Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Badabing skrev:Hey kklaus, tillyke med dagen :) Håber du får en rar dag
Tak! Mægtig rar indtil videre - og jeg er dårligt nok begyndt at drikke endnu.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Heartbreaker skrev: Havde du ændret din adresse på Borger.dk og PostDanmark?
Det er ikke nødvendigvis nok. Firmaer må godt kræve, at du selv meddeler dem adresseændringer. Det er ikke et krav at abonnere på adresseændringer fra folkeregistret.

Hvis du har givet Post Danmark besked om en adresseændring, er du godt stillet. Post Danmark må nemlig ikke lægge breve til dig i en postkasse på en adresse, hvor du ikke er bosat og hvor dit navn ikke står på postkassen. De skal videresende brevet til din nye adresse, alternativt sende brevet tilbage til afsenderen, men det er de ofte for dovne til. I det tilfælde er det ikke din fejl, at du ikke har fået din post.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Siempre Barca skrev:Hej. Jeg bestilte varer fra Kina (miniinthebox.com), som blev leveret til min adresse i Kastrup. Alt var godt, ingen problemer. Måneden efter flytter jeg til Odense. 2 måneder efter sender dem der nu bor i min tidligere adresse i Kastrup et brev til mig, som jeg har fået fra Inkasso. UPS har krævet 200 kr. i importmoms. Det er fair nok. Men de har forsøgt at kontakte mig på min gamle adresse med en masse breve - som jeg selvfølgelig ikke har fået, da jeg jo ikke bor der længere. Sidst endte det med, at de sendte mig til Inkasso. Alt dettte vidste jeg intet om, og havde de kontaktet mig korrekt, var jeg ville til at betale. Da jeg så her forleden får det seneste brev fra Inkasso (SkanKred), om at jeg skal kontakte dem snarest muligt, sender jeg dem en mail, om jeg intet har modtaget fra hverken SkranKred eller Ups angående mit momsen. Beløbet er i mellemtiden røget op på 700 kr i Inkasso omkostninger og en masse bøvl.

Men kan de virkelig kræve det fra mig, når de slet ikke har kontaktet mig på den rigtige adresse? Ja, jeg har oplyst min adresse i Kastrup som leveringsadresse dengang, men jeg flyttede jo. De skrev til mig forleden, at jeg har ansvaret for at meddele dem, at jeg har skiftet min adresse.

Har de ret til at kræve det fra mig alt andet end importmomsen

Mange tak på forhånd.
Jeg har sendt tvisten videre til en jurist ven, så må vi se hvor klog han er... :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Luis Enrique skrev:
Heartbreaker skrev: Havde du ændret din adresse på Borger.dk og PostDanmark?
Det er ikke nødvendigvis nok. Firmaer må godt kræve, at du selv meddeler dem adresseændringer. Det er ikke et krav at abonnere på adresseændringer fra folkeregistret.

Hvis du har givet Post Danmark besked om en adresseændring, er du godt stillet. Post Danmark må nemlig ikke lægge breve til dig i en postkasse på en adresse, hvor du ikke er bosat og hvor dit navn ikke står på postkassen. De skal videresende brevet til din nye adresse, alternativt sende brevet tilbage til afsenderen, men det er de ofte for dovne til. I det tilfælde er det ikke din fejl, at du ikke har fået din post.
Det var netop det sidste jeg tænkte på. Har han ikke ændret adressen i det offentlige system, så ser det desværre lidt sort ud.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Klar til ny sæson ;-) .....dansk flag er lagt til side :))

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bremserne på min bil virker kun halvt.. Perfekt timing når jeg skal køre i sommerhus på lørdag..

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Hvem har brug for bremser når mna har O´ense pils., iugen vej tiblage.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Fucking * cykeltyve. Æd lort for evigt i helvede. Arrrhhhh! Nu skal jeg både betale for at tage toget, samt gå femten min for at komme på arbejde.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »



Nogen i Århus der vil være med til at ramme banegården klokken 16 på onsdag, og så gå rundt og tage alle papirsposerne af? :-D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Haha en flash mob "mod" sociale medier som dog bliver spredt gennem sociale medier... Makes sense!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Jøsses. Halvdelen skal ned på politigården og melde deres iphone stjålet bagefter.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Jøsses. Halvdelen skal ned på politigården og melde deres iphone stjålet bagefter.
Hahaha, jeg sad faktisk lige og tænkte det samme. Det ville være jævnt let at stjæle fra folk, hvis de altid havde en papirspose over hovedet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hæhæ. Ole Birk Olesen. :-D

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Fuck mig, hvor var Malk de Koijn vilde. Er så våd i mellemkødet, jeg har fået svømmehud.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

phpBB [video]


Charlie Sheen er boss!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster