Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Næ, der er lige sat nye pedaler og nye hjul på, skal satme ud og lege Sagan når jeg kommer hjem! :D

Kæft, mand ... hotel gyms udfordrer virkelig en på kreativiteten. Mange øvelser man er nødt til at improviserer, når faciliteterne er så skrabede! :D

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

skriv hvis du hører om en som sælger en god brugt racer..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan lige høre mine fætre om de har noget stående, de skifter fandeme cykler som jeg skifter underbukser! :D

Sendt fra min fede telefon, bitches!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Skal se en lejlighed i O'ense i morgen. Håber fandeme, at udlejeren er typen, man bare kan sige "vi tager den" til, og at han ikke lige skal vurdere 417 forskellige par!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

OliverDK skrev:Skal se en lejlighed i O'ense i morgen. Håber fandeme, at udlejeren er typen, man bare kan sige "vi tager den" til, og at han ikke lige skal vurdere 417 forskellige par!
Hvor ligger den henne? Der er også mange hyggelige lejligheder på Godhåbsgade i øvrigt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Heartbreaker skrev:
OliverDK skrev:Skal se en lejlighed i O'ense i morgen. Håber fandeme, at udlejeren er typen, man bare kan sige "vi tager den" til, og at han ikke lige skal vurdere 417 forskellige par!
Hvor ligger den henne? Der er også mange hyggelige lejligheder på Godhåbsgade i øvrigt.
Vildrosevej. En villa med to lejligheder. Fuldstændig istandsat 3-værelses på 85 m2 med sindssygt lækkert køkken og badeværelse. Det er faktisk helt fint for os, at det er i et villakvarter..... Krydser fingre for, at vi bare kan sige ja tak på stedet!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Kan lige høre mine fætre om de har noget stående, de skifter fandeme cykler som jeg skifter underbukser! :D

Sendt fra min fede telefon, bitches!

yeeeah tak :)

@Oliver
held og lykke! :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:Skal se en lejlighed i O'ense i morgen. Håber fandeme, at udlejeren er typen, man bare kan sige "vi tager den" til, og at han ikke lige skal vurdere 417 forskellige par!
Jeg håber I får den. Det er ikke rart at være hjemløs kan jeg forstå.

Min mor arbejder i en ejendomsadministration, så det var ret nemt at overbevise hende om, at jeg skulle have min lejlighed i sin tid :) De allerbedste lejemål går næsten altid til udlejerens/administratorens egen børn eller bekendte. De kommer sjældent på markedet, hvis der ikke er venteliste-ordning.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Storken skrev:
OliverDK skrev:Skal se en lejlighed i O'ense i morgen. Håber fandeme, at udlejeren er typen, man bare kan sige "vi tager den" til, og at han ikke lige skal vurdere 417 forskellige par!
Jeg håber I får den. Det er ikke rart at være hjemløs kan jeg forstå.

Min mor arbejder i en ejendomsadministration, så det var ret nemt at overbevise hende om, at jeg skulle have min lejlighed i sin tid :) De allerbedste lejemål går næsten altid til udlejerens/administratorens egen børn eller bekendte. De kommer sjældent på markedet, hvis der ikke er venteliste-ordning.
Nu må vi se, hvad han siger i morgen. Jeg har været ude for 2 gange de sidste par uger at få at vide "I er de 3. der kontakter os, så hvis de 2 første siger nej til lejligheden, bliver I tilbudt den". Så nogle steder er det åbenbart bare først til mølle.

Han får i hvert fald at vide, at vi gerne vil have den. Den er pisse lækker....

Og tak Brombz og Storken! Skal nok lige give en update :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Tag noget stramt og udfordrende tøj på Oliver! Så er den din. :lol: Held og lykke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Løbetights og bar mave går nok an. Kryds fingre!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Nooo ikke tag råd fra Skyde, han vil bare ud og kigge på. Briller og suit up, og lign en som er ansvarlig og som ikke kunne finde på at holde en fest 8-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Cykelupdate: Blau! den blev kraftedeme lavet, så du kan godt sætte mission "skaf Bromb en god billig racer" på pause for nu! :) Jeg troede ellers at den var fuldstændig RIP.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvad var der overhovedet sket med den? :D

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Hele bagskifteren kom i klemme på baghjulet og gik fuldstændig i stykker, så også baggaflen bøjede og geardroppen også

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster