Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Film

Indlæg af benjamin »

Flax_Generous skrev:Jeg så Frances Ha i går. På papiret lyder den forfærdelig - en sort-hvid pigefilm uden det store plot - men hvis jeg skal være helt ærlig, så må jeg nok indrømme, at jeg var virkelig godt underholdt. Jeg har faktisk lyst til at se den igen allerede. Hermed også bevist, at man godt kan være heldig, når man lader kæresten vælge film.
Hipsterfilm om selfede hipstere. Fesen, fesen film :mrgreen: Men meget god, ja.
Stick to your guns.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg ved ikke, hvad hipster præcist dækker over, men den er meget New York'er/ung boheme/quirky/Girls-agtig. Dog uden at være alt for prætentiøs.

Nu vil jeg se Rush og bagefter Spectacular Now.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Film

Indlæg af Piquénbauer »

Uha i aften skal der ses 12 years a slave og american hustle. Det skal nok blive godt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Piquénbauer skrev:Uha i aften skal der ses 12 years a slave og american hustle. Det skal nok blive godt!
Hvor???
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Film

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:
Piquénbauer skrev:Uha i aften skal der ses 12 years a slave og american hustle. Det skal nok blive godt!
Hvor???
Jeg ved ikke om det er ok at linke til downloads? Men de er begge ude som screenere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Ja, så godt lige, at det var screeners. Så venter jeg hellere lidt endnu :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

American Hustle, feeeed film. Jeg var underholdt hele vejen igennem, fantastiske skuespillerpræstationer af alle (og er du gal et cast, nok et af de bedste siden Oceans filmene), lækkert soundtrack og fed historie.

og jeg blev forelsket i Amy Adams..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Film

Indlæg af Piquénbauer »

12 years a slave er et mesterværk ud over alle forventninger! Ubehagelig, smuk, rørende og genial. En moderen klassiker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Rush er en fantastisk film. Rigtig flot lavet af Ron Howard.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Rush er en fantastisk film. Rigtig flot lavet af Ron Howard.
thats what i told ya bro :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Lone Survivor, fed nok film som handler om en gruppe navy seals som er på en mission, der går galt. Til dem som er crossfittere, så kender i måske til workouten Murph.. Den er opkaldt efter Michael Murphy, som blandt andet bliver portræteret i denne film. Jeg ved ikke hvor præcis den er, og hvor meget instruktøren har "pyntet" på historien, men den er fed nok. Personligt er den dårligst til sidst, men det er kun pga skuespillerpræstationerne.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Film

Indlæg af emo »

Amr. Hustle, Rush, LSurvivor, alle i screener og ikke engang i bio. Ser du dem virkelig i en ikke optimal kvali? Bare nysgerrig, da jeg personligt ikke kan få det store ud af en film hvis billede og lyd ikke er i tip top. Du ved! ;-)
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Amr. Hustle, Rush, LSurvivor, alle i screener og ikke engang i bio. Ser du dem virkelig i en ikke optimal kvali? Bare nysgerrig, da jeg personligt ikke kan få det store ud af en film hvis billede og lyd ikke er i tip top. Du ved! ;-)
Jeg er fint tilfreds med billedkvaliteten, nogle er ret snobbede med det, altså at de absolut skal kunne smide det op på 55" full hd 1080p med dd lyd.. Lyden er ikke dårlig og billedkvaliteten er ikke dårlig. Jeg ser dem på min bærbar og det ligner bare en god dvdrip.. Billedkvaliteten er ikke det vigtigste for mig, med mindre det er film som Gravity og Hobitten (som begge blev set i 3D i bio), men lyden er vigtig, og den har været god.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:American Hustle, feeeed film. Jeg var underholdt hele vejen igennem, fantastiske skuespillerpræstationer af alle (og er du gal et cast, nok et af de bedste siden Oceans filmene), lækkert soundtrack og fed historie.

og jeg blev forelsket i Amy Adams..
Er lige én film efter dig konstant! Igen, rigtig fed film. Slutningen er genial. I dag har jeg indtil videre set to afsnit Boardwalk Empire, Rush, Sherlock, American Hustle og halvdelen af Hobbiten (faldt i søvn til forpremiere). Nu er det tid til 12 Years of a Slave. Er helt tosset med det der ferie!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Film

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:
Brombi skrev:American Hustle, feeeed film. Jeg var underholdt hele vejen igennem, fantastiske skuespillerpræstationer af alle (og er du gal et cast, nok et af de bedste siden Oceans filmene), lækkert soundtrack og fed historie.

og jeg blev forelsket i Amy Adams..
Er lige én film efter dig konstant! Igen, rigtig fed film. Slutningen er genial. I dag har jeg indtil videre set to afsnit Boardwalk Empire, Rush, Sherlock, American Hustle og halvdelen af Hobbiten (faldt i søvn til forpremiere). Nu er det tid til 12 Years of a Slave. Er helt tosset med det der ferie!
!2 years a slave er genial. Kan ikke huske hvornår jeg sidst så en så god film!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster