Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

To gange, mindst.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Jeg havde givet ham -3 i alt hvad han kom i nærheden af at præstere.

Ej, men seriøst. Han er fanme et forskruet individ.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Heartbreaker skrev:Shit, hvor må det have været tungt at vokse op sammen med ham. Forestil jer ni år i samme klasse i folkeskolen.
Men jeg tror ikke noget almindigt menneske ville have været i samme klasse som Kassow i mere end eet år, for jeg tror at han ret konsekvent gik samtlige klasser om... og... om... og ... om

Men ja, det år man teoretisk ville have haft ham i samme rum ville jo have været som at være sammen med en halt rotte på en nedlagt tampon fabrik... ..ish!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ikke noget galt i at ønske selvstændighed. Der er noget galt i at pifte af sin konge og når ens nationalmelodi bliver spillet på stadion. Det burde være en smuk højtidelighed. Ikke et skændsel i den moderne fodboldverden.

Jeg 'prøvede (ikke nødvendigvis) at kritisere FCBarcelona for Suarez bid til VM'. Jeg beskrev hvordan det var alle tre parametre af klubben, den er gal med: Fansene, spillerne og ledelsen. Hvis man ikke synes at Suarez hører ind under, så kan man blot bringe Messi på banen i stedet.

Jeg synes du skal stoppe med den der 'grinagtigt' som om du er på et højere niveau. Mit spørgsmål er ret relevant i disse år hvor Barcelona udstiller sig selv uetisk på alle fronter men hvor alverdens Barcelona fans hele tiden taler udenom og håber på at tiden heler alle sår. Jeg forventede at Barcelona fans, der har oprettet en bruger på Madridista.dk, var villige til at svare på kritiske spørgsmål angående deres klub. Ellers kan jeg ikke se pointen i at bevæge sig ind hos de hvide. Jeg takker i øvrigt for dit svar! <3
Hold da fest. Kassow er virkelig steget på hate-toget igen. Den får hele armen. Men heldigvis er han stoppet med sit lille "pep var dopet" fis. Det tog kun et par måneder før han fattede at han var blevet frikendt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10800
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Kan man bare referere til Madridista.dk og deres "vores rivaler" tråd?
Barca er notorisk heldige mht skader. Dét og så bloddoper de sig selvfølgelig også.
Altså jeg ved slet ikke hvad man skal sige til det. At det så bliver fuldt op med, at vi sikkert stadig har kontakt til en dopinglæge gør det endnu bedre.

Edit: Jeg er nødt til at skrive mere. Jeg kan slet ikke ikke sætte mig ind i sådan en tankegang. Vi har faktisk aldrig haft skader. Og dem vi har haft har kun skyldes, at vores dopinglæge lige var i gang med cykelrytterne i stedet for!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Skulle lige til at skrive det... De tuder for fuld smadder. Hold da fest hvor er det pinligt. Hvis vi vinder i morgen så skal der fandeme hånes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

En eller anden undskyldning skal idioterne fra Madrid jo finde på.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Kvalmende fodboldhold!

Hvordan samtlige eksperter, kommentatorer, jounalister osv kan få stådreng over Barcelonas klamme skuespiller hold er mig en gåde!

Det er simpelthen så ulækkert at se Gaymar og suarez være døden nær for så at spurte rundt 2 min efter!

Juventus får al min respekt. De spiller fodbold som fodbold skal spilles mens Barca burde holde sig til teater. Fy for helvede hvor jeg brækker mig.
Bold.dk er satme guf lige nu!

Gaymar fik mig til at spytte en ellers udmærket gin and tonic udover skærmen. :lol:
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Tror bestemt ikke at hvis man spørger Barcelona-lejren at de syntes at det var en nem sejr. Måske ville de sige at det var det, offentligt. De er jo Barcelona. Men inderst inde ville de nok ikke tænke at det var let!
Bitterheden kender vist ingen grænser, når man pludselig forsøger at skyde os i skoene, at vi er arrogante i pressen. Jøsses en idiotisk udtalelse.

Har ikke være på bold.dk i et års tid. Hvad fanden er der sket derinde? Nogen der ved det_?
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Meget selvoptagede og små klamme. Men bevares de er da dygtige. Messi er lidt mere tilbageholdende selvom han diver let.
Messi diver let... Det var så alligevel en ny en for mig. Utroligt at man kan få sig selv til at skrive noget så falsk! Tastaturet burde give ham et 230V rap over nallerne, idet han trykkede send. Idiot.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Barca er sgu ækle med alt det tidsudtræk. Ingen over Suarez dog. Shit. Messi bliver nakket konstant men aldrig kaster han sig eller ruller rundt. Det er altid de samme sløje folk. Sergio, alves, suarez osv. Forfærdeligt.

Om det var juve eller Barca der vandt spiller ingen rolle for mig, men man mister altså lidt for et hold der trækker tiden på den måde. Messi er den største. De andre kunne sgu lære lidt der i stedet for at rulle rundt som var de blevet skudt. Forfærdeligt at se på.
Bold.dks kære admin var selvfølgelig også på banen. Som vi alle kan se så er den kære sir_c helt neutral og det er kun et tilfælde at han banner barca-fans konstant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Pique sendte jo en stikpille til Ronaldo under fejringen af The Treple. Jeg har helt seriøst lige set en facebookbruger skrive, at Pique bare skal lukke røven, eftersom Ronaldo har scoret 48 mål og Pique kun har scoret 5!

... Stærkt argument.
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af kklaus »

Daluigi skrev:Pique sendte jo en stikpille til Ronaldo under fejringen af The Treple. Jeg har helt seriøst lige set en facebookbruger skrive, at Pique bare skal lukke røven, eftersom Ronaldo har scoret 48 mål og Pique kun har scoret 5!

... Stærkt argument.
Du kan jo smide den her retur:
*CL* titles won -

Douglas & Zidane: 1 each,
Sergi Roberto & Cristiano: 2 each,
Pedro & Raúl: 3 each,
Piqué & Real Madrid: 4 each.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1729
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Daluigi skrev:Pique sendte jo en stikpille til Ronaldo under fejringen af The Treple. Jeg har helt seriøst lige set en facebookbruger skrive, at Pique bare skal lukke røven, eftersom Ronaldo har scoret 48 mål og Pique kun har scoret 5!

... Stærkt argument.

Haha retardo snotskovle..
En bruger på putaista mener også at vi i Barcelona lider af mindreværdskomplekser, derfor Pique bla. var ude med stikpiller til Ronaldo :grin:

PuyolErGud
Indlæg: 10800
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Daluigi skrev:Pique sendte jo en stikpille til Ronaldo under fejringen af The Treple. Jeg har helt seriøst lige set en facebookbruger skrive, at Pique bare skal lukke røven, eftersom Ronaldo har scoret 48 mål og Pique kun har scoret 5!

... Stærkt argument.
Haha, hvor på Facebook var det?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster