dog lige skrevet et indlæg, hvor du retter en direkte personlig kritik imod en anden bruger igennem adskillige linjer. Det uden reelt at komme med argumenter, bidrage positivt eller på anden måde komme nogen vegne.
Det er op ad bakke, hvis man ikke har den indoktrinerede og hjernevaskede madridista-tilgang på forummet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Det er idioter der kører den side. Det ser man også med deres generelle sprogbrug som admins. Det er jo fuldstændig grotesk, at deres admins bruger ord som Uefalona, og kalder Pep for hykleren... Af den store fodboldverden, så er det alle bekendt, Mourinho som kaldes hykleren.

At Kassow skriver, at vores klub ikke oplever succes hver sæson, er simpelthen så ynkeligt, taget i betragtning, at i den tid hans liv har varet, er Barca verdens mest vindende klub. Og skulle vi være et niveau under dem nu? Vi fører ligaen med 8 point ned til dem på en 3. plads, og vi har vundet vores CL-gruppe mod deres 2. plads.

Jeg er ret sikker på, at vi er vidne til denne idioti, netop fordi deres klub er SÅ grotesk med alt hvad der hedder opførsel og image. De er simpelthen nødsaget til at snakke lort, for at dreje fokus væk fra det faktum, at deres hjerteklub stille og rolig er blevet en joke i europæisk fodbold. De har intet vundet i 10 år, ej heller nået en finale. Deres træner er en diva, som udøver vold og angriber velgørenhedsorganisationer.... Det er i sandhed en god undskyldning for at lyve for sig selv. Og det gør de så i stor stil, anført af Danmarks største klaphat - Kassow.

Danske Real-fans med en IQ på over 80 må græmme sig over den hjemmeside.
Forumlegende

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Jeg vil endnu en gang gøre reklame for Facebooksiden Real Madrid Ultras Sur Danmark. Det er en uudtømmelig kilde til citater fra tosser. Der er fin aktivitet derinde.

Jeg kan lige kort ridse op, hvad den hyggelige lille gruppe går ud på:

- Man må ikke sige et ondt ord om Casillas, Ronaldo eller Mourinho. Så er man ikke en rigtig fan og kan lige så godt "fucke ud af gruppen".

- Man må gerne kritisere Arbeloa, Essien og Higuaín. Også lidt Benzema. Men især Arbeloa.

- "*" er et skældsord. Messi er i øvrigt *.

- Der er flere deciderede psykopater. Bevis (det omhandler Puyols albueskade). Lille citat derfra:
Jonas Apadana skrev:fryder mig dybt over at en barca spiller bliver fodbold invalid eller langtids skadet, nu mangler vi bare Messi, Fabregas og Villa.


- Hvis man oddser på at Real Madrid ikke vinder, så er man heller ikke en rigtig fan og kan igen lige så godt "fucke ud af gruppen". Også selvom man vinder en stor sum penge.


Nå, gå selv ind og læs, og smid da det bedste herind ;-)

I øvrigt tvivler jeg på at ret mange fra gruppen er med i Ultras Sur.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Ak ja det danske fængselssystem er godt nok for bødsødent. De indsatte burde da slet ikke have adgang til en computer!?
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:- Der er flere deciderede psykopater. Bevis (det omhandler Puyols albueskade). Lille citat derfra:
Jonas Apadana skrev:fryder mig dybt over at en barca spiller bliver fodbold invalid eller langtids skadet, nu mangler vi bare Messi, Fabregas og Villa.
Det er foruroligende, men på samme tid også hamrende morsomt, at læse den tråd der. Det er sjovt hvordan de alle mener at der er en 'reel chance for en storsejr' og at deres angreb bare skal køre os over. Jeg er glad for at vi ikke er sådan en forsamling jubelentusiaster, med fanatiske tendenser, og at folk herinde i stedet kan se lidt realistisk på tingene. Vi har sikkert også fans som dem der, men de har heldigvis holdt sig væk fra forum indtil nu. De bruger jo nok Facebook i stedet for.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Vi har sikkert også fans som dem der, men de har heldigvis holdt sig væk fra forum indtil nu. De bruger jo nok Facebook i stedet for.
Jeg har ledt men uden held.

Hvis nogen finder sådan en side, så giv mig et link :glad:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Ville være meget ærgerligt hvis vi havde over 1000 medlemmer i sådan en gruppe som de har... Over 1000.. tænk over det.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Visca El Barca »

Det er virkelig nogle syge mennesker, der er tale om.

Prøv overvej dette svar;
Dareen Merhi Hawaa: det kaldes kærlighed til klubben ;) det er jo ikk et personligt hetz mod ham . Det bar bedre for klubben
Det er som et svar til dette indlæg;
Hawaa Barkho Hvordan kan i være glade over en spiller har brækket armen? Ja han spiller for barca og det er en bedre mulighed for os på søndag, men stadigvæk? :)
Kærlighed til klubben siger han/hun? Det er lidt sygt, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Det er virkelig nogle syge mennesker, der er tale om.

Prøv overvej dette svar;
Dareen Merhi Hawaa: det kaldes kærlighed til klubben ;) det er jo ikk et personligt hetz mod ham . Det bar bedre for klubben
Det er som et svar til dette indlæg;
Hawaa Barkho Hvordan kan i være glade over en spiller har brækket armen? Ja han spiller for barca og det er en bedre mulighed for os på søndag, men stadigvæk? :)
Kærlighed til klubben siger han/hun? Det er lidt sygt, synes jeg.
Det der er da en mild udgave af hvad de lukker ud.

Opslaget læser: Aben Puyol har brækket armen.

Fuldstændig sindsygt.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster