Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9402
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 964 gange
Blevet takket: 963 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
fre maj 24, 2024 2:09 pm
Antimadridista skrev:
tors maj 23, 2024 6:40 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 23, 2024 5:25 pm
ladislau skrev:
tirs maj 21, 2024 10:22 pm
Arh, c’mon guys. Man kan jo ikke sætte Nato tropper ind i konflikten, så står du jo med en verdenskrig, og er lige pludselig et lille tryk fra en atom krig.
Derfor NATO materiel. Ukrainske mandskab
Retningen for krigen er aktuelt rigtig skidt, og Ukraine har tilsyneladende mere en svært ved at mobilisere.

Således er vi ved at skulle tage de drastiske midler i brug, hvis vi skal forhindre, at Rusland får endnu mere medvind i sejlene... Med Russisk succes kommer vi 1) længere væk fra en fredsaftale og 2) tættere på en total erobring af Ukraine.

Jeg kan ikke forestille mig er positivt scenarie, der involverer en total erobring af Ukraine - den geopolitiske betydning, herunder økonomisk, er uoverskuelig.

Så ja det kan have vidtrækkende konsekvenser at indsætte Nato styrker i Ukraine, men det har alternativet desværre også.
Det hele kan løses ved at give Ukraine lov til at bruge alle våben 30-50 km ind i Rusland. Plus selvfølgelig massivt flere våben.
Det er godt nok noget af en påstand - hvad baserer du det på? Artilleri kapaciteten og ikke mindst kompetencerne skal jo øges markant, hvis man skal tilføje Rusland tab i en størrelsesorden, at de ikke skal udgøre en offensiv trussel længere.
Ukraine har ageret dygtigt med de beskedne artilleri resourcer de har haft til rådighed hidtil, men selv med en gevaldigt forøgelse af kapaciteten, så tror jeg desværre, at det er ønsketænkning.
Ukraine har netop vist at kompetencerne er i top. I halvandet år formåede de først at stoppe russerne, dernæst skubbe dem tilbage. Dette på et tidspunkt hvor mængden af våben var ca lige, men hvor den uudnyttede russiske kapacitet var langt fra udnyttet.
I slut 2022 begyndte Rusland at omlægge til krigsøkonomi, hvilket, sammen med nedgangen i vestlig tilførte våben for ca 8-10 måneder siden (primært pga USA/kongressen) betød, at Ukraine siden efteråret 2023 er gået fra 1:3 og vist op i nærheden af 1:10 ift artilleri ift Rusland! Alligevel holder de “rimelig” stand!

Havde Ukraine den samme mængde våben (og selvfølgelig kunne EU skaffe den artilleri mængde hvis de VIRKELIG ville) og artilleri, som Rusland har/bruger, havde de tilpas med luftforsvar og de storm shadow, Taurus, ATACMS mfl misiler som er nødvendig og havde de lov til at bruge disse 30-50 km inde i Rusland, så ja, da ville Rusland blive nedbrudt indenfor måneder.

Madameskrald
Indlæg: 1270
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 205 gange

Re: Politik

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
fre maj 24, 2024 2:24 pm
Madameskrald skrev:
fre maj 24, 2024 2:09 pm
Antimadridista skrev:
tors maj 23, 2024 6:40 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 23, 2024 5:25 pm
ladislau skrev:
tirs maj 21, 2024 10:22 pm
Arh, c’mon guys. Man kan jo ikke sætte Nato tropper ind i konflikten, så står du jo med en verdenskrig, og er lige pludselig et lille tryk fra en atom krig.
Derfor NATO materiel. Ukrainske mandskab
Retningen for krigen er aktuelt rigtig skidt, og Ukraine har tilsyneladende mere en svært ved at mobilisere.

Således er vi ved at skulle tage de drastiske midler i brug, hvis vi skal forhindre, at Rusland får endnu mere medvind i sejlene... Med Russisk succes kommer vi 1) længere væk fra en fredsaftale og 2) tættere på en total erobring af Ukraine.

Jeg kan ikke forestille mig er positivt scenarie, der involverer en total erobring af Ukraine - den geopolitiske betydning, herunder økonomisk, er uoverskuelig.

Så ja det kan have vidtrækkende konsekvenser at indsætte Nato styrker i Ukraine, men det har alternativet desværre også.
Det hele kan løses ved at give Ukraine lov til at bruge alle våben 30-50 km ind i Rusland. Plus selvfølgelig massivt flere våben.
Det er godt nok noget af en påstand - hvad baserer du det på? Artilleri kapaciteten og ikke mindst kompetencerne skal jo øges markant, hvis man skal tilføje Rusland tab i en størrelsesorden, at de ikke skal udgøre en offensiv trussel længere.
Ukraine har ageret dygtigt med de beskedne artilleri resourcer de har haft til rådighed hidtil, men selv med en gevaldigt forøgelse af kapaciteten, så tror jeg desværre, at det er ønsketænkning.
Ukraine har netop vist at kompetencerne er i top. I halvandet år formåede de først at stoppe russerne, dernæst skubbe dem tilbage. Dette på et tidspunkt hvor mængden af våben var ca lige, men hvor den uudnyttede russiske kapacitet var langt fra udnyttet.
I slut 2022 begyndte Rusland at omlægge til krigsøkonomi, hvilket, sammen med nedgangen i vestlig tilførte våben for ca 8-10 måneder siden (primært pga USA/kongressen) betød, at Ukraine siden efteråret 2023 er gået fra 1:3 og vist op i nærheden af 1:10 ift artilleri ift Rusland! Alligevel holder de “rimelig” stand!

Havde Ukraine den samme mængde våben (og selvfølgelig kunne EU skaffe den artilleri mængde hvis de VIRKELIG ville) og artilleri, som Rusland har/bruger, havde de tilpas med luftforsvar og de storm shadow, Taurus, ATACMS mfl misiler som er nødvendig og havde de lov til at bruge disse 30-50 km inde i Rusland, så ja, da ville Rusland blive nedbrudt indenfor måneder.
Jeg tror, at du misforstår mig. Jeg er enig i, at Ukraine har klaret sig rigtigt flot med de ressourcer, at du har til rådighed, men tilføres der meget mere artilleri materiel med høj rate, så skal kompetencerne fordeles mere bredt og det hurtigt, og det vil jeg tro kan blive en flaskehals for ukrainerne. Rusland har jo meget klart vist, hvordan man ikke bruger sine ressourcer fornuftigt - det handler givetvis både om materiele og kompetencemæssig/menneskelig kvalitet.

Med mere artilleri kvantitet skal der et højt kompetence niveau på flere hænder, og det tror jeg vil blive en udfordring for ukrainerne.
Dertil skal du iregne, at Ukraine har haft stor succes med deres artilleri, fordi Rusland udstiller deres materiel og mandskab som sitting ducks - de gør det ikke svært for Ukrainerne... Men Rusland har trods alt vist tilstrækkelig omstillingsparathed til, at jeg tænker, at man vil se justeringer af taktik og logistik, hvis Ukraines succes på artilleri siden øges betragteligt.

Antimadridista
Indlæg: 9402
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 964 gange
Blevet takket: 963 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
fre maj 24, 2024 4:31 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 24, 2024 2:24 pm
Madameskrald skrev:
fre maj 24, 2024 2:09 pm
Antimadridista skrev:
tors maj 23, 2024 6:40 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 23, 2024 5:25 pm
ladislau skrev:
tirs maj 21, 2024 10:22 pm
Arh, c’mon guys. Man kan jo ikke sætte Nato tropper ind i konflikten, så står du jo med en verdenskrig, og er lige pludselig et lille tryk fra en atom krig.
Derfor NATO materiel. Ukrainske mandskab
Retningen for krigen er aktuelt rigtig skidt, og Ukraine har tilsyneladende mere en svært ved at mobilisere.

Således er vi ved at skulle tage de drastiske midler i brug, hvis vi skal forhindre, at Rusland får endnu mere medvind i sejlene... Med Russisk succes kommer vi 1) længere væk fra en fredsaftale og 2) tættere på en total erobring af Ukraine.

Jeg kan ikke forestille mig er positivt scenarie, der involverer en total erobring af Ukraine - den geopolitiske betydning, herunder økonomisk, er uoverskuelig.

Så ja det kan have vidtrækkende konsekvenser at indsætte Nato styrker i Ukraine, men det har alternativet desværre også.
Det hele kan løses ved at give Ukraine lov til at bruge alle våben 30-50 km ind i Rusland. Plus selvfølgelig massivt flere våben.
Det er godt nok noget af en påstand - hvad baserer du det på? Artilleri kapaciteten og ikke mindst kompetencerne skal jo øges markant, hvis man skal tilføje Rusland tab i en størrelsesorden, at de ikke skal udgøre en offensiv trussel længere.
Ukraine har ageret dygtigt med de beskedne artilleri resourcer de har haft til rådighed hidtil, men selv med en gevaldigt forøgelse af kapaciteten, så tror jeg desværre, at det er ønsketænkning.
Ukraine har netop vist at kompetencerne er i top. I halvandet år formåede de først at stoppe russerne, dernæst skubbe dem tilbage. Dette på et tidspunkt hvor mængden af våben var ca lige, men hvor den uudnyttede russiske kapacitet var langt fra udnyttet.
I slut 2022 begyndte Rusland at omlægge til krigsøkonomi, hvilket, sammen med nedgangen i vestlig tilførte våben for ca 8-10 måneder siden (primært pga USA/kongressen) betød, at Ukraine siden efteråret 2023 er gået fra 1:3 og vist op i nærheden af 1:10 ift artilleri ift Rusland! Alligevel holder de “rimelig” stand!

Havde Ukraine den samme mængde våben (og selvfølgelig kunne EU skaffe den artilleri mængde hvis de VIRKELIG ville) og artilleri, som Rusland har/bruger, havde de tilpas med luftforsvar og de storm shadow, Taurus, ATACMS mfl misiler som er nødvendig og havde de lov til at bruge disse 30-50 km inde i Rusland, så ja, da ville Rusland blive nedbrudt indenfor måneder.
Jeg tror, at du misforstår mig. Jeg er enig i, at Ukraine har klaret sig rigtigt flot med de ressourcer, at du har til rådighed, men tilføres der meget mere artilleri materiel med høj rate, så skal kompetencerne fordeles mere bredt og det hurtigt, og det vil jeg tro kan blive en flaskehals for ukrainerne. Rusland har jo meget klart vist, hvordan man ikke bruger sine ressourcer fornuftigt - det handler givetvis både om materiele og kompetencemæssig/menneskelig kvalitet.

Med mere artilleri kvantitet skal der et højt kompetence niveau på flere hænder, og det tror jeg vil blive en udfordring for ukrainerne.
Dertil skal du iregne, at Ukraine har haft stor succes med deres artilleri, fordi Rusland udstiller deres materiel og mandskab som sitting ducks - de gør det ikke svært for Ukrainerne... Men Rusland har trods alt vist tilstrækkelig omstillingsparathed til, at jeg tænker, at man vil se justeringer af taktik og logistik, hvis Ukraines succes på artilleri siden øges betragteligt.
Hmmmn. Kan ikke se jeg misforstår…Men ift din forklaring der.

Det er lidt en misforståelse at antage at Ukraine har “arbejdet” over evne. Ukraine har i flere år op til krigen fået læring, erfaring og kompetencer fra Nato folk, deres egen produktion og innovation indenfor krigsmateriel er temmelig stor, ligesom de i 8 år havde samlet krigserfaring fra Donbas, før Ruslands invasion. Dertil viste de faktisk at have større kompetencer ift taktikker og fremdrift da de var ca ligestillede i artilleri.!
Artilleri er desuden mig bekendt ikke decideret kvantefysik, det skal de nok få fordelt og få affyret som påtænkt. Så tror ikke på st det bliver det problem som du mener. Problemet er ganske enkelt at de MANGLER…

Rusland har vist sig at have væsentlig mere kvantitet end kvalitet og deraf har Ukraine selvfølgelig haft en vis succes. Men helt grundlæggende virker det til at Ukraine agerer mere professionelt og opdateret ift krigstaktikker og ift at angreb er væsentlig hårdere end forsvar, kan der ikke være nogen tvivl om at havde Ukraine artilleri og missiler nok og mulighed for at ramme i Rusland, så vil russernes kødhakker strategi køre fast i et bjerg af mudder og lig…Rusland viser nemlig ikke at have nogen speciel genial taktik, ligesom deres logistik vil blive endnu mere udfordret hvis Ukraine må ramme depoter og logistik knudepunkter, et stykke inde i Rusland.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15193
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

Europa Parlamentsvalg.
Hvem skal man stemme på, hvem kæmper for at Danmark anerkender Palestina og tilslutte sig de 147 lande der har allerede gjort det??
Det er forfærdeligt og skræmmende at være vidne til når uskyldige mennesker bliver dræbt på åben skærm rundt i verden.
Året er fucking 2024 og verdens regeringer og politikere stadigvæk skider på os.

Jeg håber at Danmark vågner op og vælger at kæmpe for fred i hele verden.
Vi har ikke brug for fjender. USA har skabt os mange problemer og på grund af dem er der nu rigtig mange lande der ser os som en fjende.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9402
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 964 gange
Blevet takket: 963 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
tors maj 30, 2024 9:03 pm
Europa Parlamentsvalg.
Hvem skal man stemme på, hvem kæmper for at Danmark anerkender Palestina og tilslutte sig de 147 lande der har allerede gjort det??
Det er forfærdeligt og skræmmende at være vidne til når uskyldige mennesker bliver dræbt på åben skærm rundt i verden.
Året er fucking 2024 og verdens regeringer og politikere stadigvæk skider på os.

Jeg håber at Danmark vågner op og vælger at kæmpe for fred i hele verden.
Vi har ikke brug for fjender. USA har skabt os mange problemer og på grund af dem er der nu rigtig mange lande der ser os som en fjende.
Du må læse om kandidaterne...

Syntes du vi skal fjerne os fra USA? Hvem syntes du vi skal støtte os til så?

Mange af USA`s "fjender" er ikke demokratier. Jeg ser det som et plus at være fjende til disse stater.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15193
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
tors maj 30, 2024 9:43 pm
Lopezzz skrev:
tors maj 30, 2024 9:03 pm
Europa Parlamentsvalg.
Hvem skal man stemme på, hvem kæmper for at Danmark anerkender Palestina og tilslutte sig de 147 lande der har allerede gjort det??
Det er forfærdeligt og skræmmende at være vidne til når uskyldige mennesker bliver dræbt på åben skærm rundt i verden.
Året er fucking 2024 og verdens regeringer og politikere stadigvæk skider på os.

Jeg håber at Danmark vågner op og vælger at kæmpe for fred i hele verden.
Vi har ikke brug for fjender. USA har skabt os mange problemer og på grund af dem er der nu rigtig mange lande der ser os som en fjende.
Du må læse om kandidaterne...

Syntes du vi skal fjerne os fra USA? Hvem syntes du vi skal støtte os til så?

Mange af USA`s "fjender" er ikke demokratier. Jeg ser det som et plus at være fjende til disse stater.
Nej vi skal ikke fjerne os fra nogen, jeg synes at vi skal bare står på den rigtig side af vejen og være et godt eksempel for resten af verden.
Har Danmark overhoved truet nogen de sidste 50 eller 100 år? Har vi startet en krig eller en konflikt?
Er vi et fjendtlig land?
Det tror jeg ikke og det har jeg aldrig troet men efter de store magter begyndte at blande sig mere og mere i vores politik har vi mistet vores suverænitet.

Det vil ikke ændre noget hvis Danmark anerkender Palestina men det vil give os ro fordi vi gøre noget godt for menneskeheden. Vi ønsker at stoppe denne forfærdelig krig.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Janmand... fordi han ridder på en hvid hest.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15193
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
fre maj 31, 2024 9:23 am
Janmand... fordi han ridder på en hvid hest.
Er det ham her :lol:

Billede
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
lør jun 01, 2024 2:09 pm
emo skrev:
fre maj 31, 2024 9:23 am
Janmand... fordi han ridder på en hvid hest.
Er det ham her :lol:

Billede
Nemlig. Siger mig så lidt dem der stiller op at jeg alene går udefra en venstrefløjs politiker der er sjovere end Villy og det er Janabis.
Allez...

nosslo15
Indlæg: 1106
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 112 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Politik

Indlæg af nosslo15 »

Vores Statsminister er blevet overfaldet i går på Kultorvet i København, efter hvad jeg kan læse mig frem til, så er der mennesker i dette land, som bakker op om denne skændsel.

Det er ikke kun politikernes skyld, at det er kommet hertil, langtfra. Håber at man forstår, at når lederen af vores lands demokrati angribes, så er det os alle sammen, som angribes.

Vi bliver alle nød til at gøre vores for at værne om det demokrati vi har, hver dag.

Håber at Mette har det godt og er ved godt mod.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 936
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Politik

Indlæg af !Option »

nosslo15 skrev:
lør jun 08, 2024 5:53 am
Vores Statsminister er blevet overfaldet i går på Kultorvet i København, efter hvad jeg kan læse mig frem til, så er der mennesker i dette land, som bakker op om denne skændsel.

Det er ikke kun politikernes skyld, at det er kommet hertil, langtfra. Håber at man forstår, at når lederen af vores lands demokrati angribes, så er det os alle sammen, som angribes.

Vi bliver alle nød til at gøre vores for at værne om det demokrati vi har, hver dag.

Håber at Mette har det godt og er ved godt mod.
Enig, det er absurd folk hylder det eller finder det komisk. Uagtet hvor enig eller uenig man måtte være med hendes politik er det et absolut skråplan!
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15193
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

nosslo15 skrev:
lør jun 08, 2024 5:53 am
Vores Statsminister er blevet overfaldet i går på Kultorvet i København, efter hvad jeg kan læse mig frem til, så er der mennesker i dette land, som bakker op om denne skændsel.

Det er ikke kun politikernes skyld, at det er kommet hertil, langtfra. Håber at man forstår, at når lederen af vores lands demokrati angribes, så er det os alle sammen, som angribes.

Vi bliver alle nød til at gøre vores for at værne om det demokrati vi har, hver dag.

Håber at Mette har det godt og er ved godt mod.
Hun blev bare skubbet lidt og der skete ikke mere.
Øjenvidner så mand skubbe til Mette Frederiksen
To øjenvidner fortæller B.T., at de overværede en mand give statsminister Mette Frederiksen (S) et kraftigt skub fredag aften.

Det skete, da de så statsministeren komme gående fra Nørreport på vej i retning mod Strøget i København.

- Der kom en mand forbi i den modsatte retning, og han gav hende et hårdt skub på skulderen, så hun væltede til siden, fortæller henholdsvis 18- og 17-årige Marie Adrian og Anna Ravn til mediet.

Oplysningerne er ikke bekræftet af Statsministeriet. Indtil videre har det lydt fra ministeriet, at statsministeren blev slået af en mand.

Statsministeriet har ikke villet sætte ord på Mette Frederiksens tilstand efter episoden, ud over at hun er "chokeret over hændelsen".

Øjenvidnerne fortæller B.T., at skubbet næsten var ved at vælte Mette Frederiksen omkuld, men at hun ikke røg "i jorden".

Københavns Politi har bekræftet, at sagen bliver efterforsket, og at en mand er blevet anholdt.

Ifølge øjenvidnerne blev der ikke udvekslet ord mellem statsministeren og overfaldsmanden.

Statsministeren satte sig efterfølgende ved et bord på en cafe i nærheden, fortæller de til B.T.

De to øjenvidner beskriver overfaldsmanden som høj, meget slank og med forholdsvist langt og mellemblond hår.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1270
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 205 gange

Re: Politik

Indlæg af Madameskrald »

[quote=Lopezzz post_id=611917 time=1717824401 user_id=1250]
[quote=nosslo15 post_id=611915 time=1717818804 user_id=8937]
Vores Statsminister er blevet overfaldet i går på Kultorvet i København, efter hvad jeg kan læse mig frem til, så er der mennesker i dette land, som bakker op om denne skændsel.

Det er ikke kun politikernes skyld, at det er kommet hertil, langtfra. Håber at man forstår, at når lederen af vores lands demokrati angribes, så er det os alle sammen, som angribes.

Vi bliver alle nød til at gøre vores for at værne om det demokrati vi har, hver dag.

Håber at Mette har det godt og er ved godt mod.
[/quote]

[b]Hun blev bare skubbet lidt og der skete ikke mere. [/b]

[quote]Øjenvidner så mand skubbe til Mette Frederiksen
To øjenvidner fortæller B.T., at de overværede en mand give statsminister Mette Frederiksen (S) et kraftigt skub fredag aften.

Det skete, da de så statsministeren komme gående fra Nørreport på vej i retning mod Strøget i København.

- Der kom en mand forbi i den modsatte retning, og han gav hende et hårdt skub på skulderen, så hun væltede til siden, fortæller henholdsvis 18- og 17-årige Marie Adrian og Anna Ravn til mediet.

Oplysningerne er ikke bekræftet af Statsministeriet. Indtil videre har det lydt fra ministeriet, at statsministeren blev slået af en mand.

Statsministeriet har ikke villet sætte ord på Mette Frederiksens tilstand efter episoden, ud over at hun er "chokeret over hændelsen".

Øjenvidnerne fortæller B.T., at skubbet næsten var ved at vælte Mette Frederiksen omkuld, men at hun ikke røg "i jorden".

Københavns Politi har bekræftet, at sagen bliver efterforsket, og at en mand er blevet anholdt.

Ifølge øjenvidnerne blev der ikke udvekslet ord mellem statsministeren og overfaldsmanden.

Statsministeren satte sig efterfølgende ved et bord på en cafe i nærheden, fortæller de til B.T.

De to øjenvidner beskriver overfaldsmanden som høj, meget slank og med forholdsvist langt og mellemblond hår.[/quote]
[/quote]

Bare - jeg håber ikke, at du reelt mener det!.?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Som de siger i nyhederne. Havde det været en af os andre var der ikke sket noget.

Men når det er et overhoved så er der en specifik paragraf der gør at vedkommende kan straffes.

Desuden siger de at manden er kendt for at være lidt ustabil.

Det skal ikke ske og må ikke ske.
Allez...

Red
Indlæg: 175
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Politik

Indlæg af Red »

nosslo15 skrev:
lør jun 08, 2024 5:53 am
Vores Statsminister er blevet overfaldet i går på Kultorvet i København, efter hvad jeg kan læse mig frem til, så er der mennesker i dette land, som bakker op om denne skændsel.

Det er ikke kun politikernes skyld, at det er kommet hertil, langtfra. Håber at man forstår, at når lederen af vores lands demokrati angribes, så er det os alle sammen, som angribes.

Vi bliver alle nød til at gøre vores for at værne om det demokrati vi har, hver dag.

Håber at Mette har det godt og er ved godt mod.

Håber da så sandeligt også hun er okay men kan ikke se hvorfor denne sag er vigtigere end andre må jeg indrømme vold er aldrig ok uanset hvem det går udover så når man ser politikere skrive det ikke må ske mod folkevalgte så bliver jeg squ lidt sur for det må da ikke ske mod nogen

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster