Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:606 kroner vundet på oddset. Lidt har også sin ret.
Tillykke.

Jeg er i chok over, at Reims vælger at tabe efter at have ført 2-0. Det var godt nok en fed gevinst, der forsvandt der.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:606 kroner vundet på oddset. Lidt har også sin ret.
Tillykke.

Jeg er i chok over, at Reims vælger at tabe efter at have ført 2-0. Det var godt nok en fed gevinst, der forsvandt der.
Tak. Altid rart med lidt penge, efter en sløj periode.

Ja det er godt nok træls. Var det et kvarter de smed kampen væk på?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Jeg er i chok over, at Reims vælger at tabe efter at have ført 2-0. Det var godt nok en fed gevinst, der forsvandt der.
Det virker egentlig også lidt kontraintuitivt at vælge at smide en 2-0 føring væk.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:
Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:606 kroner vundet på oddset. Lidt har også sin ret.
Tillykke.

Jeg er i chok over, at Reims vælger at tabe efter at have ført 2-0. Det var godt nok en fed gevinst, der forsvandt der.
Tak. Altid rart med lidt penge, efter en sløj periode.

Ja det er godt nok træls. Var det et kvarter de smed kampen væk på?
Det var ren karma. Da den rundede de 73min ændrede jeg oddset (X2) til vundet i mit regnskab. Det skulle jeg aldrig have gjort... Det er rigtig nok hvad man siger, 2-0 er den farligste føring.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja det er noget værre noget, når man føler at man har vundet. Det skal man aldrig. Har tit tabt mine kuponer på én kamp, efter at jeg har sagt til mig selv: Den kamp er på vej hjem, gevinsten er min.

amirjanzel

Re: Odds

Indlæg af amirjanzel »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Napoli hjemme over Roma, til odds 2.20 ved Bet365. Napoli skal vinde for ikke at ryge for langt væk for
2. pladsen, der giver direkte kvalifikation til CL. Synes også at Napoli's offensiv er stærkere end Roma's.

Så har jeg OB-FCK. Over 2,5 mål i kampen til odds 1.75 ved Bet365. FCK fik gevaldige klø hjemme mod FCM i sidste weekend og deres forsvar er bestemt til at tale med. Wiland er dog tilbage for dem, og det kan tale imod en målfest. Men kigger man på de to seneste indbyrdes opgør, er begge endt med over 2,5 mål. Så 1.75 synes jeg er fint. Skal selv på stadion, så håber på en god og målrig kamp, med OB som vinder.

Valencia-Athletic Bilbao, også over 2.5 mål, til 1.75. To hold der kan lide at spille offensiv fodbold, med højt pres. Et Athletic hold der har vundet deres sidste to kampe, med en målscore på 6-0. Det faktum at der i 8 af Valencias 9 sidste hjemmekampe har været over 2.5 mål, gør, sammen med de andre faktorer jeg har nævnt, at jeg tror på en målrig affære på Mestella.

Til sidst, Juventus hjemme over Fiorentina. Uden handicap eller noget som helst, ren Juve sejr til beskedne 1.40. Har været uheldig med at spille over 2.5 mål i de sidste par kampe i Serie A, så jeg holder mig til favoritsejren. Ikke nogen dybdegående analyse, da Juve bare er bedre og bør hive en sejr i land.

Spillet som 4-ling, med et samlet odds på 9,43. Har smidt 206,28 kroner efter kuponen og kan vinde 1945,74.
Det ser fint ud.

Du skulle have haft is i maven, da oddset på Napoli er stigende :)

Jeg tror, at OB får svært ved at score mod FCK. Begge OB's mål i foråret var rene foræringer. Derudover er FCK uden Cornelius, og Nicolai Jørgensen virkede ikke helt klar efter efter endt skadesforløb mod FCM. Det taler for spillet, at begge forsvar er til at tale med.

Over 2,5 virker oplagt i Valencia. Havde faktisk troet oddset var lavere.

Juventus sejr til odds 1.4 er egentlig et godt spil at have med i en kombi.

Jeg kan se du havde 706,28kr stående på kontoen ;-) Det er skørt, at vi mennesker foretrækker bestemte tal.

Skal vi tage snakken i odds-tråden fremover?
Har aldrig spillet før, men giver det et skud nu. Hvilken side bruger I?

Har rippet Storkens tip, og tror på Juventus sejr, Elche sejr, over 2,5 mål i Athletic - Valencia, Napoli sejr og Real Madrid sejr.
Senest rettet af amirjanzel søn mar 09, 2014 12:26 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

amirjanzel skrev:
Har aldrig spillet før, men giver det et skud nu. Hvilken side bruger I?

Har rippet Storkens tip, og tror på Juventus sejr, over 2,5 mål i Athletic - Valencia, Napoli sejr og Real Madrid sejr.
Du er sikker på, at odds er noget for dig? Det tager rigtig lang tid at mestre, hvis du gør det for pengenes skyld. De fleste gør det for underholdningen, men det kan hurtigt blive dyrt. Du skal kunne tåle at tabe penge i hvert fald.

Mit råd ville være at starte blødt ud med en solid bookmaker og en velkomstbonus. Bet365 er en fin bookmaker, når man første gang hopper ud i det. De har et stort spiludvalg, brugervenlig side, fin support, livebetting og nogenlunde odds. Jeg vil foreslå, at du starter ud med mindre indsatser (5-20kr pr. bet) og holder dig til områder du har styr på. Det er penge lige ud af vinduet at gøre sig klog på badminton, hvis man intet kender til det.

Hvis du har nogle spørgsmål, så spørger du bare.

amirjanzel

Re: Odds

Indlæg af amirjanzel »

Storken skrev:
amirjanzel skrev:
Har aldrig spillet før, men giver det et skud nu. Hvilken side bruger I?

Har rippet Storkens tip, og tror på Juventus sejr, over 2,5 mål i Athletic - Valencia, Napoli sejr og Real Madrid sejr.
Du er sikker på, at odds er noget for dig? Det tager rigtig lang tid at mestre, hvis du gør det for pengenes skyld. De fleste gør det for underholdningen, men det kan hurtigt blive dyrt. Du skal kunne tåle at tabe penge i hvert fald.

Mit råd ville være at starte blødt ud med en solid bookmaker og en velkomstbonus. Bet365 er en fin bookmaker, når man første gang hopper ud i det. De har et stort spiludvalg, brugervenlig side, fin support, livebetting og nogenlunde odds. Jeg vil foreslå, at du starter ud med mindre indsatser (5-20kr pr. bet) og holder dig til områder du har styr på. Det er penge lige ud af vinduet at gøre sig klog på badminton, hvis man intet kender til det.

Hvis du har nogle spørgsmål, så spørger du bare.
Nope, men forsøger bare for sjovs skyld. Har bare spillet 35 kr. Men tak!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Dagens tip:
12.00: Espanyol - Elche @ 5.8 ved Marathonbet
15.30: Freiburg (1X) - Dortmund @ 3.56 ved Marathonbet
17.00: Almeria - Sevilla @ 3.95 ved Marathonbet

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:Jeg kan se du havde 706,28kr stående på kontoen ;-) Det er skørt, at vi mennesker foretrækker bestemte tal.
Haha ja. Er lidt tosset hvad tal og andet angår. Kan ikke lide at have grimme tal på min bankkonto, så overfører altid ''pæne'' beløb, som 400 eller 500 kroner.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Føj hvor er det ækelt. Straffe til Chievo i det 93. minut og det fucker min anden kupon til i dag op.

Havde Inter over Torino, Parma mod Verona, Sampdoria mod Livorno og uafgjort eller Genoa i
Chievo-Genoa. Havde vundet 800 kroner hvis Genoa bare kunne holde stand de sidste par minutter.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Føj hvor er det ækelt. Straffe til Chievo i det 93. minut og det fucker min anden kupon til i dag op.

Havde Inter over Torino, Parma mod Verona, Sampdoria mod Livorno og uafgjort eller Genoa i
Chievo-Genoa. Havde vundet 800 kroner hvis Genoa bare kunne holde stand de sidste par minutter.
Tell me about it...

Havde Bordeaux sejr. De fører 1-0 indtil overtiden, hvor de vælger at lukke to mål ind og taber 2-1.

Jeg har fået et anstrengt forhold til fransk fodbold i denne weekend. Det er en forsvunden kunstart at holde en føring.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Røvtur, Storken. Uheldig søndag må man sige. Venter til næste weekend før der skal oddses.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Røvtur, Storken. Uheldig søndag må man sige. Venter til næste weekend før der skal oddses.
Ja, de små pauser er vigtige. Man ville få et hjertestop, hvis man skulle gennemgå disse rutsjeture hver eneste dag. Jeg har engang oddset på amerikansk sport. Det var decideret ødelæggende for min nattesøvn, da jeg hele natten spekulerede på om mine odds gik hjem. Det hjælper dog at holde fri halvdelen af året, da man derved er motiveret, når det begynder igen.

Jeg er på Manchester City (X2) @ odds 2.99 i midtugen, så det bliver en kort pause for mit vedkommende. Derudover er jeg på City avancement @ odds 23, som en forsikring hvis vi gik helt ned.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Oddset på City-avancement eller sejr er ikke helt dumt, men oddser aldrig imod Barça, det kan jeg ikke
få mig selv til. Det er helt vildt hvor hurtigt det kan gå i fodbold. Jublede da der stod 1-1 i Chievo-Genoa, men røg helt ned i kuldkælderen da Chievo scorede til 2-1 i det 94. minut. Selvom det ''kun'' var en 100-lap jeg havde smidt, er det stadigvæk pisse træls at tabe i de døende minutter. Holder en lille pause nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster