Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af gygfo »

Guardiola skrev:Min iPhone blev meget hurtigere, da jeg skiftede til en Android.
Jeg har det lige omvendt. Har byttet iPhone ud med en android, og Android er betydeligt hurtigere.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Guardiola »

gygfo skrev:
Guardiola skrev:Min iPhone blev meget hurtigere, da jeg skiftede til en Android.
Jeg har det lige omvendt. Har byttet iPhone ud med en android, og Android er betydeligt hurtigere.
Øh, ja? - Forstår så bare ikke, hvorfor du har det omvendt

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Badabing »

Billede

Nogen der har en ide, hvilket mærke den her t-shirt er? (på Leo selvfølgelig :i)
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Fra et marked i Tyrkiet...
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10798
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 581 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af PuyolErGud »

emo skrev:Fra et marked i Tyrkiet...
Original's by Arda.

gygfo

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af gygfo »

Guardiola skrev:
gygfo skrev:
Guardiola skrev:Min iPhone blev meget hurtigere, da jeg skiftede til en Android.
Jeg har det lige omvendt. Har byttet iPhone ud med en android, og Android er betydeligt hurtigere.
Øh, ja? - Forstår så bare ikke, hvorfor du har det omvendt
Jeg tror, jeg har misforstået dig så.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Guardiola »

gygfo skrev:
Guardiola skrev:
gygfo skrev:
Guardiola skrev:Min iPhone blev meget hurtigere, da jeg skiftede til en Android.
Jeg har det lige omvendt. Har byttet iPhone ud med en android, og Android er betydeligt hurtigere.
Øh, ja? - Forstår så bare ikke, hvorfor du har det omvendt
Jeg tror, jeg har misforstået dig så.
Forståeligt, det kommer man også nemt til

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Min iPhone blevet meget hurtigere da jeg tændte den.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Bløddyret »

Jeg har igen problemer :lol:

Jeg har haft Macbooks de sidste fire år og for nylig købte jeg en ny MacBook Pro '13 fra Apples egen hjemmeside. Det blev noget bøvl, men det løst nu. Nu er jeg så begyndt at have problemer med den nye, som ikke er mere end 3 uger gammel. Tidligere idag skulle jeg bruge Word til at skrive opgave (det er en Microsoft pakke vi har fået på skolen med Word, Excel, OneNote og PowerPoint), men jeg kunne ikke åbne nogle filer, "Dette dokument er slettet eller er ikke tilgængeligt i øjeblikket". Men jeg genstartede computeren i håb om at det hjalp. Det gjorde bare det hele meget værre. Sidste gang jeg genstartede den, kom der nogle pop-op beskeder som jeg annullerede uden problemer. Idag kunne jeg ikke få dem væk. Det er alle mulige programmer (f.eks. "cloudd","com.apple.iCloudHelper", "Office365ServiceV2"), som jeg aldrig har hørt om, der ønske at bruge nøgleringen "log ind". Jeg har skrevet alle de koder jeg kender og ved jeg har brugt, men ingen af dem virker. Før hen kunne jeg trykke annuller og så var de ude af verden. Nu forsvandt de ikke. Jeg opdaterede så OSX i App Store, så nu kan jeg lukke de pop-ops igen, men de kommer hele tiden igen. Ca. hvert 30-45 sekund, skal jeg lukke 3-6 pop-ops...

Jeg kan heldigvis åbne Word-filerne igennem mit skrivebord, da jeg havde gemt de vigtigste filer der.

Nogle forslag? Jeg har haft mit hyr med Apples Online kundeservice, så dem vil jeg nødig bruge igen. Hvis ikke jeg finder en løsning i løbet af idag, så tager jeg nok et smut forbi Humac og ser om de måske vil kigge på den.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor læser du henne? Nogle universiteter har folk ansatte, til at hjælpe med den slags. Jeg ved, SDU har.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Det ligner licens problemer med din Office 365.
Afinstaller og installer igen?

Prøv også Killall "Office365ServiceV2" i terminalen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Bløddyret »

Jeg havde også problemer med at de samme pop-ops kom hver gang jeg tændte computeren, altså før Office blev et problem.

Her er de "programmer" der gerne vil have adgang til min nøglering, ud over dem jeg skrev tidligere: "Safari", "Messages Agent", AddressBookSourceSync" og "CalendarAgent". Der er jo ikke nogen af dem der har noget med Office at gøre?

Jeg kan bare ikke forstå hvordan Office-pakken skulle kunne fryse hele computeren? Det er nemlig sket to gange idag.

Men jeg prøver da jeres råd!
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hey tøser.
Jeg skal lige bruge noget hjælp mht. handel af en brugt lampe.

Sagen er den, at jeg gerne vil købe en PH snowball og har nu fundet den på dba, hvor ejeren ikke har kvitteringen, da det er et arvestykke. Hvis han skriver en dags dato, er det så lige så godt som en kvittering?

http://www.dba.dk/poul-henningsen-kugle ... 018829739/
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Ikke hvis den er varm:)
Så mister du lampen. Ikke at det er svært at lave en "ægte" kvittering/faktura.

Men på dags dato kvittering skal du huske: Dato, Navn, Adresse, Telefonnummer, varebeskrivelse og underskrift - så er du vist helgarderet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg mistanker langt fra lampen i at være varm, men jeg vil bare gerne være sikker, så jeg ville kunne sælge den videre, hvis jeg bliver træt af den :glad:

Jeg kan få en til 11.000, som er helt ny (fejlkøb) med kvittering eller en brugt (god stand) til cirka 7.000 uden kvittering men med dags dato. Hvad ville du/I vælge? Lampen koster cirka. 14.000 fra ny.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster