Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Fin sang. Den handler om Jolene. Altså baren Jolene.
Det var en gang et super fedt sted..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Ja, helt enig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

min homies homie har udgivet første udkast til kommende debut album.

Den handler om Christiania og han er tidligere medlem af mfs eliten.
[youtube]pJa2nSpgZBo[/youtube]

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Musik

Indlæg af Mander »

Skal til Danmarks Største Fredagsbar i morgen, og der kommer adskillige musikere - desværre kender jeg ikke én eneste (udover at have hørt navnet When Saints Go Machine før).

http://www.storfredag.dk/musikprogram-top

Nogen (= Jonas) der kan komme med anbefalinger? Gerne noget, som vi ikke-musikere kan påskønne, dvs. ikke alt for lala-kunstnerisk...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

HVAD? For helvede ... hvorfor skal vi på hyttetur i morgen? Ville satme gerne have set både When Saints Go Machine og The Blue Van. Nå. Det må jo blive en anden gang!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

@Mander

When Saints Go Machine er jeg vældig glad for! Jeg går i øvrigt på skole med deres forsanger, som er en rigtig fin gut. Dog kunne jeg godt forestille mig at deres nyere sager, som de sikkert vil spille mest af, kræver lidt tilvænning. Sådan var det i hvert fald for mig. Men jeg syness klart du skulle give det et skud alligevel.

[youtube]hW6nQeP0KJo[/youtube]

The Blue Van har aldrig helt for alvor trukket tæppet væk under mig, men det er mit indtryk at de er et festligt liveband. God gedigen rock som man lavede den i 60'erne.

De andre bands kender jeg ikke, omend jeg kan genkende navnene Zeitgeist og Everybody Loves Drums. Det kan være Flax har mere kendskab til sagerne.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Musik

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:HVAD? For helvede ... hvorfor skal vi på hyttetur i morgen? Ville satme gerne have set både When Saints Go Machine og The Blue Van. Nå. Det må jo blive en anden gang!
Skal I en tur til Lisbjerghytten? I så fald, så god tur - det er kanonfedt. Jeg har fortalt en ven på dit hold, hvis det er det, om nogle af vores eskapader, og hvad tidligere rushold har lavet der (som f.eks. at fælde træer i en brandert). Det ligger bare fecking langt væk fra alting, så lad være med at gøre som min ene tutor og jeg, der pludselig fik lyst til at gå mod McD på Randersvej...

@ Jonas

Jeg ser på det. :) Umiddelbart tror jeg ikke, at der er nogen af dem, jeg snakker med, som kender nogen som helst af de bands - så mon ikke vi bare driver lidt rundt og kigger. Jeg er dog næppe i stand til at påskønne noget som helst ud på aftenen, for vi går igang med at drikke kl. 10.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, vi tager til 'Borgmestergården' ved Stilling Skov. Den skulle også ligge i gå-afstand til en McDonalds - også på Randersvej. Kan ikke lige gennemskue om det er den samme? Men at fælde træer lyder sjovt. Kunne jeg nok godt finde på, hvis jeg husker at medbringe min sav - et redskab som jeg naturligvis ejer, ligesom enhver anden! Nej, men det skal sgu nok blive fedt - er så heldig at være den ene af dem der står for underholdning på turen, i form af en konkurrence, med alverdens mærkelige og selvsagt fulde konkurrencer, mellem fire hold, så jeg regner med at blive opvartet og at der bliver fedtet godt for mig. Hvilket jeg ikke vil have noget imod - man er vel modtagelig over for bestikkelse.

Men for helvede. Ville virkelig gerne have set When Saints Go Machine og The Blue Van! :razz:
Gad vide om de andre fra holdet bliver sure, hvis jeg først kommer derud kl. 22? :lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Musik

Indlæg af Mander »

Aha - ja, der er en McD i Stilling. Den første i Århus og omegn, der fik refill af cola! Lyder umiddelbart til at være lidt tættere på, end de 8 km der var fra vores hytte ind til Århus... og husk at bruge en økse, hvis du skal fælde træer; det gjorde de. Men det er vist lidt off-topic nu.

Andre der kender til diverse bands på den liste, jeg linkede til for et par indlæg siden, må meget gerne kommentere på dem. Jeg aner ikke engang, hvilken genre, jeg skal forvente.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Musik

Indlæg af kklaus »

Jeg kender kun When Saints Go Machine og lidt The Blue Van (det der nu er spillet i radioen).

When Saints Go Machine er najs, The Blue Van virker meget hyggelige, men ikke noget must see for mig..

[youtube]ACWHeJtGyP4[/youtube]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Hvis man kan lide rock, så skal man gå til Blue Van.. Det er af de bands jeg har set, som giver den allermest gas på scenen. Kong Allan (bassisten) vælter rundt og Søren (guitar, sang) plejer at bløde fra samtlige fingre. Virkelig energisk. Og så spiller de selvfølgelig også noget god tråd.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Musik

Indlæg af Alchemist »

@Mander, jeg vil anbefale The Boy That Got Away, Stereorights (bka Why Don’t We Love Lucy) og Everybody Loves Drums. Den sidste spiller dog på samme tidspunkt som When Saints Go Machine, men det er i hvertfald de tre jeg skal se :glad:


[youtube]xW0Nqjoo5W4[/youtube]


Btw, jeg skal står i baren fra kl. 13.00, så kom og råb Visca el Barça, så giver jeg et shot :p
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Musik

Indlæg af Mander »

Haha - hvem skal jeg kigge efter?

Hvis du ser en dude med svale-tats på underarmen, så råb det selv, så giver jeg fandeme også et shot. Ved dog ikke, hvornår vi tager derhen - tror at vi varmer op hjemmefra fra kl. 10. Ved du, om man må have egne drikkevarer med ind på pladsen?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Alchemist skrev:Btw, jeg skal står i baren fra kl. 13.00, så kom og råb Visca el Barça, så giver jeg et shot :p
GOD FOCKING DAMNIT! Jeg går jo glip af alt det sjove!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Omg..

Ikke nok med at vi har de dårligste tilskuere i DK, så er vi også et af de dårligste hold.. Men hvorfor SKAL vi også have den dårligste sang????

[youtube]iaQAU6JtgT4[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster