Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Visca El Barca »

Hahahaha. Han er i hvert fald ret god til at manipulere sig selv og give sig selv en slags falsk trøst. Hvem er geniet, der har skrevet dette?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

TheFynbo skrev:Efter jeg har været inaktiv i et par måneder var jeg nødt til at smide denne (sandheds)bombe:
Real Madrid er et cirkus der til tider gør det virkeligt nemt for deres rivaler. I årevis har vi kæmpet med at finde balancen på holdet og når vi så endelig har den, så skiller vi os med den. De to spillere som gav os balancen sidste år var Xabi Alonso og Di Maria. Hvis vi havde beholdt dem så havde vi cruiset os til El triplete.

Jeg er stor fan af James og mener han er det største fodboldtalent i verden. Meget større end Isco, Hazard og Pogba. Det er jo grotesk at han skal agere som en slags balancespiller på midtbanen sammen med Kroos.

Vi køber en masse verdensklassespillere men vi har ingen plan med dem. Det sker indimellem at alle disse individualister på spontan vis rammer de samme tangenter, når det sker findes fodbold ikke smukkere, men det giver også alt for mange taktiske problemer.
Det bedste der kan ske er at vi får en dygtig præsident der vil prioritere fodboldspillet højere end marketing og stjernedrys. Tænk hvis man lod en træner bygge et hold omkring en samlet vision for hvordan Real Madrid skal spille fodbold og indkøbte de nødvendige spillere til den vision. Vi ville jo kunne gentage kunststykket med at vinde UCL fem gange i træk.

Overdriver jeg? jeg tror det ikke. Real Madrid er verdens største klub og på trods den åbenlyse mangel på viden om fodbold i den øverste ledelse, så har Real Madrid en tiltrækningskraft på de bedste spillere som ingen klubber har. Vi kan næsten vælge og vrage som det passer os, på trods af at alle spillere ved at det ikke kaster mange titler af sig at spille i Real Madrid.

Barcelona overgår os klart i nyere tid når det kommer til at vinde titler. Det gør de fordi de prioriterer fodbolden. De har en vision som de følger hele tiden. De tænker ikke marketing først. Ellers ville de nok aldrig have købt Suarez. På trods af at verdens næststørste klub gør alt det rigtige i forhold til at lede en fodboldklub, så kæmper de indædt med Real Madrid for at vinde. Tænk hvis vi bare lod fornuften råde en lille smule i forhold til at styre det sportslige. Vi ville jo udkonkurrere Barcelona fuldstændigt.
Ligesom Visca ønsker jeg at få lagt svesken på disken! Hvem er den søde dreng, som forsøger at trøste sig selv med, at Real nemt kunne vinde UCL 5 gange i træk ligesom i Franco dagene?

Men altså det er da en interessant teori han har. Tænk hvor meget de ville udkonkurrere os, hvis de faktisk prøvede at spille deres bedste! Hold nu op hvor jeg skælver for det scenarie!
Forumlegende

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af TheFynbo »

Oraklets navn er Johnson.
#jesuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af OliverDK »

Fra en tri-side på Facebook.....
Billede

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Det er fandme dumt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/index.php/forum/de ... 6588#64614

Der er faktisk noget selverkendelse at hente! Lige indtil Kassow kommer flyvende ind fra sidelinjen. Tossen over dem alle
Forumlegende

Brugeravatar
Kimbo
Indlæg: 67
Tilmeldt: ons dec 12, 2012 2:15 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kimbo »

Han er det største fjols, at han ikke er blevet banned fra bold endnu er mig en gåde... Nåh ja, han er Madrid fan

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Kimbo skrev:Han er det største fjols, at han ikke er blevet banned fra bold endnu er mig en gåde... Nåh ja, han er Madrid fan
Han er banned.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

The usual suspect om Messi vs Ronaldo og Ballon d'Or 2015:
Vi er halvvejs. Du skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. De ligger meget lige i 2015 og der er en halv sæson tilbage.

The usual suspect om Real Madrids manglende succes:
Vi er lidt bagud Barcelona, fordi de har købt den dyreste spiller i verden med penge under bordet og rasistpsykopatkanibalen i Premier League. Intet slår det angreb i øjeblikket, men tingene kan hurtigt ændre sig i fodboldens verden. Vi er den klub i verden, der bruger færrest penge i forhold til hvor meget vi tjener, fordi vi er den klub i verden mest størst overskud hvert år. Det der med at bebrejde klubben for at bruge penge, er kun for folk, der ikke har gået i skole. Men ja det er skidt ikke at vinde ligaen oftere end den lille klub fra Barcelona, men de har også været gennem deres historiske bedste periode. Man kan ikke bebrejde Perez for at det går godt i Barcelona.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Fritte skrev:"Verdens største klub". Seriøst, who cares?

Er enig i at Madrid er verdens største klub..
Ikke nok med deres fodboldhold, så ejer de et fodboldforbund, samt dommerforening, det er der ikke mange klubber der kan prale med..
Det der så gør det pinligt, er at på trods af ekstrem tydelig dommertække i år, må de indse at det at være størst, ikke er lig med at være bedst.. :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:The usual suspect om Messi vs Ronaldo og Ballon d'Or 2015:
Vi er halvvejs. Du skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. De ligger meget lige i 2015 og der er en halv sæson tilbage.

The usual suspect om Real Madrids manglende succes:
Vi er lidt bagud Barcelona, fordi de har købt den dyreste spiller i verden med penge under bordet og rasistpsykopatkanibalen i Premier League. Intet slår det angreb i øjeblikket, men tingene kan hurtigt ændre sig i fodboldens verden. Vi er den klub i verden, der bruger færrest penge i forhold til hvor meget vi tjener, fordi vi er den klub i verden mest størst overskud hvert år. Det der med at bebrejde klubben for at bruge penge, er kun for folk, der ikke har gået i skole. Men ja det er skidt ikke at vinde ligaen oftere end den lille klub fra Barcelona, men de har også været gennem deres historiske bedste periode. Man kan ikke bebrejde Perez for at det går godt i Barcelona.
Den tråd er genial. Jeg elsker at de forsøger og forsøger på at gøre ronaldo til den bedste. "Jamen man kan ikke måle ham op på de ting som messi kan.", "ronaldo dominerer gennem sine mål". Bla bla bla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Mht. Kassow, så skrev jeg i Barca-vs-Real-tråden lidt nedsættende omkring ham og uddannelse:
Ja, det har han. Forstår helt ikke, hvorfor folk sammenligner ham med Pele og Maradona.

I øvrigt burde staten kræve deres penge tilbage for den uddannelse, som de har betalt for, for ham Kassow-tingest.
Ved ikke, om Journalisten reagerede på dette, hvor hans indlæg ikke blev postet, for det var et vredesudbrud, han sendte, men jeg skrev det her, fordi Kassow hånede andre for ikke at have dannelse, og at han var glad for, at han havde taget sig en uddannelse. Med alt respekt, så vil jeg sige, at uddannelsen har ikke givet ham dannelse. Jeg burde ikke skrive sådan om nogen, men når folk ophøjer sig på denne måde og samtidig er som det her væsen, så burde nogen irettesætte dem, så de får lidt jordforbindelse.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Bare rolig, Kubala. Du må skrive præcis ligeså nedladende og hånende til Kassow, som du overhovedet har lyst til. Han ligger som redt.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Ja, jeg kan ikke lide det, når jeg skriver sådan om nogen, men han er så nedladende og bedrevidende, at han irriterer mig. I øvrigt virker han ikke særlig begavet, uddannelse eller ej.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Han er ikke begavet. I know.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster