Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Visca El Barca »

Det er egentlig lidt sjovt, at brugeren afslører sig selv. Vedkommende som har oprettet tråden, har tydeligvis et brugernavn herinde, selvom han skriver, "Jeg var inde og besøge fcbarcelona.dk". Ikke-medlemmer kan nemlig ikke læse en tråd der er under off-topic :cool: .

Come out from ur closet :razz:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Med tanke på at der er 1029 brugere tilmeldt, er det vel forventet, at er en Madrid-fan eller to i blandt os.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Det er egentlig lidt sjovt, at brugeren afslører sig selv. Vedkommende som har oprettet tråden, har tydeligvis et brugernavn herinde, selvom han skriver, "Jeg var inde og besøge fcbarcelona.dk". Ikke-medlemmer kan nemlig ikke læse en tråd der er under off-topic :cool: .

Come out from ur closet :razz:
Lige præcis... Men kan man bebrejde ham? Det er immervæk sundhedsskadeligt, hvis man kun bevæger sig rundt i deres propaganda-maskine. Hvis man ikke får en dosis fornuft herinde fra i ny og næ, så ender de jo ude af stand til at fungere i et demokratisk samfund.

Deres tråd kan umuligt blive lige så lang som vores. Nu er teemuss og jbninc væk.
Forumlegende

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »


Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh well. Det var vel for svært at grave noget frem herinde! :cool:

Den endelige stilling:

Quaresma: 1
Dytrax: 1
Jurij: 1

I har vundet et eller andet helt vanvittigt. Et kys på kinden af Petit, måske.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Kage fra Dia
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

my bad, jeg mente at Messi har scoret 14 mål mere i la liga, end Muller gjorde i bundesligaen. og det har han netop pga en "nem" liga.
La liga uden Barca, Real, Valencia og pt Malaga, er altså ikke specielt imponerende.
Meget tydeligt kan det ses på Ronaldos vilde scoringssnit, efter at han kom til Real. Han var også vild i Man U, men ikke nær så scorende.
Gad godt se Messi i Verdens bedste liga, premier league. Jeg er okay sikker på at han ville score færre mål, end han gør nu.
:roll:
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Sjovt at han så også holder snittet i Champions League...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis den er så nem, hvorfor scorer Ronaldo så ikke ligeså mange mål? De møder jo samme modstandere. Nåårh ja, det er fordi Messi får hjælp af holdkammerater og modstandere.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, Kassow i sit .... ja, jeg ved ikke engang hvad jeg skal kalde det hjørne? Sædvanlige?
Kassow-Tossing skrev:Som jeg ser det, tabte Messi den rekord for mange mange runder siden. At Messi scorer flere mål end Gert Müller er jo intet under, når han har fået mange flere kampe til at score dem i.

Hvis man ikke kæmper på de samme præmisser, så mister titlen sin værdi. Da Messi havde spillet 60 kampe på kalenderåret ligesom Gert Müller gjorde det, da han tog rekorden, var Messi 12 (mener jeg nok) mål fra rekorden, så den rekord blev tabt for længst.

For lige at tage et overdrevet eksempel til de langsomme: Jeg kunne også komme med en udtalse om at jeg er en bedre forsvarsspiller end Sergio Ramos ud fra ovenstående kriterier, hvis jeg bare siger, at jeg har begået færre dumme frispark og smidt bolden væk færre gange end spanieren. Alligevel vil de smarte nok mene, at Ramos er bedre end jeg, fordi han har spillet 500 gange så mange fodboldkampe som jeg.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Hahahahaha det er jo direkte sindssygt, at han så ikke engang formår at komme med et eksempel der udpensler hans idiotiske holdning.

Ufatteligt han ikke kan høre sig selv og hvor dumt det lyder.

Her kommer så lige et udkast fra madridista....
#61: asp3200 | i dag 13:29

Barcelona er intet uden Messi, længere er den ikke. Fabregas er også ude nu og sanchez skal igang igen. Bliver en lang sæson for dem.

Hvis Messi bliver langtids skadet, håber det sker en dag men ikke ment på den onde måde at jeg siger det, jeg vil også bare gerne se hvad der så sker med deres hold.

For når de er presset, så giver de den enten til messi eller så går holdet over i film hollywood mode for at frem provokere straffe eller kort, tit røde som er set utallige gange, kvalmende.
Og det er selvfølgelig ikke på den onde måde at han håber Messi bliver alvorligt skade... ro på

Og så lige fra deres leder som kører sitet. Tænk hvis Wenner eller andre herinde lirede den her af:
#60: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) | i dag 13:00

Hvor er det brandærgerligt, at Lionel Messi ikke blev mere alvorligt skadet!

Bum, sikke en usympatisk kommentar, men lad mig lige forklare den, for jeg mener naturligvis ikke, at jeg sidder og håber på en flækket knæskal kombineret med et firdobbelt benbrud og en punkteret lunge! Slet ikke.

Men ud fra et fodbold-nysgerrigt synspunkt, kunne jeg virkelig godt tænke mig at få målt Barcelonas reelle styrke uden Lionel Messi.

Jeg er til fulde klar over, at Barcelona naturligvis ikke bliver et middelmådigt midterhold, men man sidder alligevel med fornemmelsen af, at holdet har Messi-dependencia.
Hvor er det dog utroligt, at de så pakker den ind med "altså bare af fodbold-nysgerrighed".... haha what!? :eek: :lol:

De er direkte dårlige mennesker... there I said it.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Jeg lader Sid Lowe svare dem for mig...
And for all the caveats, for all the "yeah, buts" there's no getting away from the bottom line: 86 goals. Eighty-flipping-six. If it's eighty-five, it's still eighty-flipping-five. An average of a goal every 4.24 days for a year. And, yes, that includes the months when he didn't play a match.
Desuden, læste de sidste to på madridista.dk, og det er okay at de tænker sådan, så længe de så stiller sig spørgsmålet, hvor ville Real være, og hvordan ville Real være uden Cristiano. Pliiiz....
Allez...

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
Kazzow-muzzen [color=#BF0000]♥[/color] skrev:Ramos er bedre end jeg, fordi han har spillet 500 gange så mange fodboldkampe som jeg.
Der afslører han også, hvor meget erfaring han har i at spille fodbold :lol:


I øvrigt er hans sammenligning jo ikke heeelt det samme?
Jeg er jo heller ikke bedre end Gerd Müller, hvis jeg scorer 100 mål i 40 kampe i Serie 3, hvilket heller ikke er en fair sammenligning.

CLW

Re: Citater fra tosser

Indlæg af CLW »

Barcelona uden Messi, svarer det ikke lidt til Spaniens landshold :D? 2xEM 1xVM, stil og roligt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

CLW skrev:Barcelona uden Messi, svarer det ikke lidt til Spaniens landshold :D? 2xEM 1xVM, stil og roligt.
Jo, dog i en ret anderleders opstilling, vil jeg nok sige.

Spaniens success skyldes også RMD der har Iker, Ramos, Xabi som centrale spillere i hele successen.

Ellers ville det jo være:
-----------------Valdes-----------------
Montoya--Pique---Puyol----Alba
--------------- busquets------------
---Xavi--------------Ini/Thiago---
Pedro------Cesc------------Tello

Eller noget i den dur der..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster