TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Breaking Bad "tæt på Got" niveaumæssigt? Aha.

Se Ash vs Evil Dead. Selv tak.
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af ulrich »

Breaking Bad er bedre end GoT.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

ulrich skrev:Breaking Bad er bedre end GoT.
Billede

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Det er vel en smagssag og hvilken genre man er til?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

emo skrev:Det er vel en smagssag og hvilken genre man er til?
Det er en objektiv sandhed, at GoT = GoAT

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Piquénbauer »

ulrich skrev:Breaking Bad er bedre end GoT.
Jep.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Storken skrev:
emo skrev:Det er vel en smagssag og hvilken genre man er til?
Det er en objektiv sandhed, at GoT = GoAT
Nah, næppe... Den er fin. Det er BB også. Imo.
Allez...

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Bløddyret »

Har allerede set halvanden sæson af Breaking Bad (det er godt nok ved at være nogle måneder siden, men alligevel), og keg syntes den er sindssygt kedelig. Jeg ved ikke hvad det er, men den fanger mig overhovedet ikke.

Men tak for rådene! Tror jeg vil gå i gang med GoT i den nærmeste fremtid!
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Bløddyret skrev:Har allerede set halvanden sæson af Breaking Bad (det er godt nok ved at være nogle måneder siden, men alligevel), og keg syntes den er sindssygt kedelig. Jeg ved ikke hvad det er, men den fanger mig overhovedet ikke.
Præcis. Jeg tror virkelig mange har haft tanker om at stoppe med at se serien, da den overhovedet ikke fanger i starten. Det bliver helt klart bedre senere hen, men det er slet ikke på højde med de allerbedste serier.

Jeg vil sige, at alt hypen omkring serien kører ens forventninger kunstigt op. Og man bliver virkelig skuffet, når man så endelig kommer i gang. Det er en fin serie, bevares, men den er bare ekstremt overvurderet.

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Underligt. Jeg så den som den kom ud, og dermed undgik alt hypen og den fangede fra pilot afsnittet af.

Hvad er det der er kedeligt i den og som ikke fanger. Pilot afsnittet SF GoT er der vildt kedeligt. Tungt og fyldt med folk. Jeg ved at man altid skal give det en chance og aldrig bedømmer på de første par afsnit. Men det er slet ikke fordi GoT sparkede røv i de første par afsnit.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

emo skrev:Underligt. Jeg så den som den kom ud, og dermed undgik alt hypen og den fangede fra pilot afsnittet af.

Hvad er det der er kedeligt i den og som ikke fanger. Pilot afsnittet SF GoT er der vildt kedeligt. Tungt og fyldt med folk. Jeg ved at man altid skal give det en chance og aldrig bedømmer på de første par afsnit. Men det er slet ikke fordi GoT sparkede røv i de første par afsnit.
Det tog helt sikkert også lidt afsnit før GoT kom i gang. Jeg kendte én der stoppede efter et par afsnit, hvor jeg skulle tvinge ham til at se første sæson færdig. Da vi mødtes tre uger efter havde han set samtlige sæsoner :-)

Problemet med Breaking Bad er, at det tager et par sæsoner, før serien rigtig bliver spændende. Der er alt for meget pladder i starten. I mine øjne er scenerne med Walters familie ualmindeligt kedelige. Det er simpelthen ren tidsspild, når Skyler og Junior er på skærmen.

Jeg tror bare vi ser forskelligt på de her ting. Jeg mindes du er en fan af Six Feet Under, der ligeledes indeholder en del familie tam tam. Og det siger mig ingenting.

Kvoller
Indlæg: 5210
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kvoller »

Vikings vikings vikings!!! Thank me later yo. Verdens bedste serie

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er jo tidsspild at få etableret hjemmedynamikken i en serie der handler om en familiefar der går bananas.

Fair at man ikke bryder sig om BB men at kalde den overvurderet er åndssvagt. Jeg vil til en hver tid vælge den (og the sopranos) foran GoT. Gør det GoT dårlig eller overvurderet? Nej. Men personligt er jeg meget mere til dybde i karakterne fremfor den mere overfladiske fremstilling.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja det er jo tidsspild at få etableret hjemmedynamikken i en serie der handler om en familiefar der går bananas.

Jeg vil til en hver tid vælge den (og the sopranos) foran GoT. Gør det GoT dårlig eller overvurderet? Nej. Men personligt er jeg meget mere til dybde i karakterne fremfor den mere overfladiske fremstilling.
Forskellen på Sopranos og Breaking Bad er karaktererne. Den ene serie er fyldt med interessante familiemedlemmer, mens den anden series familie fungerer som en klods om benet på spændingen.

Piquénbauer skrev:Fair at man ikke bryder sig om BB men at kalde den overvurderet er åndssvagt.
Det eneste åndssvage er da din logik. Hvis man ikke er en fan af en serie, der bliver fremstillet som den bedste, så er den per defintion overvurderet i ens øjne.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Fair at man ikke bryder sig om BB men at kalde den overvurderet er åndssvagt.
Det eneste åndssvage er da din logik. Hvis man ikke er en fan af en serie, der bliver fremstillet som den bedste, så er den per defintion overvurderet i ens øjne.
Tja, folk har vel generelt respekt for, at andre måske er til andre genrer? Jeg tror ikke, at nogen har vurderet Breaking Bad på dine vegne.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster