Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Lopezzz skrev:Teemus var en ældre mand (muligvis alkoholiker) som har ikke lært grammatikken i skolen og som er sikkert ordblind.
Kombination af det og unge forkælede mennesker her på forummet kan kun resultere i mudderkastning.
Jeg havde ikke noget personligt mod ham men hans pessimisme var lidt for meget for mange af os.
Unge, forkælede og mudderkastning? Puds lige glorien, makker ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Lopezzz »

Makker jeg kommer fra Bosnien og vi er som altid uskyldige ;)
Og en ting er stensikkert at du kan ikke finde en eneste bosnier i verden som er forkælet :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Her er en smagsprøve på teemus:
http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 21#p182221
Hvor fanden ER #23? Han tog det vel ikke bogstaveligt. ;-)
Allez...

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Siempre Barca »

Hi guys! Jeg sidder og oversætter nogle business letters fra dansk til engelsk, men en sætning har bragt min tvivl frem.

"De vi tidligere har leveret parfumevarer til Dem, tillader vi os at sende Dem et tilbud på en nyhed, som netop er blevet indført på markedet."

Nogen forslag?

Jeg er ikke den store haj til engelsk (.. kan I måske regne ud)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Piquénbauer »

Er der nogen herinde der har tjek på kabeltv og antennekabler? Jeg vil gerne optimere mit tvsignal og vil derfor købe et nyt antennekabel. Tænkte lidt på dette kabel (http://www.av-connection.dk/?PGr=1808&ML=112) og så med dette stik (http://www.av-connection.dk/?PGr=4649&ML=449) i den ene ende. Jeg har allerede et til den anden ende (http://www.av-connection.dk/?PGr=3138&ML=449).

Jeg tænkte derfor på om i ved om de fungerer med yousee? Og om de overhovedet giver et bedre signal?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Heyy

Jeg havde forstyrrelser, specielt i HD kanaler hos Yousee med standard hvide kabler og stik. Specielt når min Ps3 eller Apple TV kørte, mens jeg så tv-kanaler.
Ved at skifte til kabler og hætter/stik som du linkede til, så forsvandt problemerne. Jeg har nu et rigtigt fint signal.

En rigtig god investering for få penge, Piquenbauer!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Piquénbauer »

Skydefinten skrev:Heyy

Jeg havde forstyrrelser, specielt i HD kanaler hos Yousee med standard hvide kabler og stik. Specielt når min Ps3 eller Apple TV kørte, mens jeg så tv-kanaler.
Ved at skifte til kabler og hætter/stik som du linkede til, så forsvandt problemerne. Jeg har nu et rigtigt fint signal.

En rigtig god investering for få penge, Piquenbauer!
Takker!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Billede

Nogen der ved hvorfor nogle mennesker (mener også Patrick Viera), sveder tyk sved? :D Altså sved som har en tyk og cremet konsistens..

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Hvor ser du den sved? Kan huske at en overgang så havde stort set alle Arsenal spillere en plet på den øverste del af trøjen. Troede altid at det var noget tiger balsam agtigt, så jeg det kan kvikke dem op, den skrappe lugt.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Nogen der ved hvorfor nogle mennesker (mener også Patrick Viera), sveder tyk sved? :D Altså sved som har en tyk og cremet konsistens..
Sikker på at det er sved?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Hvor ser du den sved? Kan huske at en overgang så havde stort set alle Arsenal spillere en plet på den øverste del af trøjen. Troede altid at det var noget tiger balsam agtigt, så jeg det kan kvikke dem op, den skrappe lugt.
Husker det også fra Arsenal trøjen.. Men noget siger mig også at det også var for Frankrig.

@Blau.. Næææ :(

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Siempre Barca »

Jeg har problemer med at forstå min forskudsopgørelse for dette år.

Jeg ved at vi alle har et personfradrag på 42.000. Sidste år nød jeg godt af det, i det at jeg i de første par måneder af 2013 fik min løn 100% skattefrit (fradrag fra de 42.000). Jeg var også også 18 der.

Så i dag da jeg kigger på min løn seddel, havde jeg forventet at det samme ville ske for starten af dette år. At jeg havde 42.000 skattefrie kroner at tjene.

Men på min lønsedel står der 0 i fradrag. Hvad skyldes det? Skal jeg selv gøre noget?

Her er et link til min opgørelse: http://i39.tinypic.com/a1qubk.png

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af klogfyr »

Siempre Barca skrev:Jeg har problemer med at forstå min forskudsopgørelse for dette år.

Jeg ved at vi alle har et personfradrag på 42.000. Sidste år nød jeg godt af det, i det at jeg i de første par måneder af 2013 fik min løn 100% skattefrit (fradrag fra de 42.000). Jeg var også også 18 der.

Så i dag da jeg kigger på min løn seddel, havde jeg forventet at det samme ville ske for starten af dette år. At jeg havde 42.000 skattefrie kroner at tjene.

Men på min lønsedel står der 0 i fradrag. Hvad skyldes det? Skal jeg selv gøre noget?

Her er et link til min opgørelse: http://i39.tinypic.com/a1qubk.png
Du får SU, hvilket er det, der snupper dit personlige fradrag. Jeg går udfra du så får din løn på dit bikort, hvor du så ikke har noget fradrag på.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hey gutter!

jeg har fået kig på et ur inde på amazon.de, som jeg er interesseret i at købe. Har nemlig ikke kunne opdrive uret i nogle danske butikker, så da jeg fandt det inde på amazon, blev jeg meget glad! Så nu
vil jeg blot høre, om I før har handlet ved amazon og hvordan jeres erfaringer er. :razz:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster