Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Odds

Indlæg af zqa »

Ja.
#jesuisSheep

Afellay99

Re: Odds

Indlæg af Afellay99 »

Så hvis alle 3 kampe går hjem får jeg 300 kr x gevinsten igen ?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Afellay99 skrev:Så hvis alle 3 kampe går hjem får jeg 300 kr x gevinsten igen ?
Hvis alle 3 kampe går hjem, vil alle 3 væddemål af 2 kampe gå hjem. Du vil få en gevinst, der afhænger af de enkelte væddemåls odds. Så det er:
100*odds(kamp 1*kamp 2) + 100*odds(kampe 1*kamp 3) + 100*odds(kamp 2* kamp 3) = den samlede gevinst, hvis alle 3 kampe går hjem.

Afellay99

Re: Odds

Indlæg af Afellay99 »

Så en kupon med 3 kampe lige på der går hjem, vil give mere end et systemspil med 2/3 hvor alle 3 kampe går hjem ?

BarçaDK

Re: Odds

Indlæg af BarçaDK »

Ja.

Men på en kupon med en tre kampe kombineret får du ingenting, hvis kun to kampe går hjem. Ved 2/3 systemspillet vil et af de tre vædemål så gå hjem i samme situation.

Afellay99

Re: Odds

Indlæg af Afellay99 »

Ja er jeg klar over, jeg sidder bare og spekulere i om det overhoved kan betale sig , at spille systemspil.

BarçaDK

Re: Odds

Indlæg af BarçaDK »

Altså rent matematisk er det det samme i det lange løb. Det handler bare om at finde bets, hvor oddsene ikke passer til udfaldenes sandsynlighed. :)

dissing365
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør feb 22, 2014 6:59 pm

Re: Odds

Indlæg af dissing365 »

Jeg spiller meget på Tipico, men jeg synes deres liveodds er dårlige. Deres "før kampstart" odds er bedre en gennemsnittet, men eftersom jeg er begyndt at liveoddse så vil jeg høre, hvilken af de troværdige sider der har de bedste liveodds?
Kasper Dissing
http://www.ditur.dk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

dissing365 skrev:Jeg spiller meget på Tipico, men jeg synes deres liveodds er dårlige. Deres "før kampstart" odds er bedre en gennemsnittet, men eftersom jeg er begyndt at liveoddse så vil jeg høre, hvilken af de troværdige sider der har de bedste liveodds?
Hvis man ved hvad man laver, så er spillebørsen Betfair nok den bedste liveodds bookie. Det er dog kun på de større sportsgrene og markeder, der er tilstrækkelig likviditet.

Ellers står Bet365 i høj kurs hos de fleste. Oddsene er lidt lavere, men mulighederne er langt flere. Derudover er det nemmere at gå til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Odds

Indlæg af Piquénbauer »

Har du nogle tips til weekenden storken? Synes selv at palace og hannover ser spændende ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Har du nogle tips til weekenden storken? Synes selv at palace og hannover ser spændende ud.
Jeg har desværre ikke fået kigget på weekendens kampe endnu grundet venskabskampene. Jeg tjekkede 15-20 venskabskampe igennem og fandt kun et enkelt odds, England sejr til 1.75. Den gik i det mindste hjem :)

Umiddelbart kan jeg med sikkerhed sige, at jeg spiller 1X i Valladolid-Barca. Vi er altid håbløse efter landsholdspauser, vi har en kamp mod City i midtugen og vi spiller generelt ikke særlig godt på udebane for tiden. Jeg tror, at Tito vil stille alternativt op, hvilket er Valladolids chance for at få nogle livsvigtige point i nedrykningskampen. Odds 8.4 på uafgjort ved Marathonbet er i hvert fald godt betalt. Det kan kombineres med odds 18 på hjemmesejren.

Hannover @ 3.20 er fint betalt. Leverkusen er i en bølgedal og Hannover er mit foretrukne hjemmehold. Hannover har selv smidt nogle point på det seneste, men de har spillet nogle svære kampe. Leverkusen er godt nok ude af Champions League efter en afklapsning af PSG, men de har trods alt et retur opgør i midtugen. Jeg afventer dog til kampstart, da jeg håber oddset stiger yderligere. Det er på ingen måde sikkert, men ville ikke blive overrasket, hvis oddset røg op i 3.50. Jeg kunne dog også sagtens se det falde til under 3. Jeg tager chancen og beder til det stiger.

Crystal Palace @ 3.75 ligner også et godt odds. Det taler selvfølgelig for spillet, at Southampton oplever en lille nedtur, og Palace er et overraskende godt hjemmehold. Det der dog gør spillet rigtig interssant er de to holds placering i ligaen. Southampton kan ikke nå de europæiske pladser, men kan heller ikke rykke ned. De ligger simpelthen for komfortabelt. Crystal Palace kæmper derimod for at undgå nedrykning. Motivationsfaktoren er derved af afgørende betydning i dette opgør. I de sidste 10 kampe af en sæson, betyder motivationsfaktoren mere end mange statistikker og formtabeller.

Jeg skal nok melde noget mere op inden weekenden. Landsholdspauser er generelt guf for mit vedkommende. Det er klart værst for de store hold, men det afspejler sig sjældent i oddsene.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Et lille tip:
Tjek oddsene på Rayo Vallecano fremadrettet. De er langt bedre end deres placering antyder. Hvis de havde været lidt heldigere med deres afslutninger, så havde de ligget i midten af tabellen.

Jeg spår, at de laver en slutspurt og overlever kampen mod nedrykning. De møder Real Sociedad ude i denne weekend, hvilket er en næsten umulig opgave, så vent måske med at oddse på dem en lille uges tid :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Dagens tip:

13.45 - Crystal Palace - Southampton @ odds 3.90 ved Marathonbet

16.00 - Valladolid/Uafgjort - FC Barcelona @ odds 21 & 9.1 ved Marathonbet

16.30 - Bastia - Paris SG @ odds 12 ved Marathonbet

20.00 - Toulouse - Reims @ 5.2 ved Marathonbet

Der er tale om 4 rigtig gode odds, hvis du spørger mig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Odds

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Dagens tip:

13.45 - Crystal Palace - Southampton @ odds 3.90 ved Marathonbet

16.00 - Valladolid/Uafgjort - FC Barcelona @ odds 21 & 9.1 ved Marathonbet

16.30 - Bastia - Paris SG @ odds 12 ved Marathonbet

20.00 - Toulouse - Reims @ 5.2 ved Marathonbet

Der er tale om 4 rigtig gode odds, hvis du spørger mig.
Stærkt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20892
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Odds

Indlæg af FCBarcelonaChr »

606 kroner vundet på oddset. Lidt har også sin ret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster