Dernæst er Europas sikkerhed på den korte bane også betinget af, at der fra sag til sag oprettes koalitioner af "villige", da EU ikke er konstrueret til krig eller hybridkrig, det er designet til fred og samhandel.
Tonsvis af militær udstyr bliver fragtet til satanyahu hver eneste uge i mange år så han kan slår børn ihjel.
Millioner af uskyldige mennesker blev dræbt og sendt på flugt.
Vi er mere designet til krig og ødelæggelse end fred og samhandel.
Dernæst er Europas sikkerhed på den korte bane også betinget af, at der fra sag til sag oprettes koalitioner af "villige", da EU ikke er konstrueret til krig eller hybridkrig, det er designet til fred og samhandel.
Tonsvis af militær udstyr bliver fragtet til satanyahu hver eneste uge i mange år så han kan slår børn ihjel.
Millioner af uskyldige mennesker blev dræbt og sendt på flugt.
Vi er mere designet til krig og ødelæggelse end fred og samhandel.
Ok Lopez, men det var ikke våbenhandel jeg tænkte på, derimod beslutningsstrukturen i EU.
Dernæst er Europas sikkerhed på den korte bane også betinget af, at der fra sag til sag oprettes koalitioner af "villige", da EU ikke er konstrueret til krig eller hybridkrig, det er designet til fred og samhandel.
Tonsvis af militær udstyr bliver fragtet til satanyahu hver eneste uge i mange år så han kan slår børn ihjel.
Millioner af uskyldige mennesker blev dræbt og sendt på flugt.
Vi er mere designet til krig og ødelæggelse end fred og samhandel.
Ok Lopez, men det var ikke våbenhandel jeg tænkte på, derimod beslutningsstrukturen i EU.
Jeg ved det godt. Det var den sætning der fik mig til at skrive det.
I dag er det umuligt for EU at tage gode og fredelige beslutninger fordi Amerikansk og Israels styre har skabt så meget uro og ustabilitet i hele verden og kastet hele Europa i bålet.
Det er deres skyld at vi blev uvenner med Rusland og Kina og nu skal leve i en verden af frygt og usikkerhed.
Uden at vi jo ved særlig meget specifikt om hvad der tales om, så peger det jo mere og mere på, at Lars Løkke nærmer sig et lille storhedsvanvid, ved at ville maksimere udover evne ift. hvilke mandater Moderaterne har fået. Ja, de ligger i midten og har de afgørende, men uden at have noget der ligner flertal selv, må de også selv give sig på nogle punkter, hvis et samarbejde skal op at køre.
Det eneste reelle alternativ ift. hvad de går i gang med nu, er jo en udvidet midterregering, hvor S vil være markant i undertal mod V, M og C. Der er ikke en kinemands chance for, at hele blå blok samlet får stablet noget på benene.
Uden at vi jo ved særlig meget specifikt om hvad der tales om, så peger det jo mere og mere på, at Lars Løkke nærmer sig et lille storhedsvanvid, ved at ville maksimere udover evne ift. hvilke mandater Moderaterne har fået. Ja, de ligger i midten og har de afgørende, men uden at have noget der ligner flertal selv, må de også selv give sig på nogle punkter, hvis et samarbejde skal op at køre.
Det eneste reelle alternativ ift. hvad de går i gang med nu, er jo en udvidet midterregering, hvor S vil være markant i undertal mod V, M og C. Der er ikke en kinemands chance for, at hele blå blok samlet får stablet noget på benene.
Nej, du har formentlig ret. Før valget havde jeg måske haft en lille tro på, at man kunne danne en C,R,M,S,F regering, altså HVIS man skulle gå efter en midterregering. Det er vist sket med det.
Men måske er det bare Løkke som prøver at sikre sit politiske liv ved at sælge sig selv så dyrt som muligt, jeg har svært ved at se, at Troels Lund kan danne en regering - og hvis ikke, så går stafetten tilbage til Frederiksen og centrum venstre.
Uden at vi jo ved særlig meget specifikt om hvad der tales om, så peger det jo mere og mere på, at Lars Løkke nærmer sig et lille storhedsvanvid, ved at ville maksimere udover evne ift. hvilke mandater Moderaterne har fået. Ja, de ligger i midten og har de afgørende, men uden at have noget der ligner flertal selv, må de også selv give sig på nogle punkter, hvis et samarbejde skal op at køre.
Det eneste reelle alternativ ift. hvad de går i gang med nu, er jo en udvidet midterregering, hvor S vil være markant i undertal mod V, M og C. Der er ikke en kinemands chance for, at hele blå blok samlet får stablet noget på benene.
“Nærmer sig” storhedsvanvid……har du levet under en sten i 20 år . Vil mene han har langt passeret det stadie….
Uden at vi jo ved særlig meget specifikt om hvad der tales om, så peger det jo mere og mere på, at Lars Løkke nærmer sig et lille storhedsvanvid, ved at ville maksimere udover evne ift. hvilke mandater Moderaterne har fået. Ja, de ligger i midten og har de afgørende, men uden at have noget der ligner flertal selv, må de også selv give sig på nogle punkter, hvis et samarbejde skal op at køre.
Det eneste reelle alternativ ift. hvad de går i gang med nu, er jo en udvidet midterregering, hvor S vil være markant i undertal mod V, M og C. Der er ikke en kinemands chance for, at hele blå blok samlet får stablet noget på benene.
“Nærmer sig” storhedsvanvid……har du levet under en sten i 20 år . Vil mene han har langt passeret det stadie….
Endelig ser det ud til at Løkke besinder sig og vælger det eneste fornuftige. En ny Mette regering uden bidrag fra ekstremistenne Messerschmidt, Støjberg mfl, samt SoMe gøgleren Alex