Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

FIk set The Martian. Jeg havde måske lidt for høje forventninger til den. Lidt skuffende. Irriterende at det ikke var Nolan der lavede den, og at de ikke holdt filmen fast i, at det skulle være en survival film. Men desværre gik det hen og blev en hollywood cliché.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Film

Indlæg af Guardiola »

Kvoller skrev:Jeg spillede Star Wars: Battlefront betaen på PS4 og fik en ustyrlig lyst til at se Star Wars. Nu er jeg i gang med et marathon :oops:
Hvordan er det? Ser fedt ud.

Glæder mig til Micky Vader kommer på det store lærred inden så længe.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Nogen som har set Black Mass?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: Film

Indlæg af Michman »

Kvoller skrev:Jeg spillede Star Wars: Battlefront betaen på PS4 og fik en ustyrlig lyst til at se Star Wars. Nu er jeg i gang med et marathon :oops:
Er der intet i vejen med?.. Jeg har dem alle på blue ray
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5247
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 590 gange

Re: Film

Indlæg af Kvoller »

Guardiola skrev:
Kvoller skrev:Jeg spillede Star Wars: Battlefront betaen på PS4 og fik en ustyrlig lyst til at se Star Wars. Nu er jeg i gang med et marathon :oops:
Hvordan er det? Ser fedt ud.

Glæder mig til Micky Vader kommer på det store lærred inden så længe.
Rigtig flot, hurtigt gameplay og rigtig Star Wars stemning. Det minder en smule om Battlefield, men jeg mener også det er det samme studie der har udviklet det :smile:

Nej bestemt ikke Michman, har også set dem rigtig mange gange allesammen. ;-)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Film

Indlæg af Guardiola »

Kvoller skrev:
Guardiola skrev:
Kvoller skrev:Jeg spillede Star Wars: Battlefront betaen på PS4 og fik en ustyrlig lyst til at se Star Wars. Nu er jeg i gang med et marathon :oops:
Hvordan er det? Ser fedt ud.

Glæder mig til Micky Vader kommer på det store lærred inden så længe.
Rigtig flot, hurtigt gameplay og rigtig Star Wars stemning. Det minder en smule om Battlefield, men jeg mener også det er det samme studie der har udviklet det :smile:

Nej bestemt ikke Michman, har også set dem rigtig mange gange allesammen. ;-)
Fedt. Det ser godt ud. Må jeg eje, som endnu et spil, jeg aldrig får spillet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Inspireret af vores Banke Banke På-tråd, så fik jeg set Knock Knock i går. Jeg gider skrive så meget om filmen, ud over at hvis jeg var Keanu Reeves' karakter, så havde jeg til sidst helt sikkert konkluderet, at det var det hele værd.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Film

Indlæg af Jesni »

Guardiola skrev:
Kvoller skrev:
Guardiola skrev:
Kvoller skrev:Jeg spillede Star Wars: Battlefront betaen på PS4 og fik en ustyrlig lyst til at se Star Wars. Nu er jeg i gang med et marathon :oops:
Hvordan er det? Ser fedt ud.

Glæder mig til Micky Vader kommer på det store lærred inden så længe.
Rigtig flot, hurtigt gameplay og rigtig Star Wars stemning. Det minder en smule om Battlefield, men jeg mener også det er det samme studie der har udviklet det :smile:

Nej bestemt ikke Michman, har også set dem rigtig mange gange allesammen. ;-)
Fedt. Det ser godt ud. Må jeg eje, som endnu et spil, jeg aldrig får spillet.
Det er virkelig flot, men det ligner lidt et spil, hvis eneste kompetence er universet. Jeg var ret skuffet.

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Film

Indlæg af kklaus »

OOOOOHHH!!

FYI: The Land Before Time is FINALLY (and quietly) being released in HD for the first time

Så skal den bare lige komme i DK også... Must have.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

Har nogen set Sicario med B. Del Toro? Ham kan jeg gode li'
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Jeg har lige set Pirates of The Carribean. Det er sindssygt, at Keira Knightly kun var 17 år gammel, da de indspillede den film.

Kvoller
Indlæg: 5247
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 590 gange

Re: Film

Indlæg af Kvoller »

Knock Knock fortjener ikke mere end de 5,1 den har fået på IMDB. Da jeg først læste om den for noget tid siden synes jeg præmissen egentlig var meget spændende. Keanue Reeves spiller egentlig fint når han er i action-rollen, men det første stykke af filmen hvor han spiller familiefar virker han ikke rigtig overbevisende.
Spoiler
Vis
Jeg mangler et lidt større grundlag for, hvorfor pigerne vil have sex med ham, for derefter at ydmyge ham og næsten torturere ham. Selvfølgelig siger de, at de vil udstille mænd der vil være utro, men synes der stadig mangler lidt mere grund.
Der er dog nogle dejlige bryster med i filmen.

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Film

Indlæg af Sir Suiram »

Jeg kan anbefale Beast of No Nation - den er lige kommet ud her for en uges tid siden og ligger på Netflix. Jeg synes, det er en ret stærk film med virkelig gode præstationer af Idris Elba og barnet, der spiller hovedrollen. Og så er den instrueret og skrevet af Fukunaga (True Detective sæson 1).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Har faktisk tænkt mig at sætte Beasts of No Nation på om lidt. Har lige set en anden Netflix original, nemlig Winter on Fire: Ukraine's Fight for Freedom. Virkelig en fantastisk dokumentar, der også har ret stærke billeder og bringer dig helt tæt på hvad der velsagtens var den største og mest voldsomme konflikt i Europa, siden krigene i Jugoslavien i 90'erne. Man oplever både den rå, brutale og respektløse vold fra Berkut og Titushky, hvordan St. Michael klosteret ringede med samtlige klokker for første gang i over 750 år, hvordan de - til at starte med - fredelige demonstranter langsomt mistede tålmodigheden og selv endte med at ty til vold og hvor omfattende revolutionen egentlig var i Kiev; hvor mange menneskers liv den ændrede.

Har også tænkt mig at få set The Square, der omhandler revolutionen på Tahrir pladsen i Cairo i 2011. Den skulle også være fantastisk god. Er der nogen herinde der har set den?

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Film

Indlæg af Sir Suiram »

Fedt, den har jeg også haft kig på. Den skal jeg helt sikkert se så.

The Square er rigtig god - specielt hvis man har fulgt med i den egyptiske revolution. Den giver et virkelig godt indblik i, hvordan de revolutionere - menneskerne bag - har levet i Egypten igennem de år. Samtidig med at den rigtig fint fanger det store billede af, hvordan revolutionen forløb.

Jeg så den stort set lige efter den udkom, så hele den egyptiske problematik var stadig rigtig 'tæt på'. Det gør det selvfølgelig altid en tand mere interessant og spændende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster