Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: Odds

Indlæg af gygfo »

Storken skrev:Et lille tip her sidst på sæsonen:
Odds på Crystal Palace i morgen mod Liverpool. Motivationen er muligvis størst for udeholdet, men mesterskabet er næsten allerede i Manchester efter Citys sejr over Everton. Jeg tror Liverpool led et knæk mod Chelsea, hvilket sagtens kan give sig til udtryk i morgendagens kamp. Liverpool vil sandsynligvis vise frustrationerne i morgen, hvis spillet ikke rigtig flyder.

Crystal Palace er faktisk et glimrende fodboldhold, der inden sidste weekends nederlag mod City havde vundet 5 kampe i træk. De er rigtig stærke hjemme på Selhurst Park, hvor forholdene er langt under den sædvanlige Premier League standard og banen er elendig. Liverpool har derudover vist svaghedstegn, når de møder en parkeret bus, hvilket er præcis hvad Palace træner Tony Pulis vil benytte sig af. Hjemmeholdet har haft succes mod de store hold, da de har været dygtige defensivt og farlige på omstillinger. Læg dertil at Liverpool virker utrolig svage i defensiven, hvilket kun bliver forværret af, at Liverpool er presset til sejr.

Jeg har personligt sat penge på både Crystal Palace sejr (odds 10) og uafgjort (odds 5.5), da jeg spår Liverpool en svær kamp.
Der var du heldig [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

gygfo skrev:
Storken skrev:Et lille tip her sidst på sæsonen:
Odds på Crystal Palace i morgen mod Liverpool. Motivationen er muligvis størst for udeholdet, men mesterskabet er næsten allerede i Manchester efter Citys sejr over Everton. Jeg tror Liverpool led et knæk mod Chelsea, hvilket sagtens kan give sig til udtryk i morgendagens kamp. Liverpool vil sandsynligvis vise frustrationerne i morgen, hvis spillet ikke rigtig flyder.

Crystal Palace er faktisk et glimrende fodboldhold, der inden sidste weekends nederlag mod City havde vundet 5 kampe i træk. De er rigtig stærke hjemme på Selhurst Park, hvor forholdene er langt under den sædvanlige Premier League standard og banen er elendig. Liverpool har derudover vist svaghedstegn, når de møder en parkeret bus, hvilket er præcis hvad Palace træner Tony Pulis vil benytte sig af. Hjemmeholdet har haft succes mod de store hold, da de har været dygtige defensivt og farlige på omstillinger. Læg dertil at Liverpool virker utrolig svage i defensiven, hvilket kun bliver forværret af, at Liverpool er presset til sejr.

Jeg har personligt sat penge på både Crystal Palace sejr (odds 10) og uafgjort (odds 5.5), da jeg spår Liverpool en svær kamp.
Der var du heldig [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Det må man sige. Crystal Palace har ellers vist svaghedstegnstegn, når de kom bagud i løbet af sæsonen. Det der gjorde forskellen denne gang var, at Liverpool ikke bare kunne køre sejren sikkert hjem, men var tvunget til at udbygge føringen, da deres målscorer var en del efter Citys. Derudover skulle der ikke meget modgang til før Liverpool faldt sammen. De er simpelthen ramt rigtig hårdt mentalt for tiden.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Oddset på Rayo Vallecano imod Getafe er for højt. Rayo har muligvis ikke det store at spille for, men det er trods alt et derby. Getafe kan stadig rykke ned, hvis de taber og Osasuna og Valladolid vinder, da Getafe er dårligere indbyrdes end de to hold. Jeg spår dog gode chancer for en hjemmesejr, da Rayo har spillet god fodbold her sidst på sæsonen. Faremomentet er en kedelig kamp, der ender uafgjort, da det stiller begge hold tilfreds.

Odds 4 på hjemmesejren ved Bet365 er flot betalt.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Odds

Indlæg af Siempre Barca »

Odds 4.3 på Atletico på lørdag frister mig virkelig. Smider en tusse på dem, hvis startopstillingen ser fornuftig ud. Hvem er definitivt ikke med for Atletico?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Tror godt vi kan regne med at Costa ikke starter. Han er vel maks med på bænken, på trods af at han er igang med en heste kur nu.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Odds

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Tror godt vi kan regne med at Costa ikke starter. Han er vel maks med på bænken, på trods af at han er igang med en heste kur nu.
Båda Arda og Costa er officielt meldt ude af kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Odds

Indlæg af Siempre Barca »

Hmm.. Og på den anden side er Xabi Alonso ude med karantæne. Ronaldo tvivlsom? Og hvem ellers?

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Odds

Indlæg af Madbassen »

Benzema og Pepe er vidt også meget tvivlsomme


Sent from my iPhone using Tapatalk
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Tror godt vi kan regne med at Costa ikke starter. Han er vel maks med på bænken, på trods af at han er igang med en heste kur nu.
Båda Arda og Costa er officielt meldt ude af kampen.
Så sent som i går læste jeg at Arda ville være klar og kun Costa er tvivlsom, han er igang med en alternativ behandling for at se om han kan nå det.

Men dunno, hvad der er rigtigt og hvad der ikke er.
Allez...

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Odds

Indlæg af Lasse N »

Der bliver en helt igennem fantastisk tænding på kampen går jeg udfra. Derfor kommer der også et rødt kort.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

BarçaDK

Re: Odds

Indlæg af BarçaDK »

Lille staldtip på et langskud, hvis nogen skulle savne det til weekenden.

Odds 21 (bet365) på Alonso som vinder af Monacos GP på søndag er alt for højt, vil jeg mene. Monaco er den bane, hvor motorer spiller den med afstand mindste rolle, så Mercedes' dominans vil være mindre udtalt denne weekend. Hamilton har ganske vist sat dagens hurtigste tid, men Alonso er kun to tiendedele efter. Regn er heller ikke udelukket på søndag, hvilket også taler imod favoritsejr til Mercedes.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Har lige smidt 1000kr på Portugal vinder VM. Hvis det utænkelige skulle gå hen og ske, så ville jeg i det mindste være rig inden jeg skød knoppen af mig selv :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Odds

Indlæg af Lopezzz »

Jeg mangler bare at Jean og Ponfferadina spiller uafgjort for at vinde 4 k
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Odds

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Har lige smidt 1000kr på Portugal vinder VM. Hvis det utænkelige skulle gå hen og ske, så ville jeg i det mindste være rig inden jeg skød knoppen af mig selv :)
Lol... lad nu være Stork! Kan ikke holde ud, at de forkerte hold altid vinder, fordi du spiller på dem. Barca kunne øge deres transferbudget - eller finansiere Messis lønstigning - ved at følge dine odds. Hvem står i øvrigt til at arve? ;-)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:
Storken skrev:Har lige smidt 1000kr på Portugal vinder VM.
Lol... lad nu være Stork! Kan ikke holde ud, at de forkerte hold altid vinder, fordi du spiller på dem. Barca kunne øge deres transferbudget - eller finansiere Messis lønstigning - ved at følge dine odds.
Ja man må sige, at undertegnet har nydt godt af vores elendighed. Er oppe med omkring 35.000kr siden februar måned. Kampe involverende Barca står for 16.000kr af disse. Det er nået det punkt, hvor pengene ikke betyder det store. Jeg vandt 5.500kr på gårsdagens Champions League finale og var ikke engang en lille smule glad. Det er nok rigtigt hvad man siger. Rigdom er når indkomsten dækker udgifterne og udgifterne dækker ens behov. Man behøver virkelig ikke mere her i livet. Måske jeg skulle få mig en mere luksuriøs tilværelse? :cool:

Guardiola skrev:
Storken skrev:Hvis det utænkelige skulle gå hen og ske, så ville jeg i det mindste være rig inden jeg skød knoppen af mig selv :)
Hvem står i øvrigt til at arve? ;-)
Jeg er heldigvis udødelig, så jeg ville skulle gå rundt uden et hoved, hvis det utænkelige skulle ske ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster