Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Og her er hvad den flotte fyr skrev senere:
Jeg er fan af Real Madrid, fordi jeg støtter ikke dopingatleter. Jeg støtter ikke skattesnydere. Jeg støtter ikke folk der bevist scorer med hånden for at vinde en fodboldkamp. Jeg støtter ikke handel med børn. Jeg er bare en fodboldfan, der godt kan lide at se verdensklassefodbold, så derfor kan jeg aldrig blive fan af Barcelona.
Billede

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Og her er hvad den flotte fyr skrev senere:
Jeg er fan af Real Madrid, fordi jeg støtter ikke dopingatleter. Jeg støtter ikke skattesnydere. Jeg støtter ikke folk der bevist scorer med hånden for at vinde en fodboldkamp. Jeg støtter ikke handel med børn. Jeg er bare en fodboldfan, der godt kan lide at se verdensklassefodbold, så derfor kan jeg aldrig blive fan af Barcelona.
Billede

:lol: :lol:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jakob »

Men hvis Fabregas har tilgivet ham for det, så forestår jeg udmærket, hvorfor han byttede Barcelona ud med Chelsea. Barca står overfor en meget dårlig fremtid uden trofæer i mindst 5 år. Deres trup er ubalanceret (god offensivt, elendig defensivt). Deres ledelse er det rene lort, hvilket senest denne handel vidner om.
Jeg synes nu han virker noget pessimistisk, dog kan han åbenbart se ud i fremtiden. :roll:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:
andrik1978 skrev:Blaugrana:

Det er ikke ment ondt, men jeg bliver nødt til at betvivle dit øjesyn eller fodboldforståelse, hvis du mener, at Busquets er den offensive dirigent og en teknisk stjernespiller.

Det skriger jo til himlen.

Busquets står for alt det der irriterer mig ved fodbold. Langsom, defensiv, attitudeproblemer, teknisk ringe.
Ja, måske ikke ifht. Holbæks 1. hold, men på en international skala har han intet at gøre.

Hvad Hleb har sagt om Busquets er da for så vidt sagen komplet uvedkommende. Du finder så mange ladede og farvede syn på fodbolden og dets spillere, alt efter hvem der dømmer.
Jimmy Nielsen mente tidligere i dag, at hans nye stjerne, ex Vejle spilleren Djezeri, havde et "vanvittigt CV".

Fred være med hvad Jimmy Nielsen mener, men man kan ikke tage det seriøst. Og det er lidt på samme måde jeg har det når Putin taler om at "forsvare Ukraines indbyggere mod neofascisterne i den nye regering, og derfor invaderer Krim - eller nu du, og andre, mener at Busquets er indbegrebet af Tiki Taka.
Det er så dumt, at man har svært ved at acceptere det som et reelt standpunkt.
Men ok, som sagt, alle har lov til en holdning.

Måske burde jeg tilføje, at min gode ven, Ole, måske en af Danmarks største Barcafan, har en hadeplakat liggende med Busquets. Sjovt nok kan han heller ikke se det forunderlige i ham. Så helt alene er jeg altså ikke.

PS: Skal vi ikke holde os for gode til Youtube indlæg? Dem plejer man som regel kun at kaste i mangel af argumenter.
Delen om Ole ... had me in fucking stitches. :lol: :lol: :lol: :lol:

Gad vide om Ole engang havde en bruger herinde. En bruger der startede med t og sluttede på s. Noget som rimer på leemuss.
Well shit. Nu er andrik1978 på banen igen:
andrik1978 skrev:Som landets største Argentina tilhænger, efter at have boet i landet i næsten et årti, må jeg sige, at jeg synes holdet spiller forfærdeligt.
Næsten et årti i Argentina, har simpelthen gjort at han, målt på dedikation til La Albiceleste, overgår selv folk der er født og opvokset i Argentina. Der er i det hele taget tale om en forsamling yderst dedikerede mennesker, med både ham og Ole.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

tossehoved på facebook skrev:Fint nok lavet verdens bedste
‪#‎Not‬ ‪#‎arrogant‬ ‪#‎just‬ ‪#‎better‬
phpBB [video]
I klippet dribler han forbi ingen, mens han bliver indhentet og overhalet af to modstandere.
Men han vandt et par meter og holdt på bolden, så måske er det "fint nok lavet", okayokay...

Men det med at bruge "verdens bedste" som stedord, det er sgu lidt sølle. Som om man ikke rigtigt selv tror på det. Ifølge mig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Rart at se at der stadig er lidt af den gamle United-Cristiano tilbage i ham.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

Hahahaha, så endte han hvor han startede. Så viste han lige at han var verdens bedste.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Blaugrana92 skrev:
andrik1978 skrev:Blaugrana:

Det er ikke ment ondt, men jeg bliver nødt til at betvivle dit øjesyn eller fodboldforståelse, hvis du mener, at Busquets er den offensive dirigent og en teknisk stjernespiller.

Det skriger jo til himlen.

Busquets står for alt det der irriterer mig ved fodbold. Langsom, defensiv, attitudeproblemer, teknisk ringe.
Ja, måske ikke ifht. Holbæks 1. hold, men på en international skala har han intet at gøre.

Hvad Hleb har sagt om Busquets er da for så vidt sagen komplet uvedkommende. Du finder så mange ladede og farvede syn på fodbolden og dets spillere, alt efter hvem der dømmer.
Jimmy Nielsen mente tidligere i dag, at hans nye stjerne, ex Vejle spilleren Djezeri, havde et "vanvittigt CV".

Fred være med hvad Jimmy Nielsen mener, men man kan ikke tage det seriøst. Og det er lidt på samme måde jeg har det når Putin taler om at "forsvare Ukraines indbyggere mod neofascisterne i den nye regering, og derfor invaderer Krim - eller nu du, og andre, mener at Busquets er indbegrebet af Tiki Taka.
Det er så dumt, at man har svært ved at acceptere det som et reelt standpunkt.
Men ok, som sagt, alle har lov til en holdning.

Måske burde jeg tilføje, at min gode ven, Ole, måske en af Danmarks største Barcafan, har en hadeplakat liggende med Busquets. Sjovt nok kan han heller ikke se det forunderlige i ham. Så helt alene er jeg altså ikke.

PS: Skal vi ikke holde os for gode til Youtube indlæg? Dem plejer man som regel kun at kaste i mangel af argumenter.
Delen om Ole ... had me in fucking stitches. :lol: :lol: :lol: :lol:

Gad vide om Ole engang havde en bruger herinde. En bruger der startede med t og sluttede på s. Noget som rimer på leemuss.
Well shit. Nu er andrik1978 på banen igen:
andrik1978 skrev:Som landets største Argentina tilhænger, efter at have boet i landet i næsten et årti, må jeg sige, at jeg synes holdet spiller forfærdeligt.
Næsten et årti i Argentina, har simpelthen gjort at han, målt på dedikation til La Albiceleste, overgår selv folk der er født og opvokset i Argentina. Der er i det hele taget tale om en forsamling yderst dedikerede mennesker, med både ham og Ole.
I surrender... Det er mig, som er Ole...
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

Hvis ikke jeg var blevet banned for at sige at Torres skulle hentes på bekostning af Benzema, så havde jeg svaret ham. Det ser dog ud til at han er dybt fortabt i Ronaldo.

http://i.gyazo.com/9df5f746c28c73f214481c1766319e92.png

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

BarçaDK skrev:
tossehoved på facebook skrev:Fint nok lavet verdens bedste
‪#‎Not‬ ‪#‎arrogant‬ ‪#‎just‬ ‪#‎better‬
phpBB [video]
I klippet dribler han forbi ingen, mens han bliver indhentet og overhalet af to modstandere.
Men han vandt et par meter og holdt på bolden, så måske er det "fint nok lavet", okayokay...

Men det med at bruge "verdens bedste" som stedord, det er sgu lidt sølle. Som om man ikke rigtigt selv tror på det. Ifølge mig.
Det er så flot at han ingen vegne kommer med sine ''fantastiske'' finter.. :roll:

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:Hvis ikke jeg var blevet banned for at sige at Torres skulle hentes på bekostning af Benzema, så havde jeg svaret ham. Det ser dog ud til at han er dybt fortabt i Ronaldo.

http://i.gyazo.com/9df5f746c28c73f214481c1766319e92.png
:grin:

Stærkt.

Se evt. nedenstående signatur.
Giv mig min sko tilbage, røv!

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Real Madrid gruppe på Facebook taler om James Rodríguez' udtalelse om, at han foretrækker Real Madrid over Barça, og det udvikler sig til snak om transfers:
Nogle der spiller Ultimate Team. Der er noget der hedder Chemistry, det kan man altid bruge i virkeligheden. Hvis Radamel og Rodriguez kommer til Real Madrid, så ville det være godt, da de både spiller sammen i Monaco og Kolombien... HOLDÅND det kan altid bruges til noget.
Sammenligningen mellem videospil og virkelighed er selvfølgelig flot, men det er altså også genial stavning af Colombia!
...Hvor han i det mindste ikke skriver 'u'....

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

For ikke at glemme sidste sommer, hvor Barcelona kritiserede at Real Madrid betalte 91 mio. euro for Bale....... Og så viser det sig, at de ender med at betale imellem 140 og 160 mio. euro for Neymar!
Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

PuyolErGud
Indlæg: 10800
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Nemlig! Vi betalte mellem én milliard og 1,2 mia. kroner for ham. Det er jo stensikkert, og kan slet ikke diskuteres.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Hahahahaha....
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster