Rejse-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Brombi »

Hvis du skal bruge 2000 dollars kan du måske spare 1000 kr hvis du veksler nu

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Det kunne være, jeg skulle overveje at gøre det.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Brombi »

Den er steget over 30% på et år, og kommer til at stige endnu mere.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Så er der bestilt flybilletter fra Billund til NY. Det blev til ni dage, hvor vi nok tager et smut forbi Washington. 6300kr for en returbillet for to personer.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Fed mand! Sidder i øvrigt også og overvejer at bestille billetter til Barcelona i starten af maj (fra den 7. til den 12.) og til et eller andet random sted i oktober (har kigget på Tallinn, Riga eller Vilnius). Min ambition er at bruge alle mine penge på at rejse i 2015. Fuck nyt tøj og sådan noget. Syer bare noget i stedet. :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Hamborg på fredag (herretur...)
Berlin i påsken
Lissabon i juni-juli
Barca i oktober.

SKAT penge skal rejses væk!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Arh, jeg vil også en tur til Hamborg igen snart! Lissabon lyder også fedt. Er det dyrt at komme en tur dertil? :-)

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, jeg har også siddet og tænkt lidt over, hvor jeg gerne ville hen næste gang jeg skulle på en tur ud af vores ellers fine land (Set bort for folk fra Randers), og eftersom SKAT begunstigede mig med en stor sum af mine egne penge(Sådan!) tænkte jeg at det var på tide at gøre noget ved det. Regner med at tage af sted en 5 dages tid, det det lige er det jeg kan til at for passe ind mellem studierne inden sommerferien, hvor jeg skal alt muligt andet (Læs: Allerede ferie sydpå).

Jeg kunne godt tænkte mig at komme rundt til alle hovedstæderne i Europa, så forslag skal helst være i sådanne nogle med mulighed for, måske at tage på sigthseeing udenfor byen en enkelt dag måske. Jeg har allerede været i Amsterdam, Budapest, Berlin, Madrid, og lige i denne her omgang vil jeg helst ikke til London, Paris eller Rom, eftersom jeg regner med at tage dem næste år.
Så hvis der er nogle der har nogle gode input eller erfaringer de vil dele ud af, vil jeg med glæde tage i mod dem!


Ps: Heller ikke alle smånationerne, som Luxembourg, Monaco etc. :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Hvad med Barcelona? :lol:
Havde ellers en overraskende god tur til Krakow sidste år:)
Blev kulturelt begavet - (og gode billige øl).

@bg92

Ryanair flyver meget billigt til Lissabon. Fik 4 billetter for 3200kr retur i uge 27/28 fra Hamborg.
Ellers Tap - deres eget flyselskab i Portugal.
Lufthavnen ligger super centralt.
Så Sporting Lissabon tabe 0-5 til Bayern i CL, da jeg var der.
Det er sgu en dejlig by.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Skydefinten skrev:Hvad med Barcelona? :lol:
Havde ellers en overraskende god tur til Krakow sidste år:)
Blev kulturelt begavet - (og gode billige øl).

Har været i Barcelona, og skal studere næste semester, efter sommeren dernede, så regner med at få set nok til byen til den tid :D

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af emo »

Lissabon, Paris, hold dig fra de byer. Resten go go! De er sindssyg nederen at være i når man er på en herre tur, puha!
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Skydefinten skrev: Havde ellers en overraskende god tur til Krakow sidste år:) Blev kulturelt begavet - (og gode billige øl).
Jeg har også hørt meget godt om Krakow, det skulle være en helt fantastisk by. Vi skal af sted fire kammerater en uge til sommer og her røg Krakow ud i allersidste runde, kun fordi en af kammeraterne havde været der før, til fordel for Brugge. Jeg/selskabet orker ikke rigtig hovedstæderne og millionbyerne, men foretrækker noget man kan overskue.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Luis Enrique skrev:
Skydefinten skrev: Havde ellers en overraskende god tur til Krakow sidste år:) Blev kulturelt begavet - (og gode billige øl).
Jeg har også hørt meget godt om Krakow, det skulle være en helt fantastisk by. Vi skal af sted fire kammerater en uge til sommer og her røg Krakow ud i allersidste runde, kun fordi en af kammeraterne havde været der før, til fordel for Brugge. Jeg/selskabet orker ikke rigtig hovedstæderne og millionbyerne, men foretrækker noget man kan overskue.
Krakow var rigtig fin. Desværre flyver Ryanair vist ikke dertil mere fra Billund. Gav ellers kun 500 for en retur dertil.

Bookede lejlighed her: http://www.only-apartments.com/apartments-krakow.html
Vanvittigt billigt.

Vi så bl.a koncentrationslejre og Oscar Schindlers fabrik i sydbyen. Super flot museum.

Ellers hang vi ud på torvet "Plac Nowy" med fede barer. Stambaren blev "Le Scandale". Utroligt kønne tjenere og gode drinks.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, dropper sgu New York til sommer. Synes det er lidt for dyrt, hvis man skal bo på Manhattan. Så i stedet tager vi nogle dage i Chicago, kører op til Toronto, har et par dage der, ryger forbi Niagara Falls, flyver fra Buffalo til New Orleans, har nogle dage i New Orleans, kører ned til Fort Myers Beach - hvor jeg også var sidste sommer - og har en fem dages tid der, og slutter med et par dage i Miami. Fedt nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det sgu på fredag at jeg tager en tur til hua hin og koh tao. For pokker hvor bliver det godt med lidt varme!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster