Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Odds

Indlæg af emo »

Ja, men fik sq odds 1.75 på DK under 61 mål. Monster odds, og virker for sikkert, så tog det. 18 min og 12 mål kun, burde holde.
Allez...

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Håndbold er bare så skægt, hva...

Fik Spanien - Egypten hjem, med under 25.5 mål i første halvleg, til odds 1.85, ikke skidt.

Charlotte Bobcats @ Boston Celtics, læser at Celtics burde tage denne sejr klart, måske noget Brombi eller BG92, kan bekræfte, men analyserne peger den vej. Go go...
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Celtics er godt kørende og har vundet de sidste 5 kampe mod hold der er markant stærkere end Bobcats (blandt andet Knicks, Rockets og Pacers). Udover det så er Bobcats bare ikke gode, selvom MJ 23 sikkert ikke er glad for at høre det. Så, ja - det må være et go herfra, med hensyn til det odds.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Nupper dem med en 7+ points sejr, og kombinerer med Oklahoma over Suns.
Allez...

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Odds

Indlæg af emo »

Sådan, NBA gik hjem, ret nemt at ramme de kampe. Nu Rusland under 64 mål, derefter sjer til Kroatien og Island, inden NBA igen er på programmet.

Mm penge...
Allez...

dinhxa

Re: Odds

Indlæg af dinhxa »

Synes det er røv-svært at oddse på VM i håndbold. Favoritterne er jo så store favoritter, at man skal ud i sejre på 16+ mål før oddsene er værd at lege med.
Lavede dog denne. Bryder mig ikke om ikke at have en "ren" saldo, derfor det sjove indskud:

Billede

dinhxa

Re: Odds

Indlæg af dinhxa »

dinhxa skrev:Synes det er røv-svært at oddse på VM i håndbold. Favoritterne er jo så store favoritter, at man skal ud i sejre på 16+ mål før oddsene er værd at lege med.
Lavede dog denne. Bryder mig ikke om ikke at have en "ren" saldo, derfor det sjove indskud:

Billede
Ikke den store mulige gevinst, men ville lige prøve det håndbold der. Hvis den ikke går hjem tror jeg, at jeg lader sporten være-

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Odds

Indlæg af emo »

Tjek Kroatien ud, odds 1.75 imod Ungarn, normalt er Kroatien toppen. Det Tyskland med mundst 5 over Argentina gav 1.9 igen. Slovenien giver vildt godt over Polen.
Allez...

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Odds

Indlæg af emo »

DK gik hjem, Slovenien gik hjem, Kroatien fører med 3-4 efter første halvleg. Kan blive god odds dag.
Allez...

dinhxa

Re: Odds

Indlæg af dinhxa »

Frankrig oppe med 7 med 10 min. igen. Min går hjem hvis de vinder med 10. Leggo!

.. og der jinxede jeg den vist. Pokkers!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Ærgerligt med Brasillien og Frankrig, havde ikke set at de ville kunne score så mange mål især i anden halvleg imod et stærkt Fransk defensivt hold. Meeen det kunne det.

I nat, Portland +12.5 i NBA... de må ikke tabe med mere end 12 mål, go go.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:I nat, Portland +12.5 i NBA... de må ikke tabe med mere end 12 mål, go go.
Uuuuh, showdown mellem to af ligaens mest talentfulde point guards (Kyrie Irving og Damian Lillard)! Men Portland burde vinde den. De har et noget dybere hold end Cavaliers og bare bedre spillere (Batum, LaMarcus Aldridge). I give this bet my seal of approval:

Billede

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Hey men, det var i nat nat, da de gamede Nuggets, jeg vandt på den, Portland tabte kun med 4 efter over-time. Men kan da høre på dig at du mener at de godt kan slå Cleveland Cavaliers i nat, vil tjekke oddsene ud for den, hvis det kan betale sig.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Ah, fuck mig. Du får sælen alligevel. Behold den til evig arv og eje.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Brooklyn Nets til at tabe med maks 6 point til Hawks, og Spurs til at vinde med mindst 3 over Grizzlies, go go, vil i plus igen, pliz help NBA.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster