Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Du tvinger mig ud i at begynde med at spille igen! Jeg var ellers stoppet i ren og skær frustration over at man skal bruge NemID hver gang man logger ind, men det der Prosoccer skal da vidst lige prøves!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

Pieyanthikos skrev:Endnu engang må jeg sende en varm tanke til Prosoccer; Dijon (2,15), Victoria Ziz. (5,50), Rangers (3,70), Brasov (3,25), Erzegebirge (3,60), Newcastle (3,45), Osasuna (3,65), Setubal (2,05), Chesterfield (3,55) og Corinthians (2,30) gik alle hjem.

Det gør også, at jeg lige nu ligger i top 60 til DM i oddset og har ca. 6000 at spille for i morgen - skal pt. nå ca. 16000 for at have en chance for en plads på flyet (top 20). Det bliver svært, der bliver rigtig mange der spiller alle point op på den sidste spilledag i morgen, men jeg er kun med i opløbet pga. Prosoccer. Havde Dinamo Bukarest vundet i dag, havde jeg fået over 19000 point, hvilket havde givet mig en foreløbig plads i top 20.. sådan kan det gå! Helt sikkert er det dog, at jeg fremover skal kigge noget mere på chancevurdering og evt. overodds, det har været en succes de sidste par dage.
Du burde give mig 15 % af alle dine fortjenester. Spillede du alle de kampe på en kupon? Jeg har lige regnet ud, at de gav odds 107000!!!!!!!!!!!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Odds

Indlæg af Qwade »

@ # 23: Du er da også en totalt fedtspiller med den der kupon ;)

@ Piey: Jeg kunne sagtens have Googlet det, men så skulle jeg jo ud i at lede efter den rigtige også - omvendt set kunne jeg spørge her, og vupti, så gav du mig et direkte link :P

@ BG92: Er helt enig med dig, jeg er næsten også stoppet med at oddse helt, netop pga. det klamme login-system. Og hvorfor fuck indfører de det på et fucking betting-site altså! -.-

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Den danske liga er ikke god ved prosoccer, godt at jeg kunne forudsige sådan noget.
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Odds

Indlæg af Pieyanthikos »

# 23 skrev: Du burde give mig 15 % af alle dine fortjenester. Spillede du alle de kampe på en kupon? Jeg har lige regnet ud, at de gav odds 107000!!!!!!!!!!!
Nej, det var en række 2/6 systemer ;-) Havde ellers været en fin lille skilling..
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

Pieyanthikos skrev:
# 23 skrev: Du burde give mig 15 % af alle dine fortjenester. Spillede du alle de kampe på en kupon? Jeg har lige regnet ud, at de gav odds 107000!!!!!!!!!!!
Nej, det var en række 2/6 systemer ;-) Havde ellers været en fin lille skilling..
Hvor meget hev du hjem?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Tak, Prosoccer. Spillede på Lens over Nantes i går til odds 2,25. Og så valgte jeg at gå imod deres prediction af FCM-AGF. 72% på FCM og 5% på AGF? Really? Nå, men i dag har jeg smidt penge på Portsmouth over Hull til odds 2,75 og på Bradford over Crawley Town til odds 3,60. Go go go!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Jeg blev snydt at Steau i går... havde dem til sejr.

Men har prøvet lykken igen med en lige på, 6 kampe, de fleste fra de engelske divisioner. Turde ikke FCM i går, da jeg har set at de ikke er så vilde i den danske liga, de havde jo en klar klar OB sejr over Køge, der er jo ingen normale mennesker der forventer det, udover os latterlige ob-fans.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

I burde alle give mig 25 procent af jeres gevinster for at have givet Jer prosoccer-fiffet! Så kan jeg i det mindste huske, hvordan det er at vinde.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Pfft... brugte prosoccer før du blev født, eller tæt på, eller faktisk for en del år siden, men havde svedt det ud.

:lol: :lol: :grin:

Men har ikke vundet endnu.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Pfft... brugte prosoccer før du blev født, eller tæt på, eller faktisk for en del år siden, men havde svedt det ud.

:lol: :lol: :grin:

Men har ikke vundet endnu.
Min far er stærkere end din far! ;)
- Ej, jeg har også brugt den i lang tid, men ville bare være godhjertet og dele ud til folket. Kald mig bare, Robin Hood. I får goderne, jeg taber alt :(.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Aahh, så prøver jeg også. Brug koden Sonos når du opretter konto på www.wimp.dk , så kan du få to måneder free, og det er sweet, imo sweetere end Spotify, og så kan man have den på phone i to måneder også.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Aahh, så prøver jeg også. Brug koden Sonos når du opretter konto på http://www.wimp.dk , så kan du få to måneder free, og det er sweet, imo sweetere end Spotify, og så kan man have den på phone i to måneder også.
Vi to har et alt for godt hjerte.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Odds

Indlæg af Skydefinten »

Så melder jeg mig også under fanerne med en gratis gave til brugerne!

http://adambraff.dk/ScorekurserDetail.a ... pe=Package


Held og lykke... :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Odds

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg satte mine sidste håndører på Juan Monaco i nat, og han vandt - og det var lige præcis nok til at komme med på Verdens Bedste Fodboldrejse! Jeg er helt rundt på gulvet :-o
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster