Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10803
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Men det gælder åbenbart kun for deres butikker, som ikke har åbent hele året rundt, selvom de på hjemmesiden reklamerer med ALLE deres butikker. NarrefISser.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Badabing »

Heartbreaker skrev:Min karantæne fra A-bar udløber i aften. Helllll yeeeeeeahhhhhh

Har du raget på 17-årige?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:Men det gælder åbenbart kun for deres butikker, som ikke har åbent hele året rundt, selvom de på hjemmesiden reklamerer med ALLE deres butikker. NarrefISser.
The fuck! Jeg gad godt nok ikke stå i sådan en kø, for fucking to kugler. Hvis jeg nu gik forbi og blev tilbudt gratis is, ville jeg da sige ja (med mindre jeg gik og drak øl). Men to kugler? Har folk intet liv?

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Damn. Så også sidste år at det var ret ekstremt, da jeg gik forbi. Det er da eskaleret voldsomt. Da jeg var 14-15 år tog jeg derop med en ven, vi gik frem og tilbage mellem de to butikker og spiste gratis is i en times tid i løbet af eftermiddagen. Der var ingen kø. Det var en god dag.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

BarçaDK skrev:Damn. Så også sidste år at det var ret ekstremt, da jeg gik forbi.

Da jeg var 14-15 år tog jeg derop med en ven, vi gik frem og tilbage mellem de to butikker og spiste gratis is i en times tid i løbet af eftermiddagen. Der var ingen kø. Det var en god dag.
Hahaha, hvis der ingen kø var, kunne jeg fandeme også finde på det, på sådan en varm dag! :) Men fandeme ikke om jeg ikke vil stå i kø i flere timer for to kugler is.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Fuck man hvis der er noget jeg hader ved Århus, så er det fandme at det hele tiden er skide modvind!

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Fuck man hvis der er noget jeg hader ved Århus, så er det fandme at det hele tiden er skide modvind!
Også hvis du cykler i modsatte retning? Det ville jeg normalt råde folk til at gøre.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Brombi skrev:Fuck man hvis der er noget jeg hader ved Århus, så er det fandme at det hele tiden er skide modvind!
Også hvis du cykler i modsatte retning? Det ville jeg normalt råde folk til at gøre.
Der er bare fucking modvind over det hele. Nogle gange trøster jeg mig med, at når jeg skal hjem om en halv time, så har jeg medvind. Men næ nej, for så er der sgu stadig fucking modvind..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
emo skrev:
Brombi skrev:Fuck man hvis der er noget jeg hader ved Århus, så er det fandme at det hele tiden er skide modvind!
Også hvis du cykler i modsatte retning? Det ville jeg normalt råde folk til at gøre.
Der er bare fucking modvind over det hele. Nogle gange trøster jeg mig med, at når jeg skal hjem om en halv time, så har jeg medvind. Men næ nej, for så er der sgu stadig fucking modvind..
Enig, der er altid modvind i Århus, uanset hvilken retning du vender dig i. Især nede ved vandet. Der er ikke noget at gøre.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Badabing »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
emo skrev:
Brombi skrev:Fuck man hvis der er noget jeg hader ved Århus, så er det fandme at det hele tiden er skide modvind!
Også hvis du cykler i modsatte retning? Det ville jeg normalt råde folk til at gøre.
Der er bare fucking modvind over det hele. Nogle gange trøster jeg mig med, at når jeg skal hjem om en halv time, så har jeg medvind. Men næ nej, for så er der sgu stadig fucking modvind..
Enig, der er altid modvind i Århus, uanset hvilken retning du vender dig i. Især nede ved vandet. Der er ikke noget at gøre.
Og oven i alt det, er der ikke også en ordentlig røvfuld bakker?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

hahaha så er der paradise igen :D

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af A$AP »

Nu med Fie Laursen

PuyolErGud
Indlæg: 10803
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Utroligt folk stadig gider det show. Endnu mere skræmmende, at det er folk på ens egen alder.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:Utroligt folk stadig gider det show. Endnu mere skræmmende, at det er folk på ens egen alder.
Det er så vildt. Tøserne på mit arbejde er allerede begyndt at snakke om det, jeg magter det ikke. Troede sådan noget crap hørte folkeskolen til, så kom jeg i 10., så på gymnasiet og det fortsætter bare..

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Giv det et par afsnit. Det er godt tv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster