Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:Tak Jesni du er sød, du siger bare til når du har brug for mere cyber politi. Heldigvis for mig har jeg altid BG92 og HB til at fortælle mig hvor speciel jeg er :)))) <3
Jeg kunne også godt se dig i en specialklasse ... :glad:
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Altså det er muligt at i to fanboys ikke kan se noget som helst galt med Barcelona, men hvis man ser fra 0.44 i den video, så virker det da dumt. Hvorfor skal han stå og fægte med armene og skulle holdes tilbage af vagter? Det skal Neymar da holde sig for god til. Lige som Alba ikke skal falde som om Jens Okking har ramt ham.
Hovsa. Så er den gode sir_c færdig med at rose barca. Nu er man en fanboy når man siger der ikke var mere i den situtaion med neymar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Hey, hiv lige CR ind i diskussionen... for tråden har da på et eller andet tidligere tidspunkt ud af de 230+ sider handler om CR, så det er vel helt fair at drage ham ind i diver snakken!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Det er vildt hvad han har opnået i en alder af kun 26. Han har vel vundet stort set alt man kan vinde med sit hold.. Eneste problem med ham er at han er muligvis den største "skuespiller" på en bane. Desværre, for han er ellers en fremragende fodboldspiller
Ufatteligt at folk bliver ved med snakken om skuespil når det kommer til bussi. Jeg er så træt af det. Ronaldo er blevet bedre men bussi filmer stadig flere gange i hver kamp. Ser de tåber overhovedet fodbold?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

... eller Mølby.
Allez...

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Dommeren kan man ikke kaste hele skylden til, men han har skyld i at han ødelagde vores hård press, barca spiller som typisk kom med alle de klamme skuespil, og stopper vores chancer, vi dominere helt klart 1.halveg. og anden halveg må man sige vi kæmpede en del, der blev brændt store chancer, også starter barca med alt det klamme skuespil, og det påvirker vores spil, kampen er ufortjent ifølge min mening, Real Madrid spillede klart bedre, og midtbanen skal have en kæmpe ros for den perfekte spil
Op i top!
Allez...

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af oernbro »

"Kampen er ufortjent".. Der må jeg erklære mig uenig.. Jeg synes kampen var helt fortjent!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

oernbro skrev:"Kampen er ufortjent".. Der må jeg erklære mig uenig.. Jeg synes kampen var helt fortjent!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja jeg synes også at det er fortjent at have en kamp i kampprogrammet... endda 2 med de samme hold, dog på hver sin bane.

Nu flytter jeg altså snart fra hinanden!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Det er efter kampe som disse, at jeg virkelig nyder at have startet denne tråd - det er guld med ekstra drys af diamant, de kommentarer som tosserne gylper afsted.

Jeg synes i øvrigt også at kampen var helt fortjent. Også selv om vores klamme skuespillere stoppede Reals perfekte spil.
Forumlegende

ulrich
Indlæg: 1710
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

"Trolling"



:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

PuyolErGud
Indlæg: 10794
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Ronaldo er mere komplet end Messi i min mening, og mere influentiel for sit hold, som han har vist igen og igen i de store kampe hvor tilgengæld Messi har været totalt usynlig.
De diskuterer lige Messi vs. Ronaldo i ved hvor igen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

PuyolErGud skrev:
Ronaldo er mere komplet end Messi i min mening, og mere influentiel for sit hold, som han har vist igen og igen i de store kampe hvor tilgengæld Messi har været totalt usynlig.
De diskuterer lige Messi vs. Ronaldo i ved hvor igen.
Hahaah

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

PuyolErGud skrev:
Ronaldo er mere komplet end Messi i min mening, og mere influentiel for sit hold, som han har vist igen og igen i de store kampe hvor tilgengæld Messi har været totalt usynlig.
De diskuterer lige Messi vs. Ronaldo i ved hvor igen.
Hvilke statistikker har han kigget på`?... Jøsses.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
PuyolErGud skrev:
Ronaldo er mere komplet end Messi i min mening, og mere influentiel for sit hold, som han har vist igen og igen i de store kampe hvor tilgengæld Messi har været totalt usynlig.
De diskuterer lige Messi vs. Ronaldo i ved hvor igen.
Hvilke statistikker har han kigget på`?... Jøsses.
I hvert fald ikke mine! ;-)

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af TheFynbo »

Efter jeg har været inaktiv i et par måneder var jeg nødt til at smide denne (sandheds)bombe:
Real Madrid er et cirkus der til tider gør det virkeligt nemt for deres rivaler. I årevis har vi kæmpet med at finde balancen på holdet og når vi så endelig har den, så skiller vi os med den. De to spillere som gav os balancen sidste år var Xabi Alonso og Di Maria. Hvis vi havde beholdt dem så havde vi cruiset os til El triplete.

Jeg er stor fan af James og mener han er det største fodboldtalent i verden. Meget større end Isco, Hazard og Pogba. Det er jo grotesk at han skal agere som en slags balancespiller på midtbanen sammen med Kroos.

Vi køber en masse verdensklassespillere men vi har ingen plan med dem. Det sker indimellem at alle disse individualister på spontan vis rammer de samme tangenter, når det sker findes fodbold ikke smukkere, men det giver også alt for mange taktiske problemer.
Det bedste der kan ske er at vi får en dygtig præsident der vil prioritere fodboldspillet højere end marketing og stjernedrys. Tænk hvis man lod en træner bygge et hold omkring en samlet vision for hvordan Real Madrid skal spille fodbold og indkøbte de nødvendige spillere til den vision. Vi ville jo kunne gentage kunststykket med at vinde UCL fem gange i træk.

Overdriver jeg? jeg tror det ikke. Real Madrid er verdens største klub og på trods den åbenlyse mangel på viden om fodbold i den øverste ledelse, så har Real Madrid en tiltrækningskraft på de bedste spillere som ingen klubber har. Vi kan næsten vælge og vrage som det passer os, på trods af at alle spillere ved at det ikke kaster mange titler af sig at spille i Real Madrid.

Barcelona overgår os klart i nyere tid når det kommer til at vinde titler. Det gør de fordi de prioriterer fodbolden. De har en vision som de følger hele tiden. De tænker ikke marketing først. Ellers ville de nok aldrig have købt Suarez. På trods af at verdens næststørste klub gør alt det rigtige i forhold til at lede en fodboldklub, så kæmper de indædt med Real Madrid for at vinde. Tænk hvis vi bare lod fornuften råde en lille smule i forhold til at styre det sportslige. Vi ville jo udkonkurrere Barcelona fuldstændigt.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster