Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Keine Ahnung! Plejer altid bare at have det til at køre på computeren, som jeg så smider op på fjernsynet med et HDMI-kabel. ;-)

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

BarçaDK skrev:Kan man se Viaplay via PS3, Blaugrana92?
- Eller andre, men det lader til BG har erfaring i det :razz:
Ja, du kan. Du skal bare abonnere på PlaystationPlus som også koster...

http://viaplay.dk/devices/playstation3
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Nu her hvor jeg flytter i ny lejlighed, skal jeg også overveje, hvad jeg skal have af abonnement. Lejligheden er splinter ny, så skal betale oprettelse uanset hvad. Jeg ved endnu ikke, hvem antenneselskabet er, men hvad ville I anbefale, hvis I havde frit lejde? Prisen skal selvfølgelig være rimelig.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Jeg regner ikke med at de har hverken Stofa, Yousee eller lignende i Kenya. Så jeg tror jeg ville gå med East African Broadband Services. Det er 500kps/250kps. Totalt awesome hurtigt til en pris på sølle 68 kenyanske dollars i kvartalet!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad hvis det er i Odense og Viaplay, Boxster, YouSee og alt andet er muligt? :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Jeg vil til hver en tid anbefale Yousee. Hurtigt, billigt, fungerer altid, god service, gratis udstyr osv osv.. og så følger der også noget web-tv med - som jeg dog endnu ikke har brugt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

YouSee stinker. De lovede, at jeg ikke skulle betale for tv og bredbånd i halvanden måned, fordi jeg flyttede. Men så sendte de en regning alligevel og nægtede efterfølgende, at de havde indgået en aftale (selvom jeg kunne henvise til en fucking mailkorrespondance, hvori det blev aftalt). Rimelig utrolig kundeservice.

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Jeg ville tjekke viasat ud, de har med overtagelsen af tv2sport og tilgangen af Canal 8 og 9 til deres pakker lige pludselig alle de sjove kanaler et sted.

Dunno prisen på dem og yousse...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Pieyanthikos skrev:
Lopezzz skrev:Listen up biatchesss, den 21. rejser jeg til Barrrrcelona og skal være der til den 28. og jeg skal se:

Barca B - Puta B (mini El Classico og min første officielle kamp på Mini Estadi) 26.jan.

FCB Regal - Bilbao Basket kl.12 den 27.jan.

Barca - Osasuna 27.jan.


ps.: Skal nok sørge for mange billeder og videoer i høj kvalitet.

This :højre: :grin:
Ikke dårligt - vi tager samme tur i den weekend med Osasuna-kampen og forhåbentlig Mini El Clásico.
Du ved godt at der er gratis entre hvis du er medlem og du kan også købe maks. 3 billetter til venner eller familie
for 3 euro pr. stk.
Mini El Classico er også grunden til at jeg tager til Barcelona men fock det var tæt på at jeg misser kampen fordi
der jeg bestilte ferie i november, der kunne jeg se at de spiller i samme uge men lige inden juleferie opdagede jeg på Barcelonas hjemmeside at de har flyttet kampen til ugen før. Shit hvor jeg var skuffet og sur.
Men i forgårs tjekkede jeg stillingen i Segunda Division og så lige pludselig at de spiller mens jeg er i Barcelona.
Det fik jeg også bekræftet på Barcas hjemmeside. De har simpelthen flyttet kampen igen. :glad:
Jeg var ved at pisse i mine bukser af glæde. :)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:YouSee stinker. De lovede, at jeg ikke skulle betale for tv og bredbånd i halvanden måned, fordi jeg flyttede. Men så sendte de en regning alligevel og nægtede efterfølgende, at de havde indgået en aftale (selvom jeg kunne henvise til en fucking mailkorrespondance, hvori det blev aftalt). Rimelig utrolig kundeservice.
Du har sikkert været skide irriterende. Jeg havde også bedt dig om at betale, dobbelt.
#jesuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Lopezzz skrev: Du ved godt at der er gratis entre hvis du er medlem og du kan også købe maks. 3 billetter til venner eller familie
for 3 euro pr. stk.
Yea, jeg læste det lige på hjemmesiden - ret god stil. Jeg har bare på fornemmelsen, at der bliver rift om billetterne til den kamp..
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvilken herlig dag. Har fået et nyt job som kan hjælpe mig ind på medicin (KU) og har lige plantet min underskrift på lejekontrakten til lejligheden :!: :!:
[youtube]fNSYlplQMCo[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Hende tossen (i midten) i Go' aften Danmark studiet omkring journalistik pt; "Journalister er ukritiske.. Og hvad så?"... Æhhh, say what?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Dropper Stofa 3+ i mellempakken??!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

oh shit, du er virkelig igang med noget stort decision-making ligenu :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster