Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Uh, Donnie Darko, den må jeg hellere få genset inden længe. Glimrende film.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Regner med at se Wolf of Wall Street imorgen i biffen.. Men overvejer sgu også at tage i biffen i overmorgen for at se Her!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Skal se Wolf of Wall Street med mutt snart. Den anden har jeg ikke hørt om. Du må meget gerne skrive om den, når du har set den :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Chok, chok, chok! Polle Fiction i aften kl 21 på Zulu!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Film

Indlæg af BarçaDK »

Så skal der spilles utidig rockmusik sidst' dag før en hååård weekend!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Film

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Skal se Wolf of Wall Street med mutt snart. Den anden har jeg ikke hørt om. Du må meget gerne skrive om den, når du har set den :glad:
Med din mor? Hils hende, mange gange.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Wolf of Wall Street, den er sgu fed nok! Der er nogle irriterende goofs (klipningsfejl), men ellers er den sgu meget fed. Viildt godt skuespil fra både Leo og Jonah! og resten af castet faktisk.. Og gal nogle lækre babes som er med i filmen! Se den!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Her er fed ok og The Wolf of Wall Street er også fed; enig med Brombi, der er lækre damer i filmen, især hende her:


Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Dallas Buyers Club, den er sgu også fed! Vildt godt skuespil fra Matthew McConaughey og Jared Leto, i den grad oscar værdigt! Kæft der er nogle stærke oscar film i år..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Film

Indlæg af Lopezzz »

Ja listen er lang....

Jack Ryan: Shadow Recruit
Mandela
American Hustle
Anchorman
Robocop
12 Years a Slave
Lost Survivor
osv........

Og så er der nogle fede animation film som:
Det regner med frikadeller 2
Lego
Pinocchio

:)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Film

Indlæg af Alcantara »

Fik lige set The Road. Godt nok en af de mest deprimerende film jeg har set længe.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Alcantara skrev:Fik lige set The Road. Godt nok en af de mest deprimerende film jeg har set længe.
Den er god. Jeg kan huske, jeg så den for første gang, da jeg var vikar. 220kr i timen for at se på Viggo Mortensen og Charlize Theron. Mum!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

The Secret life og Walter Mitty, rigtig fin film, god underholdning! Kan godt anbefales. Der er flotte billeder og god musik med, og så er historien også ganske fin :) ahh dejligt at have ferie.. :)

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Film

Indlæg af Alcantara »

Heartbreaker skrev:
Alcantara skrev:Fik lige set The Road. Godt nok en af de mest deprimerende film jeg har set længe.
Den er god. Jeg kan huske, jeg så den for første gang, da jeg var vikar. 220kr i timen for at se på Viggo Mortensen og Charlize Theron. Mum!
Den var deprimerende, dog på den gode måde. Mange postapokalyptiske film plejer ikke at ramme den rette stemning og mørke atmosfære, men det gjorde denne.
Spoiler
Vis
Fik sgu ondt af tyven..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Alcantara skrev:
Heartbreaker skrev:
Alcantara skrev:Fik lige set The Road. Godt nok en af de mest deprimerende film jeg har set længe.
Den er god. Jeg kan huske, jeg så den for første gang, da jeg var vikar. 220kr i timen for at se på Viggo Mortensen og Charlize Theron. Mum!
Den var deprimerende, dog på den gode måde. Mange postapokalyptiske film plejer ikke at ramme den rette stemning og mørke atmosfære, men det gjorde denne.
Spoiler
Vis
Fik sgu ondt af tyven..
The Road er en fin film, lidt langom dog. Michael K. Williams er klart filmens højdepunkt for mig (tyven), utroligt at han på så lidt tid kan lave sådan en performance :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster