TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:
JonasV skrev:Åh, gider man efterhånden overhovedet se de nye afsnit af The Office? #1stworldproblems
HVAD? haha kører det stadig? :) Det er slet ikke det samme uden Michael Scott :)
Slet slet slet slet ikke.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15082
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:
Lopezzz skrev:Ser i TWD sæson 3 med danske undertekster eller what?
Hvis i gøre det så send mig et link.
Jeg venter på at den bliver sendt på drhd men der går vist mindst 3 mdr.
Jeg så de første 2 sæsoner på netflix, det var HD og engelske undertekster :) Jeg ved ikke om de to sæsoner er lagt ud på det danske netflix (jeg bruger det amerikanske). Ellers kan du jo prøve netflix gratis i 1 måned :)

Til den tredje sæson henter jeg undertekster fra http://www.subscene.com og nogle gange er man heldig, at der er danske undertekster, men der går lige en dag eller to efter afsnittet er udkommet :)

http://subscene.com/subtitles/the-walki ... ird-season
Taaaak mange ;-)
Jeg bruger også subscene og regner med at se walkers i aften da jeg ikke kan vente mere.
Forhåbentlig ligger der også undertekster på subscene til de første afsnit.
Forresten har jeg prøvet demospillet The Walking Dead til PS3 og den er fed ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Er der kommet et walking dead spil? :glad:
Mht. undetekster, så kan du downloade alle afsnit med danske inde på http://nxtgn.org/index.php. Det er torrent, så du må selv vurdere, om du tør tage chancen ;)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Er der kommet et walking dead spil? :glad:
Mht. undetekster, så kan du downloade alle afsnit med danske inde på http://nxtgn.org/index.php. Det er torrent, så du må selv vurdere, om du tør tage chancen ;)
Nu er det ikke der er ligeså heldige som os. Det er ikke alle der har adgang til nxtgn.org, man skal nemlig have invite, og det ikke alle der kan give invite :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg går ud fra at det er Telltale's spil du taler om Lopezzz? Jeg er nået til episode 4 (ud af 5).

Jeg synes personligt at det er rigtig fedt. Det handler ikke så meget om at smadre walkers, men det er mere fokuseret på selve universet og handler mest om at træffe beslutninger og bygge forhold op med de andre karakterer. Men det fede er at hver eneste beslutning, hver eneste ting du foretager dig, har indflydelse på hvordan spillet udformer sig. Desuden er det rent grafisk lavet i stil med tegneserien, hvilket jeg personligt synes er noget federe, end hvis de havde forsøgt på at lave noget grafik i stil med GTA eller noget i den dur, for så var det helt sikkert blev en dårlig mellemting.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

koster det paing?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

@BG92 - Hvis du godt kan lide spil, hvor dine valg har stor indflydelse på resten af spillet, så skal du helt klart prøve Sonys 'Heavy Rain'. Det er freaking fedt!!
Brombi skrev: Nu er det ikke der er ligeså heldige som os. Det er ikke alle der har adgang til nxtgn.org, man skal nemlig have invite, og det ikke alle der kan give invite :)
Hvis du er sød, kan jeg godt sende dig en invite en dag ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Lol.. jeg er derinde..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Man køber episoderne hver for sig og jeg mener at jeg har betalt 29 eller 39 kroner for hver episode. Men jeg tror også at man kan købe et eller andet 'season pass' eller sådan noget.

Men her ... tjek det ud:

[youtube]7t5kne1WL_I[/youtube]

Heavy Rain ville jeg egentlig rigtig gerne spille dengang det kom ... jeg fik bare aldrig gjort det! :razz:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:Lol.. jeg er derinde..
lol.. så gider jeg ikke give dig noget.
Blaugrana92 skrev:
Heavy Rain ville jeg egentlig rigtig gerne spille dengang det kom ... jeg fik bare aldrig gjort det! :razz:
Se at få det gjort! Jeg får helt lyst til at spille det igen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Nogen der har fået set det nyeste afsnit af TWD?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Nogen der har fået set det nyeste afsnit af TWD?
Yeah:

(Retrospective) Spoiler Alert!

Blaugrana92 skrev:Bah, kedeligt afsnit af The Walking Dead. Men det var selvfølgelig en nødvendighed, nu hvor vi skulle introduceres for The Governor og Woodbury. Jeg håber bare ikke at der kommer til at gå alt for mange afsnit, hvor vi bare ser derindefra. Så hellere nogle afsnit hvor Rick, Daryl, T-Dog og Glenn smadrer nogle kranier.


Man ser ikke noget til Rick og gruppen, kun til Andrea og Michonne. ;-)
Senest rettet af Blaugrana92 man okt 29, 2012 6:33 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Arh, havde ikke set det indlæg. Har også lige fået det set. Det er lidt ærgerligt at Merle virker så rolig. Han bliver nødt til at være en bad mofo.
Senest rettet af Heartbreaker man okt 29, 2012 6:39 pm, rettet i alt 1 gang.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

(Retrospective) Spoiler Alert!

Ja, han burde ikke lade sig styre af The Governor. Det ligner ham ikke. Men det er også ret ærgerligt at Michonne er blevet sat sådan i bur. Hun var så awesome med sit katana-sværd og sine "pet-walkers".
Senest rettet af Blaugrana92 man okt 29, 2012 6:33 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Hun skal nok komme ud af buret og blive vild igen, det er jeg sikker på. Håber næste afsnit bliver vildt!
Senest rettet af Heartbreaker man okt 29, 2012 6:39 pm, rettet i alt 1 gang.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten og 55 gæster