Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af JonasV »

Tak, Señor Gato! Jeg er umiddelbart af samme opfattelse som dig. I går opstod der - godt hjulpet på vej af øl og vin - en større diskussion om, hvorvidt flamenco tæller som en sportsgren. Det lader til at der er visse gråzoner.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Når Allan Simonsen danser, så er det kunst. Men det var vist ikke du spurgte om, hr. V.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Kubala »

Kom til at trykke på en knap i tastaturet, som har resulteret i, at forummet ser mærkelig ud? Har nogen forklaring på dette?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Kom til at trykke på en knap i tastaturet, som har resulteret i, at forummet ser mærkelig ud? Har nogen forklaring på dette?
Mærkeligt er ret relativt, kan du forklare det yderligere? :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Altså tastatur på mobil? Iphone?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Kubala »

Skydefinte: På mit bærbar.



Brombi: skriften og layoutet ser forkert ud.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Kubala »

Kom til at trykke på en knap i tastaturet, som har resulteret i, at forummet ser mærkelig ud? Har nogen forklaring på dette?

Anyone?

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af kklaus »

Jeg er ikke helt med på hvad du mener... Du er ikke bare kommet til at zoome eller noget? (Ctrl + 0 for at nulstille)

Ellers så tag et screenshot og smid op.

Edit: Have you tried turning it off and on again? :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Kubala »

Takker, kklaus. :grin:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Bager »

Det kan være jeg spørger dumt nu, men er der nogen der ved hvordan PC'ere idag forbindes til en computerskærm? Bruger man stadig DVI eller er man rykket over til HDMI? Jeg kan se at grafikkort og pc-skærme idag sælges med HDMI-indgange, men er det kun til at sætte et tv, projekter eller lign. til eller kan en computerskærm også bruge det?
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Skydefinte: På mit bærbar.



Brombi: skriften og layoutet ser forkert ud.

det var da heldigt kklaus regnede ud hvad det var, du kan ikke forvente at nogen hjælper dig når forklaring svarer til en 3-årigs :D

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

En ven bad mig kigge på en oversættelse, men jeg er lidt i tvivl på nogle punkter... Så den ryger herind:

Dansk:
Hej Bedstemor!
Hvordan har du og bedstefar det?
Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til København med sine forældre. Jeg mødte hende til en fest på skolen. Sara kendte ikke nogen fordi hun er ny her i byen, men vi begyndte at snakke, og nu er jeg og Sara uadskillelige veninder.
I vil sikkert møde hende i juleferien. Far og mor siger at Sara kan tilbringe ferien sammen med os, og jeg ved at I også kommer.
Knus
María.


Spansk (foreløbig):
¡Hola abuela!
¿Cómo estáis tú y abuelo?
Aquí pasa bien. He encontrado una buena amiga que se llama Sara. Es mejicano y acaba de ir a Copenhague con sus padres. La encontró a ella a una fiesta en la escuela. Sara no conoció a ninguno porque está reciente en esta ciudad, pero empezamos a hablar, y ya estamos amigas inseparables.
Probablemente la encontraréis en las vacaciones de Navidad. Papá y mamá dicen que Sara puede pasar sus vacaciones con nosotros, y yo sé que vosotros vendréis también.
Abrazo
María



Det ku' være sødt af jer. På forhånd tak.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

BarçaDK skrev:En ven bad mig kigge på en oversættelse, men jeg er lidt i tvivl på nogle punkter... Så den ryger herind:

Dansk:
Hej Bedstemor!
Hvordan har du og bedstefar det?
Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til København med sine forældre. Jeg mødte hende til en fest på skolen. Sara kendte ikke nogen fordi hun er ny her i byen, men vi begyndte at snakke, og nu er jeg og Sara uadskillelige veninder.
I vil sikkert møde hende i juleferien. Far og mor siger at Sara kan tilbringe ferien sammen med os, og jeg ved at I også kommer.
Knus
María.


Spansk (foreløbig):
¡Hola abuela!
¿Cómo estáis tú y abuelo?
Aquí pasa bien. He encontrado una buena amiga que se llama Sara. Es mejicano y acaba de ir a Copenhague con sus padres. La encontró a ella a una fiesta en la escuela. Sara no conoció a ninguno porque está reciente en esta ciudad, pero empezamos a hablar, y ya estamos amigas inseparables.
Probablemente la encontraréis en las vacaciones de Navidad. Papá y mamá dicen que Sara puede pasar sus vacaciones con nosotros, y yo sé que vosotros vendréis también.
Abrazo
María



Det ku' være sødt af jer. På forhånd tak.
Hvis jeg får Saras tlf. nummer så skal jeg nok hjælpe dig.
Viva Mexico!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Bager skrev:Det kan være jeg spørger dumt nu, men er der nogen der ved hvordan PC'ere idag forbindes til en computerskærm? Bruger man stadig DVI eller er man rykket over til HDMI? Jeg kan se at grafikkort og pc-skærme idag sælges med HDMI-indgange, men er det kun til at sætte et tv, projekter eller lign. til eller kan en computerskærm også bruge det?
Nye computerskærme bruger også HDMI. :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Lopezzz skrev:Hvis jeg får Saras tlf. nummer så skal jeg nok hjælpe dig.
Viva Mexico!!
Prøv nogle páginas amarillas ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster