Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Kubala »

Heartbreaker skrev:
Kubala skrev:Skulle aldrig have set en lorte film som Gravity. Den kickstartede dette helvede.
Var den dårlig? Den har fået gode ratings.

Jeg synes, at den var, men se den alligevel - skal sgu ikke holde nogen fra den.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Er der nogen som har erfaring med Fonas forsikring på MacBooks?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Hvordan rammer man den lille bar, der angiver tiden for den sang man afspiller på ios7 på iphone? Altså den på låseskærmen og den lille menu man kan skubbe op fra bunden af skærmen. :roll:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

BarçaDK skrev:Hvordan rammer man den lille bar, der angiver tiden for den sang man afspiller på ios7 på iphone? Altså den på låseskærmen og den lille menu man kan skubbe op fra bunden af skærmen. :roll:
Det kan man ikke, man skal ind i spotify (hvis det er hvad du bruger) for at spole i sangen :(

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:
BarçaDK skrev:Hvordan rammer man den lille bar, der angiver tiden for den sang man afspiller på ios7 på iphone? Altså den på låseskærmen og den lille menu man kan skubbe op fra bunden af skærmen. :roll:
Det kan man ikke, man skal ind i spotify (hvis det er hvad du bruger) for at spole i sangen :(
Well, fuck me. Jeg har lignet en idiot så. :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Well, fuck me. Jeg har lignet en idiot så. :lol:
Intet nyt.

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:Well, fuck me. Jeg har lignet en idiot så. :lol:
Intet nyt.
phpBB [video]

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:
BarçaDK skrev:Hvordan rammer man den lille bar, der angiver tiden for den sang man afspiller på ios7 på iphone? Altså den på låseskærmen og den lille menu man kan skubbe op fra bunden af skærmen. :roll:
Det kan man ikke, man skal ind i spotify (hvis det er hvad du bruger) for at spole i sangen :(
Aaahh, man kan spole på den måde i sin musik der ligger på telefonen... Mente nok at jeg havde haft succes med det i starten. :razz:
Latterligt dog. Det må være en beskeden ændring i softwaren. Kommer forhåbentlig med næste Spotify-update.

Nu vi er ved Spotify... Ved du (eller andre) så, hvordan/om man kan se og ændre i sin play queue på telefonen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

BarçaDK skrev:
Brombi skrev:
BarçaDK skrev:Hvordan rammer man den lille bar, der angiver tiden for den sang man afspiller på ios7 på iphone? Altså den på låseskærmen og den lille menu man kan skubbe op fra bunden af skærmen. :roll:
Det kan man ikke, man skal ind i spotify (hvis det er hvad du bruger) for at spole i sangen :(
Aaahh, man kan spole på den måde i sin musik der ligger på telefonen... Mente nok at jeg havde haft succes med det i starten. :razz:
Latterligt dog. Det må være en beskeden ændring i softwaren. Kommer forhåbentlig med næste Spotify-update.

Nu vi er ved Spotify... Ved du (eller andre) så, hvordan/om man kan se og ændre i sin play queue på telefonen.
Du kan kun vælge mellem at afspille fra toppen eller blandet på telefonen...

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:
BarçaDK skrev:Nu vi er ved Spotify... Ved du (eller andre) så, hvordan/om man kan se og ændre i sin play queue på telefonen.
Du kan kun vælge mellem at afspille fra toppen eller blandet på telefonen...
Nope, man kan trykke på det lille runde ikon til højre for en sang og vælge noget med add to queue. :smile:

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Siempre Barca »

Hi drenge :-) I har hjulpet mig med spansk før, og det fik jeg rigtig god kredit for. Så her har jeg endnu en opgave, som jeg gerne vil bede hjælp om. Jeg har oversat teksten, men jeg har muligvis overset nogle fejl. Tak på forhånd!

(DANSK)
Aby’s historie er meget speciel. På den ene side er hun en normal teenager med meget energi, men på den anden side har hun haft mange stærke oplevelser. Aby’s far er død, og det har været en svær tid. På trods af smerten, er hun positiv og husker de gode øjeblikke med faren. Nu bor Aby med moren, og de har et godt forhold. Familien er meget vigtig for Aby, og de kan snakke om alting.

(SPANSK)
La historia de Aby es muy especial. Ella es una adolescente normal con muy energía, sino ella ha tenido muchas experiencias intensas. El padre de Aby está muerto, y ha sido un tiempo difícil. A pesar del dolor, ella es positiva y recuerda los buenos momentos con el padre. Ahora vive Aby con la madre, y tienen una buena relación. La familia es muy importante para Aby, y se pueden hablar de todo.

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

La historia de Aby es muy especial. Ella es una adolescente normal con mucha energía, sino ella ha tenido muchas experiencias intensas. El padre de Aby está muerto, y ha sido un tiempo difícil. A pesar del dolor, ella es positiva y recuerda los buenos momentos con el padre. Ahora vive Aby con la madre, y tienen una buena relación. La familia es muy importante para Aby, y (fjern "se") pueden hablar de todo.

:op: :op: Mit bud. ;-)

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Siempre Barca »

Kanon! Thanks for dat, BarcaDK! ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af JonasV »

Hey orakler. Er flamenco kunst, sport eller begg dele? (uddyb gerne)

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

JonasV skrev:Hey orakler. Er flamenco kunst, sport eller begg dele? (uddyb gerne)
Altså... Dans kan vel altid betegnes som en sport, men flamencoen er vel også en meget vigtig del af sigøjnerene i Andalusien's kultur. Flamenco er vist ikke normal dans og musik for sigøjnere uden for Spanien/Andalusien, men jeg lærte vist i skolen, at det var netop sigøjnerne i Andalusien (og ikke de oprindelige spaniere, right), som dyrkede flamencoen. Den opstod som en del af sigøjnernes (som indvandrede til Spanien i 1400-tallet (mener jeg)) egen kultur. Altså en blanding af klassisk spansk musik og dans, som blev blandet med sigøjnerne fra Mellemøstens musik og dans.
Så flamencoen er unik, og derfor kan den vel med rette betegnes som et stykke kunst, men først og fremmest er den en vigtig del af de Andalusiske sigøjneres kultur.
Mere kunst end sport, vil jeg helt klart mene, som kort svar på dit spørgsmål.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 51 gæster