Rejse-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: Rejse-tråden

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:Jeg har en lækker veninde i Florida hvis du kan bruge det til noget ??$
Det skal siges at hun er 60+, men ligner en på 50. Do it...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Sv: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har en lækker veninde i Florida hvis du kan bruge det til noget ??$
Det skal siges at hun er 60+, men ligner en på 50. Do it...
Ok jeg vidste ikke at i er for ældre kvinder. Hende her er kun 27 såå no go ;-)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:San Francisco skulle være et virkelig dejligt sted! Altså sådan bare lækkert. Hvis du/I forstår.
Jeg har ikke været der, men jeg skal snart derover. Glæder mig meget! :smile:

Hvis du har muligheden, så er Grand Canyon chill as fuck, hvis man undgår turister.
Det er faktisk også den jeg glæder mig mest til. Det bliver selvfølgelig meget sjovt at se Hollywood og alt sådan noget i LA, men jeg tror bare ikke at den har halvt så meget charme som San Francisco. Vegas skal jo bare lige opleves. Bliver nok ikke mere end 36 timer jeg bruger der. Maks 48 timer. Det er jo bare lige at opleve The Strip og lige spille en hurtig omgang blackjack eller noget. Videre. Men planen er at køre ad State Route 1 op til San Francisco fra LA. Skulle være en helt igennem fantastisk tur.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Jeg har en lækker veninde i Florida hvis du kan bruge det til noget ??$
Jo jo, der er kun en 4.500 kilometers penge, så det klarer jeg da bare lige på en torsdag.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har en lækker veninde i Florida hvis du kan bruge det til noget ??$
Jo jo, der er kun en 4.500 kilometers penge, så det klarer jeg da bare lige på en torsdag.
Intet er umuligt ;-)
MDCCCXCIX

BarçaDK

Re: Rejse-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har en lækker veninde i Florida hvis du kan bruge det til noget ??$
Jo jo, der er kun en 4.500 kilometers penge, så det klarer jeg da bare lige på en torsdag.
Intet er umuligt ;-)
Men så er det vel muligt for noget at være umuligt? :roll:

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Kvoller »

BarçaDK skrev:
Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har en lækker veninde i Florida hvis du kan bruge det til noget ??$
Jo jo, der er kun en 4.500 kilometers penge, så det klarer jeg da bare lige på en torsdag.
Intet er umuligt ;-)
Men så er det vel muligt for noget at være umuligt? :roll:
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

I dag var feriens 'regnvejrsdag', men i stedet for at sidde indendørs og glo på ingenting, tog vi et smut til Siena, hvor jeg ikke havde været i en håndfuld år. Super flot by. Den kommer selvfølgelig ikke i nærheden af Firenze, men jeg synes helt sikkert at det er en by der skal opleves. Især hvis man lige kan time det med Palio di Siena. Men ellers er der mange flotte ting at se på. Piazza del Campo har en helt masse spændende historier at byde på og Palazzo Pubblico, med sit Torre del Mangia, er virkelig også et flot bygningsværk. Lighederne mellem det og Københavns Rådhus er til at se når man står foran det. Derudover er der selvfølgelig Il Duomo, som virkelig er helt fantastisk. Facaden i sig selv er så flot, men når man så har også har klokketårnet og kuplen at kigge på er det først virkelig flot. Det er næsten som at være med i Assassin's Creed II. Så hvis I ryger forbi Toscana i fremtiden og muligheden byder sig, kan jeg godt anbefale at man lige slår et smut forbi Siena, selvom Firenze selvfølgelig stadig skal prioriteres højere.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:I dag var feriens 'regnvejrsdag', men i stedet for at sidde indendørs og glo på ingenting, tog vi et smut til Siena, hvor jeg ikke havde været i en håndfuld år. Super flot by. Den kommer selvfølgelig ikke i nærheden af Firenze, men jeg synes helt sikkert at det er en by der skal opleves. Især hvis man lige kan time det med Palio di Siena. Men ellers er der mange flotte ting at se på. Piazza del Campo har en helt masse spændende historier at byde på og Palazzo Pubblico, med sit Torre del Mangia, er virkelig også et flot bygningsværk. Lighederne mellem det og Københavns Rådhus er til at se når man står foran det. Derudover er der selvfølgelig Il Duomo, som virkelig er helt fantastisk. Facaden i sig selv er så flot, men når man så har også har klokketårnet og kuplen at kigge på er det først virkelig flot. Det er næsten som at være med i Assassin's Creed II. Så hvis I ryger forbi Toscana i fremtiden og muligheden byder sig, kan jeg godt anbefale at man lige slår et smut forbi Siena, selvom Firenze selvfølgelig stadig skal prioriteres højere.
Lad lige vær med at køre i bus bro..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af JonasV »

Blau, you lucky b. Siena er en perle. Og ja, Firenze er endnu "perlere".

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Lad lige vær med at køre i bus bro..
Det kunne jeg aldrig drømme om! I det hele taget bruger jeg aldrig mere transportmidler. Hvis man tager toget, risikerer man at blive afsporet. Tager man bussen kører man galt. Tager man et fly, fungerer landingsstellet højst sandsynligt ikke. Cykler man bliver man ramt af en højresvingende lastbil. Kører man i bil, bliver man helt sikkert kørt ind i bagfra og i lastbil bryder den helt sikkert i brand, så snart den møder en mindre bakke. Jeg holder mig til mine fødder fra nu af! ;-)
JonasV skrev:Blau, you lucky b. Siena er en perle. Og ja, Firenze er endnu "perlere".
Det må man sige. I Toscana mangler jeg faktisk kun at se Lucca og Prato af de kendte byer nu. Firenze, Siena, San Gimignano, Pisa og Montepulciano er alle krydset af. Arezzo ville jeg egentlig også gerne se, nu jeg tænker over det. Jeg ville egentlig bare gerne bo i Toscana. Det er nok mit yndlingssted i hele verden (næst efter Barcelona, I ved).

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Quaresma »

hold din kæft
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Hello.

Jeg er igang med at planlægge en lille rejse til Indien. Skal enten rejse fra den 28. nov til 10. dec eller fra den 23. dec til 3. januar. Destination skal være New Delhi. Ville lige spørge om nogen af jer kender en side (flere sider) hvor man kan finde billige flybilletter. Især rejsen fra den 23. er lidt dyr synes jeg, gider ikke betale 10-11000 kr pr. person for en flybillet. Og så er der selvfølgelig også rejsetid, nogle steder står der helt op til 29 timer, det er virkelig langt. Vil ikke have en rejsetid på mere end 14-15 timer. Håber en venlig sjæl kan hjælpe.

På forhånd tak!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af emo »

Nej, kender intet. Men ville bare lige sige at jeg mener at det er synd at give så mange penge for en rejse, for så kort tid.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Nej, kender intet. Men ville bare lige sige at jeg mener at det er synd at give så mange penge for en rejse, for så kort tid.
Jeg ved, det er lidt kort men kan desværre ikke gøre noget. Skal overraske damen, hendes store ønske er at se Indien og Taj Mahal, kan ikke andre datoer eller over længere periode. I hvert fald ikke i den nærmeste fremtid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster