Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Madridista.dk tosse skrev:#42: Spectator | i dag 10:11

Atleticomadrid.dk er virkelig en amatørside!

Jeg var inde for at se deres referat af kampen, samt foregående optakt, før kampen. Og hvad ser jeg! Tjek lige de her to citater, der fik mit pis i kog og min minimale respekt for de små mennesker der sidder derinde bag deres skærm, til at forsvinde fuldstændig. Jeg overvejede at skrive til dem, men omvendt: Det er ikke mit problem.

1.: "Ronaldo forsøger igen efter 36 min, men denne gang redder Courtois flot. Derefter kommer 1. halvegs dramatiske højdepunkt i det 39' minut, hvor Ramos tilsyneladende fører sin arm op i hovedet på Falcao, hvilket kunne have ført til en udvisning af Ramos."

Hvad!? Falcao smider sig jo nærmest bedre end Busquets. Føj for den, at være Atletico supporter og ikke kunne se det. De burde skamme sig.

2.: "Nu kommer en af de helt store tests, hvor Diego Simeones tropper gæster Francos Real Madrid på Estadio Santiago Bernabéu."

Franco's Real Madrid? Franco har været død i 40 år og selvom de ikke vil kendes ved det, så var Franco, såvel som RM tilhænger også Atletico Madrid tilhænger.

Atleticomadrid.dk er da virkelig en amatørside, uden lige.

Det var dagens brok.
Well, thank God you're above all that.

Han har nu godt nok en pointe med hensyn til det andet citat, men uanset hvad klinger det ret hult, når ordet 'amatørside' bliver nævnt på Madridista.dk.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Hehe, det er også meget skægt at han nævner det med Busquets som filmer.... :smile:

Busquets har da lagt det pjat fra sig. Han er helt bestemt 100 % uden nogen som helst tvivl stensikkert selv været skyld i det ry, men at sige Busquets filmer nu er da noget pjat. Det svarer til at sige at Cristiano Ronaldo gør bare fordi han engang var storslem.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

@SpillerSomMESSI
Anyone, anyone, Bueller?
Du blander tingene lidt sammen :)




Genialt!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:@SpillerSomMESSI
Anyone, anyone, Bueller?
Du blander tingene lidt sammen :)




Genialt!
But you caught the drift.

Yep, en af de "rigtige" 80'er film, hvor jeg "lived it up" som "late teen" og tillagde mig lyse striber i håret og prøvede som gal at ligne Mickey Rouke i 9½ uge, mens jeg dansede sjæleligt til "Carlos viskere" - også kendt som "Careless Wishper".

Føj, hvor var jeg bare cute, og vi kørte rundt i min Volvo 144 GL i TuborgGrøn farve med hvide fælge og sagde "Hey babe, what's happening?" og "Cigaret...? guess not!"

Hvis du ved hvilken fantastisk film det er fra?

Anyways, kan vi lave en top 5 over tosse citater, med en "vote" side..? Oder was Sagen Sie Alles?

P.S. Har jeg nogensinde fortalt at jeg gik i klasse med bassisten fra skive bandet Georgs Bureau? dem med Wild ting og Lola?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

*Way off-topic*

Jeg er generelt ikke meget for diverse generations-film. Man skal gerne være fra den tid for virkelig at påskønne filmene. Et eksempel er filmen "Dr. Strangelove" fra den kolde krig. Jeg kender ikke til frygten for atomkrig, så jeg påskønner på ingen måde den sorte humor.

På den anden side elsker jeg de gamle ungdoms-rebel-film som "Rebel Without a Cause" med James Dean og "The Wild One" med Marlon Brando. "The Breakfast Club" og "En Vild Pjækkedag" er heller ikke dårlige :) Jeg tror det afhænger meget af skuespillernes evne til at leve sig ind i deres karakterer. Netop kendetegnet ved Marlon Brando og senere hen James Dean.

Diskussionen hører nok nærmere til i en film-tråd :D

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:*Way off-topic*

Jeg er generelt ikke meget for diverse generations-film. Man skal gerne være fra den tid for virkelig at påskønne filmene. Et eksempel er filmen "Dr. Strangelove" fra den kolde krig. Jeg kender ikke til frygten for atomkrig, så jeg påskønner på ingen måde den sorte humor.

På den anden side elsker jeg de gamle ungdoms-rebel-film som "Rebel Without a Cause" med James Dean og "The Wild One" med Marlon Brando. "The Breakfast Club" og "En Vild Pjækkedag" er heller ikke dårlige :) Jeg tror det afhænger meget af skuespillernes evne til at leve sig ind i deres karakterer. Netop kendetegnet ved Marlon Brando og senere hen James Dean.

Diskussionen hører nok nærmere til i en film-tråd :D
Enig, jeg babler bare som sædvanligt.

Som sagt (hence the Bueller quote) Anyone up for a "top 10 list" af citater fra denne "tosse-tråd"?

Jeg synes at den føromtalte post ang. Messi/CR7 virkelig kandiderer til en plads i top 3 - mindst.

det kunne jo være en månedelig afsteminings runde.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Madbassen »

Husk at stemme på det bedste hold:
http://en.toty.uefa.com/

Mit hold ser sådan her ud:

Casillas

Ramos-Thiago Silva-Hummels (jeg overvejede Lahm, Kompany og Ivanovic)

Alonso-Yaya Toure

Øzil-Pirlo

Persie-Drogba-Ronaldo
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Oh, for helvede mand... hvordan kan man have -120 procent objektivitet.
Billede
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Mon han ved, at Youre er gammel Barca dreng?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Hahaha, hvor er det sjovt. Gad vide hvor langt tid brugeren har brugt på at drible uden om Barca-spillere i den lineup?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

Casillas

Ramos-Thiago Silva-Hummels

Alonso-Yaya Toure

Øzil-Pirlo

Persie-Drogba-Ronaldo
Det er godt nok et skidt sammensat hold. Van Persie på højrekanten er lige til glemmebogen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Drogba. Nej.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

05-12-2012: Mourinho: Lionel Messi vinder Guldbolden
Skrevet af: Jesper
José Mourinho mødte i går spansk presse efter sejren over Ajax og han blev udspurgt om flere emner.

Madridista.dk har samlet dem her:

Cristiano Ronaldo og Guldbolden:
- Den er allerede givet bort. Der er allerede stemt og magtfulde folk i fodboldverdenen (blandt andre UEFA-præsident, Michel Platini, som direkte har sagt, at Messi bør vinde, red.) har talt og med den kampagne de har kørt, ved vi allerede hvem der vinder.
JEG GIDER HAM BARE IKKE MERE!! HAN SKAL UD NU! IND MED ANCELOTTI ELLER BARE EN TRÆNER MED MENNESKELIGE TRÆK, SÅ JEG KAN RESPEKTERER REAL BARE EN MIKROSKOPISK SMULE!!!

De har kørt den klammeste kampagne for Ronaldo hele sommeren, og nu hvor Messi så har ladet fødderne tale, så skal det klamme ækle svin sige sådan noget i pressen! Magen til disrespekt er sjældent set. Fy for satan en hykler.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Casillas

Ramos-Thiago Silva-Hummels

Alonso-Yaya Toure

Øzil-Pirlo

Persie-Drogba-Ronaldo
Jeg grinte så meget da jeg læste det her, at mit foregående indlæg heldigvis ikke blev alt for brutalt.....
Forumlegende

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Hamza Jadi fra Real Madrid Ultras Sur Danmark på Facebook skrev:Messi skadet.. Hahaha vigtigt !!
Tja. Sympatisk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster