Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Odds

Indlæg af Jbninc »

Madbassen skrev:Jeg skal altså lære at stoppe i tide.
Lige præcis. Det er en dyr lektion. Det lærte jeg i hvert fald over en lang periode. Nu kan jeg finde ud af det, og har indtil videre et indskud på 500 vekslet til 3000. Jeg hader forresten stadigvæk Aab for deres x i går.

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Odds

Indlæg af Qwade »

Billede


:(

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Odds

Indlæg af ulrich »

Det var du sgu da også selv uden om.

;)

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Odds

Indlæg af Qwade »

Amen har også kaldt billedet 'Failpool'.. Oddser aldrig på de røvhuller igen, de sejler!


EDIT: Ingen ros for at ramme Villa vs Real? Er jeg skuffet over! :P

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Odds

Indlæg af Pieyanthikos »

Takker Flax (tror jeg det var) for prosoccer-tippet. Den har tjent lidt hjem til mig de seneste dage, og indtil videre ser det fornuftigt ud i dag med sejr til Lokomotiv og føringer til Ascoli og Minsk. Fedt nok, det har i hvert fald givet blod på tanden til at lede efter overodds ift. chancevurdering.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Odds

Indlæg af # 23 »

Jeg skrev prosoccer siden. Flax skal ikke stjæle min barmhjertigheds-spotlight. ;)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Odds

Indlæg af Pieyanthikos »

Oh, sorry! ..Men godt tip! Både Ascoli (3,55), Minsk (4,33) og SønderjyskE (5,15) gik hjem, fremragende.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Odds

Indlæg af Qwade »

Hvilken side, er det i snakker om? Vil da gerne kigge på den også, nu hvor Pieyanthikos river penge hjem på tips derfra! ^^

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Odds

Indlæg af Pieyanthikos »

En enkel google-søgning, så havde du fundet den ;-) www.prosoccer.gr
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

Jeg havde vundet 9865 kroner, hvis Twente evnede at vinde, men de spillede uafgjort. Jeg spillede for 100 kroner og fik altså odds 98,65. FUck jeg er vred. Så tæt på mayn.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Odds

Indlæg af klogfyr »

# 23 skrev:Jeg havde vundet 9865 kroner, hvis Twente evnede at vinde, men de spillede uafgjort. Jeg spillede for 100 kroner og fik altså odds 98,65. FUck jeg er vred. Så tæt på mayn.
du går altid ned på en kamp. Kan du ikke poste dine kuponer inden spilstop så kan vi selv pille en fra hehe.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

klogfyr skrev:
# 23 skrev:Jeg havde vundet 9865 kroner, hvis Twente evnede at vinde, men de spillede uafgjort. Jeg spillede for 100 kroner og fik altså odds 98,65. FUck jeg er vred. Så tæt på mayn.
du går altid ned på en kamp. Kan du ikke poste dine kuponer inden spilstop så kan vi selv pille en fra hehe.
Desværre. Jeg viser aldrig mine spilkuponer før jeg spiller. Jeg er lige på det punkt overtroisk med at vise dem, for det giver uheld.

Men her kan I se den kupon. Håber alle fra Twente får en vild omgang diarré i aften og deres koner knalder udenom!

Billede
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Odds

Indlæg af Visca El Barca »

Du taber rimelig tit på en kamp, selvom du holder det for sig selv. Måske skulle du prøve at poste dine kuponer, det kan måske gøre at du vinder istedet? ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Odds

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Du taber rimelig tit på en kamp, selvom du holder det for sig selv. Måske skulle du prøve at poste dine kuponer, det kan måske gøre at du vinder istedet? ;-) .
Don't even jinx it.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Odds

Indlæg af Pieyanthikos »

Endnu engang må jeg sende en varm tanke til Prosoccer; Dijon (2,15), Victoria Ziz. (5,50), Rangers (3,70), Brasov (3,25), Erzegebirge (3,60), Newcastle (3,45), Osasuna (3,65), Setubal (2,05), Chesterfield (3,55) og Corinthians (2,30) gik alle hjem.

Det gør også, at jeg lige nu ligger i top 60 til DM i oddset og har ca. 6000 at spille for i morgen - skal pt. nå ca. 16000 for at have en chance for en plads på flyet (top 20). Det bliver svært, der bliver rigtig mange der spiller alle point op på den sidste spilledag i morgen, men jeg er kun med i opløbet pga. Prosoccer. Havde Dinamo Bukarest vundet i dag, havde jeg fået over 19000 point, hvilket havde givet mig en foreløbig plads i top 20.. sådan kan det gå! Helt sikkert er det dog, at jeg fremover skal kigge noget mere på chancevurdering og evt. overodds, det har været en succes de sidste par dage.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster