Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20918
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1149 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Det må han være. Efter at blive modbevist med stats skriver han dette:
Ja den er fin, hvem har lavet den statistik? Har aldrig set Messi score andet end de såkaldte tap-ins. Fakta er at han er Ronaldo underlegen på stort set samtlige punkter, og så kan du ellers poste dine opdigtede statistikker, men Ronaldo er den bedste, og det er indiskutabelt.
Hvis jeg møder en person der siger sådan noget bræk, skærer jeg halsen over på vedkommende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Samtidig synes jeg, at dette resultat viser, at Guardiola er voldsomt overvurderet som træner. Manden har bare ingen plan B, hvilket Real Madrid også fik afsløret i sidste sæson. Når tingene ikke fungerer, så er det da åbenlyst for enhver, at man skal ændre et eller andet, men Guardiola kører bare videre i samme spor, og så løber man altså bare ind i sådanne ydmygelser nogle gange.
Guardiola har trænet Barcelona og Bayern München i perioder, hvor begge hold bare var suveræne, og dermed mener jeg ikke, at han for alvor har bevist sig som en top-træner. Han har bare altid haft det bedste materiale til rådighed, og så er det altså noget lettere at opnå det, han har opnået. Han er sikkert rigtig god til mandskabspleje, men taktisk halter han godt nok
Mølbat folder sig ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20918
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1149 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Samtidig synes jeg, at dette resultat viser, at Guardiola er voldsomt overvurderet som træner. Manden har bare ingen plan B, hvilket Real Madrid også fik afsløret i sidste sæson. Når tingene ikke fungerer, så er det da åbenlyst for enhver, at man skal ændre et eller andet, men Guardiola kører bare videre i samme spor, og så løber man altså bare ind i sådanne ydmygelser nogle gange.
Guardiola har trænet Barcelona og Bayern München i perioder, hvor begge hold bare var suveræne, og dermed mener jeg ikke, at han for alvor har bevist sig som en top-træner. Han har bare altid haft det bedste materiale til rådighed, og så er det altså noget lettere at opnå det, han har opnået. Han er sikkert rigtig god til mandskabspleje, men taktisk halter han godt nok
Mølbat folder sig ud.
Jeg har mødt flere alkoholikere på arbejdet i dag, der havde mindre lort at lukke ud.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Samtidig synes jeg, at dette resultat viser, at Guardiola er voldsomt overvurderet som træner. Manden har bare ingen plan B, hvilket Real Madrid også fik afsløret i sidste sæson. Når tingene ikke fungerer, så er det da åbenlyst for enhver, at man skal ændre et eller andet, men Guardiola kører bare videre i samme spor, og så løber man altså bare ind i sådanne ydmygelser nogle gange.
Guardiola har trænet Barcelona og Bayern München i perioder, hvor begge hold bare var suveræne, og dermed mener jeg ikke, at han for alvor har bevist sig som en top-træner. Han har bare altid haft det bedste materiale til rådighed, og så er det altså noget lettere at opnå det, han har opnået. Han er sikkert rigtig god til mandskabspleje, men taktisk halter han godt nok
Mølbat folder sig ud.
Guardiola har vundet 74,5% af alle sine kampe. Mod Real Madrid hedder statistikken 9-4-4. Det er sgu imponerende.

Kvoller
Indlæg: 5231
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kvoller »

Godt spillet, men hvor er neymar bare ringe. Barca må gerne sælge ham eller give ham væk, utroligt så mange chancer han er i stand til at smide væk i hver eneste kamp...
jasmin_jasko i denne tråd http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=

Jeg ved ikke hvad han snakker om, synes Neymar gør det fantastisk, ser man på denne sæson og sidste sæson har han jo forbedret sig med 100% næsten. Og det fede er, at vi alle ved han kan blive endnu bedre endnu!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Samtidig synes jeg, at dette resultat viser, at Guardiola er voldsomt overvurderet som træner. Manden har bare ingen plan B, hvilket Real Madrid også fik afsløret i sidste sæson. Når tingene ikke fungerer, så er det da åbenlyst for enhver, at man skal ændre et eller andet, men Guardiola kører bare videre i samme spor, og så løber man altså bare ind i sådanne ydmygelser nogle gange.
Guardiola har trænet Barcelona og Bayern München i perioder, hvor begge hold bare var suveræne, og dermed mener jeg ikke, at han for alvor har bevist sig som en top-træner. Han har bare altid haft det bedste materiale til rådighed, og så er det altså noget lettere at opnå det, han har opnået. Han er sikkert rigtig god til mandskabspleje, men taktisk halter han godt nok
Mølbat folder sig ud.
Guardiola har vundet 74,5% af alle sine kampe. Mod Real Madrid hedder statistikken 9-4-4. Det er sgu imponerende.
Er det relevant ifht. hvad ham der Mølbat siger? Han siger jo egentlig bare, at Guardiola ikke rigtig havde en plan B, som jeg vel sådan set godt kan følge ham i. At det så i store dele af Guardiolas tid som træner i Barca ikke var nødvendigt, ja, det er en anden ting.

Jeg er egentlig af den opfattelse, at Guardiola, som den kloge mand, han er, forlod Barcelona, da han godt kunne se, at Barca var læst, samt at spillerne måske var en anelse trætte. Et godt karrierevalg for ham, samt et måske tiltrængt nyt syn på tingene for Barcelona. Om det var ham, der ingen plan B havde, eller om vi bare aldrig nåede at se den, tjah, det er lidt i det uvisse. Personligt tror jeg ikke, Guardiola er en særlig dygtig pragmatiker, men nok mere en idealist, når det kommer til tilgangen af spillestil.

At valget stod på Bayern, der lige havde vundet the treble, ja, det undrer mig ikke, han valgte dem. Og deri forstår jeg som sådan godt Mølbat. Vi har aldrig set Guardiola træne et midter/bundhold. Fordi det ville han nok aldrig kunne, med den filosofi, han har vist so far.

Og inden jeg får slået hovedet af: Jeg siger ikke, Guardiola er en dårlig træner. Jeg siger bare, han er en træner med et måske meget specifikt sæt af kompetencer, som so far ser ud til kun at fungere med meget dygtige spillere.

HH
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons feb 01, 2006 4:57 am
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Citater fra tosser

Indlæg af HH »

Hvad med Barcelona B?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Jesni skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Samtidig synes jeg, at dette resultat viser, at Guardiola er voldsomt overvurderet som træner. Manden har bare ingen plan B, hvilket Real Madrid også fik afsløret i sidste sæson. Når tingene ikke fungerer, så er det da åbenlyst for enhver, at man skal ændre et eller andet, men Guardiola kører bare videre i samme spor, og så løber man altså bare ind i sådanne ydmygelser nogle gange.
Guardiola har trænet Barcelona og Bayern München i perioder, hvor begge hold bare var suveræne, og dermed mener jeg ikke, at han for alvor har bevist sig som en top-træner. Han har bare altid haft det bedste materiale til rådighed, og så er det altså noget lettere at opnå det, han har opnået. Han er sikkert rigtig god til mandskabspleje, men taktisk halter han godt nok
Mølbat folder sig ud.
Guardiola har vundet 74,5% af alle sine kampe. Mod Real Madrid hedder statistikken 9-4-4. Det er sgu imponerende.
Er det relevant ifht. hvad ham der Mølbat siger? Han siger jo egentlig bare, at Guardiola ikke rigtig havde en plan B, som jeg vel sådan set godt kan følge ham i. At det så i store dele af Guardiolas tid som træner i Barca ikke var nødvendigt, ja, det er en anden ting.

Jeg er egentlig af den opfattelse, at Guardiola, som den kloge mand, han er, forlod Barcelona, da han godt kunne se, at Barca var læst, samt at spillerne måske var en anelse trætte. Et godt karrierevalg for ham, samt et måske tiltrængt nyt syn på tingene for Barcelona. Om det var ham, der ingen plan B havde, eller om vi bare aldrig nåede at se den, tjah, det er lidt i det uvisse. Personligt tror jeg ikke, Guardiola er en særlig dygtig pragmatiker, men nok mere en idealist, når det kommer til tilgangen af spillestil.

At valget stod på Bayern, der lige havde vundet the treble, ja, det undrer mig ikke, han valgte dem. Og deri forstår jeg som sådan godt Mølbat. Vi har aldrig set Guardiola træne et midter/bundhold. Fordi det ville han nok aldrig kunne, med den filosofi, han har vist so far.

Og inden jeg får slået hovedet af: Jeg siger ikke, Guardiola er en dårlig træner. Jeg siger bare, han er en træner med et måske meget specifikt sæt af kompetencer, som so far ser ud til kun at fungere med meget dygtige spillere.
Det er en lidt sjov stil du har herinde Jesni. Du er fortaler og forsvarer af Ronaldo. Konstant har du det kritiske blik på vores klub, og nu er det så Pep der klandres for ikke at kunne træne et midterhold. Han var da ganske habil for B-holdet?

Hvilken klub er du tilhænger af? Beklager hvis du allerede har tilkendegivet det. Jeg kan bare ikke finde ud af om du er en sober Real-fan, eller en meget kritisk Barca-fan.
Forumlegende

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jakob »

I Oddset-nyt mener de en af Cristiano Ronaldos specialiteter er scoringer direkte på frispark. Hvornår har han sidst scoret på frispark?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Jakob skrev:I Oddset-nyt mener de en af Cristiano Ronaldos specialiteter er scoringer direkte på frispark. Hvornår har han sidst scoret på frispark?
Kommenterede det også :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Haha, tror da godt at havde han ramt målet på nogen af de seneste måneders spark, så ville han nok have puttet en af dem ind. Han gør det i aften!

Men det gælder om at ramme målet.
Allez...

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jakob »

Haha! Jamen jeg mindes kun at have set ham sparke bolden ud af stadion eller i muren, i løbet af de seneste par år! :lol:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20918
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1149 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jakob skrev:Haha! Jamen jeg mindes kun at have set ham sparke bolden ud af stadion eller i muren, i løbet af de seneste par år! :lol:
Oddset-nyt er til grin. Mener at have set en statistik for nyligt, hvor der stod at Messi havde scoret flere mål på frispark end Ronaldo i de sidste 4 (5?) sæsoner. Verdens mest komplette (og bedste til frispark) min bare numse.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Det er en lidt sjov stil du har herinde Jesni. Du er fortaler og forsvarer af Ronaldo. Konstant har du det kritiske blik på vores klub, og nu er det så Pep der klandres for ikke at kunne træne et midterhold. Han var da ganske habil for B-holdet?

Hvilken klub er du tilhænger af? Beklager hvis du allerede har tilkendegivet det. Jeg kan bare ikke finde ud af om du er en sober Real-fan, eller en meget kritisk Barca-fan.
Ja, korrekt. Jeg er ikke som langt de fleste herinde. Jeg er nemlig kritisk, tak fordi du faktisk kan se det. Jeg holder naturligvis med Barcelona - hvilket jeg efterhånden har sagt et utal af gange. Jep, jeg forsvarer ofte Ronaldo (og kritiserer ham også ofte), da jeg ofte synes kritikken af ham er så substansløs, at det er pinligt. Det er næsten på niveau med personforfølgelserne i dansk politik.

Som sagt, jeg sagde ikke Pep var en dårlig træner. Vi har bare ikke set ham arbejde med så mange midterhold - og jeg tror ikke vi kommer til at det. Det var jo sådan set bare det, ham Mølbat også sagde, som så åbenbart kvalificerede ham som en tosse. Jeg vil mene, han havde en ok pointe, hvorfor måske det ikke var ham, der var tossen?

Derudover kan jeg ikke vurdere, hvorvidt Barca B's kvalitet i sæson 2008, kontra de resterende hold i den liga på daværende tidspunkt var til et "midterhold", så det undlod jeg at vurdere. Derudover synes jeg ærlig talt det er et tyndt eksempel, hvis man overhovedet vil bruge det. Vi må forvente, at skal han vurderes på et midterhold, så må det være i en af de tre store ligaer. Og jeg tror ikke Pep's filosofi omkring hvordan fodbold skal spilles passer til et midterhold.

Derfor forstår jeg dele af Mølbats argumentation. I min verden skal en verdensklassetræner kunne arbejde på mere end det højeste niveau - derfor synes jeg Pep mangler at vise noget ifht Mourinho f.eks. Mourinho opfører sig som en komplet idiot - men hvis vi ser fagligt på ham, synes jeg han overgår Pep på mange punkter.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

@Pep-diskussionen:

Jeg synes godt, at man kan kalde Pep en af de absolut bedste trænere nogensinde blot baseret på hans trofæhøst.

Der er vel stor forskel på at træne midterhold og tophold, og der er ingen tvivl om, at det er tophold, Pep har haft siden 2008.

Men. For det første. Når "man" tænker på Peps Barça, tænker "man" nok automatisk på holdet omkring 2. CL-triumf. Færre tænker på det hold han overtog efter 07/08-sæsonen. Deco og Dinho blev solgt, Piqué og Busquets kom ind i startopstillingen og Messi blev angrebets omdrejningspunkt. Det var Peps værk, og det var ikke noget der lignede en garanti for succes på forhånd.

For det andet er det ypperste som fodboldtræner vel at kunne få en trup, der er i top 10/5/... i verden til at præstere som verdens bedste hold fremfor at få en midterklub i England med i CL eksempelvis. Det er lidt som med racerkørere. Jeg anser F1-piloter som bedre chauffører end Speedway-kørere. Om F1-manden har vist noget i speedway eller ej.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster