Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg får kvalme bare af at tænke på at tage såden en tur. Det er sgu godt klaret blau!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Powha, Roskilde overlevet. Min mavse er fukk. Helt fint det hæphop, der blev leveret. Earl og især Dilated Peoples holdt det ægte.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvordan var OutKast?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg får kvalme bare af at tænke på at tage såden en tur. Det er sgu godt klaret blau!
Hæ, det værste er nærmest at have siddet 18 timer i en bil dagen efter. Det smadrede da lige benene det sidste stykke vej.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:Hvordan var OutKast?
Godt!

Jeg er satme ramt idag. Fuck.
#jesuisSheep

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Hvordan var OutKast?
Jeg synes, at selve de to gjorde det ret godt, men jeg stod langt nede, fordi jeg tog det sidste af Earls koncert med inden jeg gik derhen. Dér (altså nede bagved til OutKast, ikke til Earl) var lyden desværre ikke ret god, det hele druknede i bas, og det var ofte svært at høre deres stemmer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Earls koncert var tilgengæld lidt kedelig, synes jeg. Han leverede osv, men ellers var der nu ikke meget spænding. Han manglede lidt nogle fra Odd-crewet til at bakke ham op, og lave lidt gøgl.
Hvad så du/i ellers?

Jeg så Nails igår på Pavillion, det var UDEN tvivl mit koncert-højdepunkt på årets festival. Er du gal de sparkede røv, og voldtog ører. Og så lyste det ud af dem, hvor fedt de havde det over der var så "mange" mennesker.
Jack White var selvfølgelig klasse som sædvanlig. Fantastisk han spillede Hotel Yorba!
Bl'ast kl. 02 natten til lørdag var også genialt. Oldschool hardcore fra Californien.
Phil Anselmo & The Illegals fredag 13:30 på Arena var også hjernedødt. Han er så ufatteligt awesome!
Jeg så for en gang skyld virkelig meget musik.

Årets skuffelse var Deerhunter. Hoooold nu kææææft de var kedelige!
Og så er jeg fucking træt af, at ALLE skal have anlæg med. Det var meget bedre da folk kunne nøjes med en radio, og så var der enkelte der havde anlæg med. De er jo ikke til at holde ud, at der er 30 anlæg der spiller 30 forskellige sange (okay, mest Sivas......) på samme tid.
#jesuisSheep

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

zqa skrev:Earls koncert var tilgengæld lidt kedelig, synes jeg. Han leverede osv, men ellers var der nu ikke meget spænding. Han manglede lidt nogle fra Odd-crewet til at bakke ham op, og lave lidt gøgl.
Jah, Earl er ikke den fødte livemusiker. Han er meget dyster og lidt stenet, hvilket er fedt nok, men især det sidste er ikke optimalt til en koncert. Men som du siger: Han leverede. Han er jo en fremragende rapper, så at høre ham gøre det live var fedt. Men det var mest en koncert for fans.
Til hans forsvar hjalp det mod slutningen, der livede det op. Nu ved jeg ikke, om du gik til Orange inden Earl gik af, men fra ca. 18:25, hvor folk begyndte at skride, livede det en del op. :smile:

Jeg havde også håbet på mere end Lucas Vercetti komme ind, men jeg overhørte én ved siden af mig inden koncerten startede sige, at de medlemmer af Odd Future, som spillede på Roskilde i 2012 (eller var det 2011?), ikke må optræde der, fordi de crowdsurfede. :mrgreen:
zqa skrev:Hvad så du/i ellers?
Tja, Dilated Peoples var virkelig gode, fremragende performance.
World's Fair på Pavilion var fedt på trods af at der vel ikke engang var 1000 mennesker.
De to største positive oplevelser var for det første A$AP Ferg, som jeg synes er lidt en klovn, men han fik publikum fint med. Og han havde et livligt sidekick med på scenen, som supplerede perfekt. Ved ikke, hvad han hedder. Lille ripped nigga.
Den anden var Major Lazer. Jeg hader deres musik, men jeg gik med nogle venner i pitten. Med nul forventninger. Endte helt op ad hegnet, og havde det faktisk pissesjovt!
Future Islands var vel egentlig også rigtig godt. Jeg var lige blevet brændt af, så stod nede bagved med en Dixie Burger og fik det egentlig fint.
zqa skrev:Årets skuffelse var Deerhunter. Hoooold nu kææææft de var kedelige!
Hehe, det er jeg glad for at høre, jeg var nemlig ked af at jeg blev tvunget til at være i campen mens de spillede.
Apropos skuffelse: Jeg gik til Klumben og Raske Penge med en ven, der gerne ville se dem. Også her med nul forventninger. Men hold da kæft noget lort, hvordan kunne de få Orange? Det kan da ikke være et spørgsmål om smag, det var lortlortlort.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Hjemme fra urinstøvhimlenhelvedet.

Fik set lidt færre koncerter end jeg plejer, men der var ganske mange gode imellem.


Jeg fik set/hørt:

Earl Sweatshirt - ikke decideret dårligt, men det var som om han hverken lykkedes med Doris' cool, snøvlende, druggy feeling eller en reel fest - det blev lidt en lunken mellemting. Stadig godkendt koncert, dog!

Outkast - nåede kun slutningen efter Earl, men der var til gengæld gang i en god fest. Fedt at opleve en ny-klassisker som 'Hey Ya' live.

Banks - et af årets højdepunkter for mit vedkommende! Højt, poppet, dystert, stemningsfuldt, easy on the eyes...

Rolling Stones - kom lidt senere til pga. Banks, men vi nåede lige frem til et godt spot da de satte i med en fin version af min yndlingssang fra deres hånd, 'Wild Horses'. Bort set fra det hyggeligt nok - omend det rent musikalsk sejlede lige lovligt meget til min smag i ny og næ.

Warpaint - ikke voldsomt egnet til en festival-eftermiddsags-koncert med dagslys udenfor teltdugen, men ellers fint. Især de mere elektroniske sager. Über sej trommeslager.

Haim - slet, slet ikke min kop te. Musikken blev væk i feedback og kedelige, fortærskede rockklichéer. Ville langt hellere have hørt dem i deres mere poppede ham, i stil med albummet. Deres Beyoncé-cover var koncertens højdepunkt for mit vedkommende.

Damon Albarn - det absolutte højdepunkt for mit vedkommende - pissede alle andre kunstnere midtover. Den perfekte blanding af udadvendthed og musikalsk tilstedeværelse. Tror det er den bedste koncert, jeg har set i år. Var spændt på hvordan sangene fra den nye plade - som jo er pænt stille og stenet - ville fungere, men de havde skruet godt op for sagerne i live-versionerne, uden at det gik udover stemningerne. Og så Gorillaz-monsterhits'ne som ekstra-numre - med DeLaSoul og alting. Daaaayyyyum, jeg var helt musik-høj resten af aftenen.

Future Islands - glimrende koncert! Var præcis hvad jeg håbede, det ville være. Synth-fest med pragtfulde omkvæd og en intens frontmand (gad vide om der var andre på scenen?... jeg lagde ikke mærke til dem...)

Billede

Arctic Monkeys - fede sager. Præcis som med Future Islands fik jeg præcis, hvad jeg håbede. Attitude for alle pengene, baseret på et nyt album, der kan bære det.

Psyched Up Janis - rent nostalgi-trip. Kan ikke vurdere om det var godt eller ej. Men nøj, hvor blev jeg sendt tilbage til folkeskolen og en stor bunke sange, som jeg spillede covers af med mit første band. Vh Jonas, 398798 år.

Chorus Grant - jeg er helt sikkert farvet af at jeg kender Kristian, som gemmer sig bag projektnavnet, men nøj, hvor var det en pragtfuld koncert. Må også varmt anbefale albummet Space', der udkom tidligere i år.

Deerhunter - er meget enig med zqa. ZzzzzzzzZZZZZZzzz.

Stevie Wonder - næsten for velspillet/-sunget. Pragtfulde hits. Alt for meget sing-along og uvedkommende jam-passager.

m.fl.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Hjemme fra Roz, godt tanned og rimelig træt..

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

De fra min kamp, som var til Damon Albarn, sagde også, at det var fremragende. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke var der. Fordi nu, hvor jeg sidder og ser programmet, kan jeg se, at jeg ikke var til en anden koncert. Jeg må have glemt det. Satans.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Psyched Up Janis var selvfølgelig også en glimrende koncert. Og er du sindssyg de spillede højt!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hahahaha
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

BarçaDK skrev:De fra min kamp, som var til Damon Albarn, sagde også, at det var fremragende. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke var der. Fordi nu, hvor jeg sidder og ser programmet, kan jeg se, at jeg ikke var til en anden koncert. Jeg må have glemt det. Satans.
Det er bittert! Kender godt at man, set i bakspejlet, kan tænke "gad vide hvor jeg var på pågældende tidspunkt?". Sådan har jeg det lidt med Dilated Peoples.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Psyched Up Janis var selvfølgelig også en glimrende koncert. Og er du sindssyg de spillede højt!
Hjernedødt højt. Det var Future Islands i øvrigt også. Men fede koncerter i begge tilfælde!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster