Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

What to the the to the fuck!? Rend Os med Rend Os har lige knap 150.000 visninger på YouTube. Hvad sker der? Nummeret var oppe at vende tidligere herinde. Husker I sangen med lyriske lækkerier som:
Jeg er fin I kanten, drikker Asti.
Leverer varen hver gang, som var jeg en lastbil.
Altid ægte, når vi skriver.
MC-morder forfulgt af detektiver.
Sætter dig på plads, som var det P-skiver.
phpBB [video]

Hold da fucking kæft, jeg synes det er.... Aaargh. I det mindste har de masser af thumbs downs på Tuben.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Ok ok, a capella vil altid være blandt de mest slimede, cheesy former for musik, men jeg må nu alligevel tage hatten af for dem her. Damn, de kan deres håndværk.

phpBB [video]


Det er ren gimmick-musik, men det er lidt fascinerende alligevel.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Ha, jeg så præcis den samme video lige den anden dag. Hvis det stod til mig, skulle ham gutten med den dybe stemme synge det hele. Vanvittig bas han vader rundt med! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Når det er sommer skal denne spilles!! Jeg kan bedst li' live versionen (ved efterhånden ikke hvor mange gange jeg har set dem live, nok det band jeg har set flest gange). Dansk/Svensk skovreggae!!

phpBB [video]


Det er fra Roskilde, hvilken stemning der var til den koncert!!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Musik

Indlæg af Badabing »

BarçaDK skrev:What to the the to the fuck!? Rend Os med Rend Os har lige knap 150.000 visninger på YouTube. Hvad sker der? Nummeret var oppe at vende tidligere herinde. Husker I sangen med lyriske lækkerier som:
Jeg er fin I kanten, drikker Asti.
Leverer varen hver gang, som var jeg en lastbil.
Altid ægte, når vi skriver.
MC-morder forfulgt af detektiver.
Sætter dig på plads, som var det P-skiver.
phpBB [video]

Hold da fucking kæft, jeg synes det er.... Aaargh. I det mindste har de masser af thumbs downs på Tuben.
For jeg ka' hak' dig og nak' dig/ for du er et svin, og jeg' en slagter :eek:
2deep4me
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:What to the the to the fuck!? Rend Os med Rend Os har lige knap 150.000 visninger på YouTube. Hvad sker der? Nummeret var oppe at vende tidligere herinde. Husker I sangen med lyriske lækkerier som:
Jeg er fin I kanten, drikker Asti.
Leverer varen hver gang, som var jeg en lastbil.
Altid ægte, når vi skriver.
MC-morder forfulgt af detektiver.
Sætter dig på plads, som var det P-skiver.
phpBB [video]

Hold da fucking kæft, jeg synes det er.... Aaargh. I det mindste har de masser af thumbs downs på Tuben.
Næste gang jeg er i 8900, finder jeg lige ud af hvem de er. Og så kaster jeg lige noget Kendrick i fjæset på dem ved lejlighed, så de kan høre hvordan man gør. Og forhåbentlig også forstå, at de ikke kan finde ud af noget som helst, andet end at være dårlige til at alt muligt.

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Næste gang jeg er i 8900, finder jeg lige ud af hvem de er. Og så kaster jeg lige noget Kendrick i fjæset på dem ved lejlighed, så de kan høre hvordan man gør. Og forhåbentlig også forstå, at de ikke kan finde ud af noget som helst, andet end at være dårlige til at
Tak! Så slipper jeg for at tage den tur, ikke.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Musik

Indlæg af Quaresma »

Stadig bedre end Linkoban.

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:What to the the to the fuck!? Rend Os med Rend Os har lige knap 150.000 visninger på YouTube. Hvad sker der? Nummeret var oppe at vende tidligere herinde. Husker I sangen med lyriske lækkerier som:
Jeg er fin I kanten, drikker Asti.
Leverer varen hver gang, som var jeg en lastbil.
Altid ægte, når vi skriver.
MC-morder forfulgt af detektiver.
Sætter dig på plads, som var det P-skiver.
phpBB [video]

Hold da fucking kæft, jeg synes det er.... Aaargh. I det mindste har de masser af thumbs downs på Tuben.
Næste gang jeg er i 8900, finder jeg lige ud af hvem de er. Og så kaster jeg lige noget Kendrick i fjæset på dem ved lejlighed, så de kan høre hvordan man gør. Og forhåbentlig også forstå, at de ikke kan finde ud af noget som helst, andet end at være dårlige til at alt muligt.
Blau kender du ham her ?? Han hedder Patrick Stilling og han er fra Randers. (min tidligere arbejdskollega)

phpBB [video]


Han har udgivet mange flere numre.
phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Nope, never heard of him. :)

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

Blau, som forummets Randers-korrespondent kan du så svare på om Rend Os drengene giver et skud ud til Shox, når de synger "vi har swoosh på vores fødder, ik adidas-striber"?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Nope, never heard of him. :)
Ok. :)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Blau, som forummets Randers-korrespondent kan du så svare på om Rend Os drengene giver et skud ud til Shox, når de synger "vi har swoosh på vores fødder, ik adidas-striber"?
Højst sandsynligt. Igen; hvis jeg får fat på dem, næste gang jeg er udsendt, spørger jeg lige ind til, inden jeg kaster Kendrick i hovedet på dem. (Ja, jeg tager Kendrick med, selvom det betyder, at han skal have sin egen billet til bussen.)

BarçaDK

Re: Musik

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:Blau, som forummets Randers-korrespondent kan du så svare på om Rend Os drengene giver et skud ud til Shox, når de synger "vi har swoosh på vores fødder, ik adidas-striber"?
Højst sandsynligt. Igen; hvis jeg får fat på dem, næste gang jeg er udsendt, spørger jeg lige ind til, inden jeg kaster Kendrick i hovedet på dem. (Ja, jeg tager Kendrick med, selvom det betyder, at han skal have sin egen billet til bussen.)
Negerslaver må godt ligge oppe på den der hylde. I skal bare køre løgnen!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Har hørt James Vincent McMorrow hele dagen. Havde helt glemt hvor godt et album 'Early in the Morning' er.

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster