Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Odds

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

OliverDK skrev:What to do. Uvant situation.
Billede
Hmmm, det er naturligvis ikke til at sige noget om med sikkerhed, men Deportivo har været det bedste hold indtil videre

EDIT: men fuck det.... :glad:
Senest rettet af ELPISTOLEROSUAREZ lør feb 06, 2016 11:39 pm, rettet i alt 1 gang.
qepd

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Odds

Indlæg af OliverDK »

I know. Kan sælge til 980 nu....

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Odds

Indlæg af OliverDK »

Var så tæt på at lukke til 1017 :lol:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

@Oliver

Hvis man ikke har nerverne til at lade sit bet gå sin gang, så skulle man aldrig have sat det. Det er en underskudsforretning at lukke væddemål før tid, da bookmakerne tager sig pænt betalt.

En anden gang kan du bare udelade den tredje kamp fra din kupon. Hvis de to første vinder, så kan du altid sætte gevinsten fra disse på den tredje kamp efterfølgende. Det giver samme resultat, men du har fordelen af at kunne træffe beslutningerne hen af vejen.

Generelt vil jeg anbefale folk har holde sig fra de vilde multi-kuponer, der kører over flere dage. Forestil dig en femling, hvor man står til at tjene 10.000kr, hvis den går hjem. Efter den første dag er de fire af kampene gået hjem, og den sidste kamp spilles dagen efter. Man vil sandsynligvis ikke sove roligt om natten i ren og skær spænding. Det er sgu ikke sundt, hvorfor man sandsynligvis hælder til at lukke væddemålet. I stedet skulle man bare have nøjes med de fire kampe, så det aldrig kom dertil.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Odds

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:@Oliver

Hvis man ikke har nerverne til at lade sit bet gå sin gang, så skulle man aldrig have sat det. Det er en underskudsforretning at lukke væddemål før tid, da bookmakerne tager sig pænt betalt.

En anden gang kan du bare udelade den tredje kamp fra din kupon. Hvis de to første vinder, så kan du altid sætte gevinsten fra disse på den tredje kamp efterfølgende. Det giver samme resultat, men du har fordelen af at kunne træffe beslutningerne hen af vejen.

Generelt vil jeg anbefale folk har holde sig fra de vilde multi-kuponer, der kører over flere dage. Forestil dig en femling, hvor man står til at tjene 10.000kr, hvis den går hjem. Efter den første dag er de fire af kampene gået hjem, og den sidste kamp spilles dagen efter. Man vil sandsynligvis ikke sove roligt om natten i ren og skær spænding. Det er sgu ikke sundt, hvorfor man sandsynligvis hælder til at lukke væddemålet. I stedet skulle man bare have nøjes med de fire kampe, så det aldrig kom dertil.
Du har naturligvis en pointe i at bookmakerne tager en solid bid når man lukker, men det kan nuanceres lidt.

Nogle gange kan de man ud fra en kamps første 15 minutter f.eks. se, at bookmakerens odds var skævt i forhold til dagsformen - det er ofte svært at forudsige dagsformen før kampen er i gang. Hvis oddset ikke justeres tilsvarende, så kan det godt betale sig at lukke.
qepd

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Odds

Indlæg af A$AP »

Sidste spil i weekenden, (forhåbentlig også måneden)

Billede

Hvis den går hjem, så køber jeg en Espanyol trøje til en på forummet. I bestemmer selv hvilken spiller i vil have på trøjen. Kan anbefale Pau Lopez eller Diop.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Odds

Indlæg af OliverDK »

Jeg ved det, Stork, men er en fucking pussy, når det kommer til sådan noget. Derudover er jeg pis' dårlig til at oddse!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Odds

Indlæg af OliverDK »

Lukkede den til 481. Ny strategi fra nu af :lol:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

@Oliver

Hvorfor hiver du ikke pengene ud og forkæler dig selv og kæresten? Jeg synes ikke, at alternativet - dårlige nerver og penge ud af vinduet - lyder specielt attraktivt. Eller er underholdningsværdien bare det hele værd?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Odds

Indlæg af A$AP »

Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Odds

Indlæg af Michman »

A$AP skrev:Sidste spil i weekenden, (forhåbentlig også måneden)

Billede

Hvis den går hjem, så køber jeg en Espanyol trøje til en på forummet. I bestemmer selv hvilken spiller i vil have på trøjen. Kan anbefale Pau Lopez eller Diop.
Jeg vil gerne have den.. Lover at brænde den og sætter det på youtube..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Odds

Indlæg af OliverDK »

Storken skrev:@Oliver

Hvorfor hiver du ikke pengene ud og forkæler dig selv og kæresten? Jeg synes ikke, at alternativet - dårlige nerver og penge ud af vinduet - lyder specielt attraktivt. Eller er underholdningsværdien bare det hele værd?
Jamen du har ret. Det er da på ingen måde attraktivt. Jeg spiller, fordi det er sjovt. Pengene er jo ikke vildt store alligevel, og jeg spiller jo aldrig for penge, som jeg virkelig har brug for. Jeg tjente da alligevel næsten 400 kr. på det spil. Det er jeg ikke utilfreds med. At jeg så havde chancen for mere, er jo bare en del af det... Så længe jeg ender med overskud, er jeg glad.
Det skal dog siges, at jeg næsten aldrig spiller. Jeg indbetaler måske en gang hvert halve år, og stopper efter et par uger igen, så faste spillemønstre og strategier når jeg aldrig rigtigt at få mig... :grin:
Kæresten skal nok blive forkælet. 381 kr. i overskud fra i går rækker til 10 biggen chicken!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Jeg skal bruge en ét-måls sejr til Barca i aften. Det ville gøre mig 10.000kr rigere.

Jeg er på følgende 3 bets i aften:
Valencia (+0.75) til odds 1.96 for 15.000kr
Valencia (+0.5) til odds 2.10 for 5.000kr
Barca sejr til odds 2.2 for 18.750kr

De tre muligheder:
Valencia sejr eller uafgjort: Gevinst på 1.150kr
Barca sejr på præcis ét mål: Gevinst på 10.000kr
Barca sejr på mere end ét mål: Gevinst på 2.500kr

Jeg har udnyttet de store oddsændringer på kampen til at skabe et overskud uanset hvad :-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Desværre Stork, men vi vinder med mere end ét mål. Vi har Munir a.k.a. Copa del Rey GOAT. Han scorer hattrick i aften!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Desværre Stork, men vi vinder med mere end ét mål. Vi har Munir a.k.a. Copa del Rey GOAT. Han scorer hattrick i aften!
Og det gør han bare.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster