Dit seneste køb

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Mange steder. For eksempel ved grænsen eller hos en random vin/spiritusforhandler. Skal også snart have fat i en til at lave old fashioned. Synes næsten det er synd at bruge mig Elijah Craig 12 YO til det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Hovsa ...

Billede

Her er hele samlingen, "fint" anrettet på en hylde:

Billede

Hylden ved siden af er dog muligvis endnu bedre:

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev: Efter jeg ikke selv er på SU mere, så er det pludselig et voldsomt provokerende billede... :razz:

Heey du er den første på invi listen, jeg gir en tom collins eller en old fashioned! HB, Blau, Skyde, abx og emo kommer også! Zqa tager kings øl med!

Blaugrana92 skrev:Argh, Brombz, det er sgu en god pakke. Har selv planer om snarest at investere i en rigtig god rom.
Ja for satan! Gin'en er dansk og smager bare fantastisk, og rommen er også pisse god. Begge kan snildt drikkes rent og smager vanvittigt godt :) Køb Diplomaticoen, den smager vidunderligt. Tror jeg fylder op med nogle mindre gode flasker i morgen. Skal også have købt en barvogn, de er måske bare lidt dyre. Fandt en pisse flot en på lauritz fra 60'erne, men den steg bare 200% de sidste 10 minutter. Men prøv vinoble på Trøjborg, han har seriøst meget Gin!

ps. fed samling! Køb et barbord/vogn og få nogle lækre glas :D

Heartbreaker skrev:Hvor får man Maker's Mark??
Tror jeg næsten i enhver vin-sprut forhandler :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Ja for satan! Gin'en er dansk og smager bare fantastisk, og rommen er også pisse god. Begge kan snildt drikkes rent og smager vanvittigt godt :) Køb Diplomaticoen, den smager vidunderligt. Tror jeg fylder op med nogle mindre gode flasker i morgen. Skal også have købt en barvogn, de er måske bare lidt dyre. Fandt en pisse flot en på lauritz fra 60'erne, men den steg bare 200% de sidste 10 minutter. Men prøv vinoble på Trøjborg, han har seriøst meget Gin!

ps. fed samling! Køb et barbord/vogn og få nogle lækre glas :D
Yeah, kender godt Geranium. Har den stående inde midt på hylden, så den var nok svær at få øje på! :D

Men har generelt ret meget gin i forvejen (Bulldog, Monkey 47, Geranium, Gin Mare og Macaronesian White Gin), så tror hellere jeg vil have fat i en Maker's Mark. Kom jo lige til at købe en Ron Zacapa der var på tilbud nu og har allerede en Ron Barceló Imperial og en Ron Matusalem (som jeg dog ikke er ret vild med).

Ja, skal virkelig have fat i en barvogn. Men bliver nok først efter sommeren. Tror ikke jeg har specielt meget luft i budgettet, men tur til USA og alt sådan noget! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Ja for satan! Gin'en er dansk og smager bare fantastisk, og rommen er også pisse god. Begge kan snildt drikkes rent og smager vanvittigt godt :) Køb Diplomaticoen, den smager vidunderligt. Tror jeg fylder op med nogle mindre gode flasker i morgen. Skal også have købt en barvogn, de er måske bare lidt dyre. Fandt en pisse flot en på lauritz fra 60'erne, men den steg bare 200% de sidste 10 minutter. Men prøv vinoble på Trøjborg, han har seriøst meget Gin!

ps. fed samling! Køb et barbord/vogn og få nogle lækre glas :D
Yeah, kender godt Geranium. Har den stående inde midt på hylden, så den var nok svær at få øje på! :D

Men har generelt ret meget gin i forvejen (Bulldog, Monkey 47, Geranium, Gin Mare og Macaronesian White Gin), så tror hellere jeg vil have fat i en Maker's Mark. Kom jo lige til at købe en Ron Zacapa der var på tilbud nu og har allerede en Ron Barceló Imperial og en Ron Matusalem (som jeg dog ikke er ret vild med).

Ja, skal virkelig have fat i en barvogn. Men bliver nok først efter sommeren. Tror ikke jeg har specielt meget luft i budgettet, men tur til USA og alt sådan noget! :D
Læækkert, det er også en god samling. Min næste skal nok være en Hendricks eller Hayman's (vil også gerne have Monkey 47). Jeg plejer ikke at være vild med Rom men har fandme smagt nogle gode nogle.

Men ja, du kan starte med at købe et almindeligt sofabord eller noget ligne, det ser rodet i hylden :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Brombi »

Sådan ser min bar ud so far (De billige flasker får lov til at stå i køkkenet)
Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Skydefinten »

Så blev juni måneds første indkøb en realitet.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Ayy, har lige bestilt nye hjul, nye pedaler og et nyt dæk (havde allerede ét nyt i forvejen) til min cykel. Alt sammen for under 1500 kroner. Det bliver rart, især med nogle nye hjul. Det er stadig standard hjulene der sidder på min cykel, og de er simpelthen bare så elendige. Glæder mig virkelig til at få nogle nye og bedre nogle på!

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Ayy, har lige bestilt nye hjul, nye pedaler og et nyt dæk (havde allerede ét nyt i forvejen) til min cykel. Alt sammen for under 1500 kroner. Det bliver rart, især med nogle nye hjul. Det er stadig standard hjulene der sidder på min cykel, og de er simpelthen bare så elendige. Glæder mig virkelig til at få nogle nye og bedre nogle på!
kører det jo bare!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kommer det i hvert fald til! Det er faktisk den allerførste opgradering på min cykel, siden jeg fik den i ... 2011? Det eneste der er anderledes i forhold til dengang er styrbåndet. Og det betyder jo ikke skide meget. Men nye hjul, nye pedaler, nye dæk. Det kommer virkelig til at gøre en forskel!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Skydefinten »

Så har jeg fået den nye hjemmetrøje ind ad døren.

Dommen er, at den er super flot og lækker. Den kan Nike godt være bekendt. Der er et eller andet sydamerikansk over den, på en god måde. Eneste minus er, at jeg har bestilt den til knægten og ikke til mig. Han vil have Iniesta på den, forresten. Good choice.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af ulrich »

Blaugrana92 skrev:Ayy, har lige bestilt nye hjul, nye pedaler og et nyt dæk (havde allerede ét nyt i forvejen) til min cykel. Alt sammen for under 1500 kroner. Det bliver rart, især med nogle nye hjul. Det er stadig standard hjulene der sidder på min cykel, og de er simpelthen bare så elendige. Glæder mig virkelig til at få nogle nye og bedre nogle på!
Hvilke hjul har du købt?

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Raman93 »

Skydefinten skrev:Så har jeg fået den nye hjemmetrøje ind ad døren.

Dommen er, at den er super flot og lækker. Den kan Nike godt være bekendt. Der er et eller andet sydamerikansk over den, på en god måde. Eneste minus er, at jeg har bestilt den til knægten og ikke til mig. Han vil have Iniesta på den, forresten. Good choice.
Synes også den er super fed. Godt valg med Iniesta. I år skal jeg dog have Bartra bagpå.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af zqa »

Jeg tænkte på at købe den i Barcelona. Men den kostede knap 1000. Det var lige pebret nok. Men den var fed!
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:jeg har bestilt den til knægten og ikke til mig. Han vil have Iniesta på den, forresten. Good choice.
God opdragelse! Klap dig selv på skulderen, Skyde.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster