Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Jeg har brug for lidt hjælp her (Flax_ tænker jeg, men også jer andre hvis i kan!!)

Det er faktisk meget simpelt. Sidder med en eksamensopgave og skriver blandt andet om EU og implementering af lovgivninger og programmer. F.eks. kan Spanien ikke implementere programmer som Lifelong Learning fuldt ud, både at økonomiske men også strukturelle årsager (det er simpelthen forældet, altså deres system). Hvert land får et giga tilskud, men de enkelte institutioner får ikke noget ud af det, blandt andet fordi staten ikke kan bevillige det.
Det er jo et stort problem i henhold til EF-Traktatens artitikel 226, hvor Kommissionen har mulighed for at anlægge sag ved EU-Domstolen, hvis medlemslandet ikke overholder forpligtelserne om gennemføre EU-direktiver efter Kommissionens anvisninger.

MEN, jeg kan sgu ikke finde noget om det på det der internet. Altså om den specifikke sag. Help!!?

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Barça og klubbens fans er jo kendt for at støtte den catalanske uafhængighed, men hvordan står det til med lokalrivalerne Espanyol? Er ønsket om uafhængighed noget, de to fanskarer er enige om?

Og hvorfor hedder de "spansk" stavet på catalansk?

Linke gerne til artikler. ;-)
Senest rettet af BarçaDK ons jan 08, 2014 5:46 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:Jeg har brug for lidt hjælp her (Flax_ tænker jeg, men også jer andre hvis i kan!!)

Det er faktisk meget simpelt. Sidder med en eksamensopgave og skriver blandt andet om EU og implementering af lovgivninger og programmer. F.eks. kan Spanien ikke implementere programmer som Lifelong Learning fuldt ud, både at økonomiske men også strukturelle årsager (det er simpelthen forældet, altså deres system). Hvert land får et giga tilskud, men de enkelte institutioner får ikke noget ud af det, blandt andet fordi staten ikke kan bevillige det.
Det er jo et stort problem i henhold til EF-Traktatens artitikel 226, hvor Kommissionen har mulighed for at anlægge sag ved EU-Domstolen, hvis medlemslandet ikke overholder forpligtelserne om gennemføre EU-direktiver efter Kommissionens anvisninger.

MEN, jeg kan sgu ikke finde noget om det på det der internet. Altså om den specifikke sag. Help!!?
Puha, jeg har desværre ikke rigtig forstand på EU (jeg har aldrig arbejdet med det, hverken professionelt eller på studiet), så jeg ved ikke engang, hvor jeg ville kigge...

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

YouTube-kanalen tilhørende den midaldrende mand, der filmer på Camp Nou siddende midt på den ene langside tæt på banen. Hans videoer er i relativt god kvalitet og han vender ofte kameraet og filmer sig selv og andre fans fejre. Hjælp, tak! ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »


Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Jakob »

Jeg søger hjælp til følgende:
Hvem/hvad er Teemus som ofte bliver nævnt i indlæg og sammenlignet med mindre heldige ting? Nu bruger jeg efterhånden en del tid på det her forum, og jeg aner simpelthen ikke hvad/hvem der snakkes om, på trods af jeg synes han/det ofte bliver nævnt.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

teemus var den tidligere moderator herinde på forummet og han var en sand legende,,, brombi og ham var bedste venner . men nu er han blevet bayern fan,, og er blevet admin for deres forum. BARCELONA ER DE BEDSTE,,, men vi taber til real madrid,, hader dem!!!! :mad: :devil: :devil: :devil: :mad: :mad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Jakob »

Det er en fed historie, men er den også sand? :cool:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Badabing »

100% legit.

Han var en bruger på forummet der altid skrev med småt og overdrev brugen af smiley's og punktum, komma, udråbs- og spørgsmålstegn. Han havde tit en overvejende pessismistisk attitude. Hvis vi lukkede et mål ind, ville han male fanden på væggen og begyndte at indse at det ville blive en sæson uden titler og kritiserede og brokkede sig til højre og venstre. Jeg mener han blev bannet, fordi han på et af sine "flips" blev personlig mod en anden bruger
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Jakob »

Badabing skrev:100% legit.

Han var en bruger på forummet der altid skrev med småt og overdrev brugen af smiley's og punktum, komma, udråbs- og spørgsmålstegn. Han havde tit en overvejende pessismistisk attitude. Hvis vi lukkede et mål ind, ville han male fanden på væggen og begyndte at indse at det ville blive en sæson uden titler og kritiserede og brokkede sig til højre og venstre. Jeg mener han blev bannet, fordi han på et af sine "flips" blev personlig mod en anden bruger
Hvis det har medført ban må det have været ret ekstremt. :lol: Men jeg var også bare nysgerrig.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Madbassen »

Badabing skrev:100% legit.

Han var en bruger på forummet der altid skrev med småt og overdrev brugen af smiley's og punktum, komma, udråbs- og spørgsmålstegn. Han havde tit en overvejende pessismistisk attitude. Hvis vi lukkede et mål ind, ville han male fanden på væggen og begyndte at indse at det ville blive en sæson uden titler og kritiserede og brokkede sig til højre og venstre. Jeg mener han blev bannet, fordi han på et af sine "flips" blev personlig mod en anden bruger
Det kan være jeg husker forkert. Men undlod han ikke helt at bruge tegn? Det var hvertfald pisse irriterende at læse.

Noget i stil med: han var en bruger på forummet der altid skrev med småt og overdrev brugen af smiley og punktum komma udråbstegn og spørgsmåltegn han havde tit en overvejende pessimistisk attitude hvis vi lukkede ... You get it :glad:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Teemus var en ældre mand (muligvis alkoholiker) som har ikke lært grammatikken i skolen og som er sikkert ordblind.
Kombination af det og unge forkælede mennesker her på forummet kan kun resultere i mudderkastning.
Jeg havde ikke noget personligt mod ham men hans pessimisme var lidt for meget for mange af os.
MDCCCXCIX

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Jakob »

Var ham og vamosbarca en og samme person?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Jakob skrev:Var ham og vamosbarca en og samme person?
ja :)

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Jakob »

Ah okay så forstår jeg bedre. :smile:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster