Mad

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: Mad

Indlæg af Hotnuk »

En Deep #2 fra Allans Pizza.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Mad

Indlæg af Skydefinten »

Spiser altid let før en El Clasico. Er så bange for at falde i søvn på sofaen og vågne op efter kampen, hvis jeg grovæder...derimod skal jeg i Rematusinde og hente Estrella Damn. De dulmer, og har ikke set Barca tabe til RM med dem på køl.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Mad

Indlæg af Brombi »

Man ved at man er gammel, når man er bange for at falde i søvn under en el clascio :O

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20563
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1099 gange

Re: Mad

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bager skrev:Hvad skal folk have i aften før klassikeren? Har folk nogle traditioner her?
Jeg skal have gammeldags oksesteg, kartofler, glaserede løg, salat og brun sovs. Det er min El Clásico-aftensmad.

Ikke nogen speciel tradition at spise lidt finere før El Clásico, det er mere fordi at min søster og hendes
kæreste kommer på besøg og spiser med, så gør farmand lige lidt ekstra ud af aftensmaden. Jeg klager ikke.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Mad

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:Hvad skal folk have i aften før klassikeren? Har folk nogle traditioner her?

Personligt fyrer jeg som regel op for noget lidt mere ekstravagant mad. Iaften skal jeg have meksikanske burgere med guacamole, jalapenos, chilibøffer samt alt det obligatoriske.
Uha mr. Baker, du gav mig lige lidt inspiration til noget meget eksotisk, jeg havde egentlig sat min næse op efter en udsøgt ekstravagant the burger menu fra Sunset, men nu tror jeg, at jeg pifter hele konceptet op med en Mexicansk burger fra den gyldne måge.. ekskulsivt!

No tradition... jeg plejer som regel bare at spise det min smukke kone sætter frem den dag El Clasico kommer.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Mad

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg lavede dobbelt portion af lasagne i går, så ikke noget vildt, men så er der mere tid til at drikke øl og sætte sig op til kampen :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Mad

Indlæg af fidanho »

lasagne
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Mad

Indlæg af Skydefinten »

Brombi skrev:Man ved at man er gammel, når man er bange for at falde i søvn under en el clascio :O
Før Brombi, før... ;-)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Mad

Indlæg af Pieyanthikos »

Menuen her på matriklen står på... lasagne (på bestilling af en kammerat).
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Mad

Indlæg af Mander »

En ven og jeg nappede en gang kotelletter, bacon, hvidløgskartoffelbåde og hvidløgsbrød med whiskysauce. Nam nam.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Mad

Indlæg af emo »

Risotto med citron og creme fraiche står den på i aften, køleskabet er ret tomt, men det bliver et hit.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Mad

Indlæg af Mander »

Hvad med kødet?

Gad vide, hvad man skal tage at spise i aften. Synes sgu, at det er en konstant kamp at finde på noget.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Mad

Indlæg af emo »

Hov da, glemte at jeg vil stege mig en lille T-bone steak på grillpanden.

Kender det Mander, og det er ikke sjovt... men lige pludselig så har man sq bikset et eller andet sammen, eller bestilt en mozarella/pancetta pizza.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Mad

Indlæg af Mander »

Jeg havde faktisk tænkt mig at lave pizza i aften, men så havde Føtex en hel kylling (1200 gram) til 35 kr. Tjah, hvorfor ikke?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Mad

Indlæg af fidanho »

To styks entrecôtes til 39 kr i Kvickly. Købte self et par pakker (læs: 5)
- Så i aften står den på entrecôte, ris og bearnaise!
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster