Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Ved ikke om jeg skal have Telenor eller TDC....

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Ved ikke om jeg skal have Telenor eller TDC....
TDC vil have det bedste netværk fremadrettet. De er virkelig gået all-in. Derudover er det tidligere statsejet. Det er altid et tegn på god service, kompetent ledelse og overholdelse af budgetter :-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Kan de hamle op imod mit nuværende abb. 130 kr for 6gb 6timer? :D

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Kan de hamle op imod mit nuværende abb. 130 kr for 6gb 6timer? :D
Well, dear heart, I hate to be the bearer of sad tidings, but there's a chance that some unscrupulous businessperson has taken advantage of your good nature.

https://www.telmore.dk/mobil

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

jeg vil have 4g lte

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:jeg vil have 4g lte
10 timers tale, 14 GB data, 4G netværk - Pris 129kr.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Lol, jeg kan se, jeg betaler overpris for mit Telia abonnement. Til gengæld får jeg Spotify premium og Telia tirsdag.
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Nogle jurister in spe på linjen?

Købte for 3 uger siden et spisebord på Lauritz.com for knap 5.000kr - med deres gebyrer inkl.

Betalte 460 kr i fragt igennem deres transportfirma, som de anbefaler/linker til fra deres side.
De leverede bordet efter ca 3 uger. Da det ankom med bilen, så var bordet 1/2 meter kortere end beskrevet i annoncen/aktionen, hvorfor vi kontaktede Lauritz. Varen var jo ikke som beskrevet. Vi ville ikke købe det.

Vi tilbød at beholde bordet mod et afslag i prisen. Dette afviste en meget arrogant mand i telefonen. De ville have bordet sendt retur og så refundere prisen beløbet. Dette var fint med os, og efter nogle dage kom fragtfirmaet og hentede bordet hos mig. I går var der så indbetalt penge på kontoen, men ikke de 460 kr til fragten, som Lauritz mener, at jeg hænger på, jf. deres fine tekst på hjemmesiden om refundering/fortrydelse af købet.

Jeg har jo ikke fortrudt købet. De har bare ikke sendt den rigtige vare. Skal det koste mig knap 500, fordi de sender en forkert vare? :roll: What to do?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:Nogle jurister in spe på linjen?

Købte for 3 uger siden et spisebord på Lauritz.com for knap 5.000kr - med deres gebyrer inkl.

Betalte 460 kr i fragt igennem deres transportfirma, som de anbefaler/linker til fra deres side.
De leverede bordet efter ca 3 uger. Da det ankom med bilen, så var bordet 1/2 meter kortere end beskrevet i annoncen/aktionen, hvorfor vi kontaktede Lauritz. Varen var jo ikke som beskrevet. Vi ville ikke købe det.

Vi tilbød at beholde bordet mod et afslag i prisen. Dette afviste en meget arrogant mand i telefonen. De ville have bordet sendt retur og så refundere prisen beløbet. Dette var fint med os, og efter nogle dage kom fragtfirmaet og hentede bordet hos mig. I går var der så indbetalt penge på kontoen, men ikke de 460 kr til fragten, som Lauritz mener, at jeg hænger på, jf. deres fine tekst på hjemmesiden om refundering/fortrydelse af købet.

Jeg har jo ikke fortrudt købet. De har bare ikke sendt den rigtige vare. Skal det koste mig knap 500, fordi de sender en forkert vare? :roll: What to do?
Er det en forkert vare eller er der forkerte oplysninger for varen? Hvis det bare var en forkert vare tror jeg ikke nødvendigvis du har ret til at få udgiften betalt, da de sikkert har skrevet det under deres egne handelsbetingelser. Er det derimod en forkert oplysning, tror jeg muligvis du har en sag.

Læs evt købeloven § 78, stk 4.
Stk. 4. Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen, jf. § 79. Sker dette ikke, kan køberen kræve et passende afslag i købesummen, ophævelse af købet, omlevering eller, for så vidt dette kan ske uden uforholdsmæssige omkostninger, lade mangelen afhjælpe for sælgerens regning.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Det er vel begge dele. De har solgt mig (og afsendt) en anden vare end den jeg købte online.
De har lavet en fejl i varebeskrivelsen.
Den skal de vel selv "æde".
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Det skal de :)

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af UncleBobbyB »

Hey, lige to hurtige spørgsmål...
Er der nogen der kan forklare hvordan man laver et link til en anden side men kalder linket noget andet? Fx Du kan finde cyklen her - også hvis man trykker på "her" kommer man ind på linket.

og er der nogen der er kyndige med wordpress og blogging derinde? :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af UncleBobbyB »

zqa skrev:tekst

bold
Nemt :D Tak for det !

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster