Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Madbassen »

Squix skrev:
Heartbreaker skrev:Så du kan godt sige god for Fonas service og forsikring, Madbassen?

Det kan ikke betale sig at gå op til en 2.8GHz i7, medmindre man har gang i nogen rigtig tunge redigerings programmer, vel?
Det kan slet ikke betale sig.
Hvis du vil længere op, så skal du tage den mindste (hardware mæssigt) og så tage 15'eren, for at få grafikkort i, så du kan spille spil :)
Eller eventuelt tage en MacBook Air 13" med 256gb SSD - Der vil du virkelig kunne mærke forskellen!
Jeg havde absolut ingen problemer overhovedet :)
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg skal have mig et par nye støvler og har overvejet, efter tre generationer, at skifte Predatoren ud. Kan F50 AdiZero anbefales?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Puma King ftw! En klassiker. Dem er jeg majet majet glaj for. Beklager de ikke er neon eller techno-farvede, som trenten er...
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis jeg skulle have en støvle ala den, så var det helt klart copa mundial :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har spillet i et par Nike Tiempo Legend de sidste tre sæsoner. Og jeg mener virkelig ét par. Bruger dem både til træning og kamp. Det er hvad jeg kalder en holdbar støvle.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Hvis jeg skulle have en støvle ala den, så var det helt klart copa mundial :cool:
Jeg har fået et par gamle copa mundial fra 86 (mener jeg)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

Så valgte min computer ellers at dø. Windows vil ikke starte. Der er muligvis tale om hardware-fejl, for den fik nogle slag i går aftes.

Er der nogen som helst måde at redde mine dokumenter på, når jeg ikke kan komme i safe mode eller lignende?

Og hvordan skal jeg bære mig ad med at geninstallere Windows, når den ikke har dvd-drev? Den kom med Windows præ-installeret.

EDIT: Aha! Har muligvis fundet en måde at komme i safe mode på, så jeg kan redde noter mv...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Du kan måske låne et eksternt drev et sted, eller få en til at lave en USB nøgle der kan boote Win. Hvis den er helt død og ikke engang kan åbnes i "fejlsikret-tilstand" er der vel ikke andet for en at pille HDD ud og prøve at forbinde den til en anden PC og derved overføre de vigtigste dokumenter.

HDD er skrøbelige, de er satans værk. Det er mine umiddelbare gæt... :sad: :idea:
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

Jeg har forsøgt at erstatte harddisken med en anden, og Windows crasher stadig under opstart. Jeg har ikke erklæret den helt død endnu, men det begynder at lugte af, at jeg bliver nødt til at købe en ny.

Nogen forslag til en god computer, der primært skal bruges til skolearbejde/internetbrug, men hvor det ikke gør noget, at den kan køre spil, og som er ca. 13,3" i størrelse? Den skal have dvd-drev, hvilket min nuværende ikke har. Pris op til max en 4.000-lap, meget gerne mindre. Batteritid er vigtigt.

Mht. Windows, er der så nogen, der ved, om jeg bare kan benytte nøglen fra min anden computer? Den kom med Windows præinstalleret, netop fordi den ikke har dvd-drev, så jeg ved ikke, om man bare kan installere Windows på en anden computer og bruge samme nøgle?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg fik skiftet kæden på min Avenue for godt to uger siden, og nu skal kæden efter-strammes. Min cykelsmed fortalte mig, at jeg skulle løsne møtrikken i den ene side og derefter rive hjulet mod mig selv og derefter gøre det samme i den anden side. Problemet er bare, at hjulet ikke bevæger sig. Hvad gør jeg galt, handymen??
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af zqa »

Du skal løsne to møtrikker samtidig, en på hver side, og så hive.. Ellers, så tjek om der ikke sidder en sjov lille skrue et sted som du også lige skal løsne..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor meget skal de løsnes? Har nemlig prøvet. Der må gemme sig en drille-møtrik et sted.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af zqa »

Well, til du kan hive i hjulet :smile:
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Mander »

Mander skrev:Jeg har forsøgt at erstatte harddisken med en anden, og Windows crasher stadig under opstart. Jeg har ikke erklæret den helt død endnu, men det begynder at lugte af, at jeg bliver nødt til at købe en ny.

Nogen forslag til en god computer, der primært skal bruges til skolearbejde/internetbrug, men hvor det ikke gør noget, at den kan køre spil, og som er ca. 13,3" i størrelse? Den skal have dvd-drev, hvilket min nuværende ikke har. Pris op til max en 4.000-lap, meget gerne mindre. Batteritid er vigtigt.

Mht. Windows, er der så nogen, der ved, om jeg bare kan benytte nøglen fra min anden computer? Den kom med Windows præinstalleret, netop fordi den ikke har dvd-drev, så jeg ved ikke, om man bare kan installere Windows på en anden computer og bruge samme nøgle?
Jeg prøver lige igen...

Nogen der har anbefalinger til et godt sted at købe ny bærbar til en rimelig pris (absolut max 4-5.000, men MEGET gerne mindre)? Omkring 13-14", med dvd-drev, god batteritid.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Jeg fik denne ind af døren i går... http://www.dustinhome.dk/product/501061 ... ider_dacsa

Den er måske lige lidt i overkanten, prismæssigt af hvad du søger, men jeg kunne ikke holde mig, især ikke med den processor og et Gfx der kan klare ret meget. Intet DVD-drev i desværre, men havde et eksternt liggende, ikke at jeg bruger det meget.

Første dag i skolen batt. små 8 timer, ved noteskrivning, men falder nok ned til 5-6 når man surfer lidt også.

Ellers, dunno. Edbpriser kan give en overblik.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster