Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:
.. den skal blive tyk og se fodbold med mig..
Billede
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

AC Milan's friendly with fourth division Pro Patria was brought to an abrupt conclusion today, as Kevin Prince Boateng and a few of his Milan teammates were targeted by racial abuse.

Boateng was on the ball in front of the racist fans and had clearly had enough. He picked the ball up, kicked it towards the fans and stormed off the pitch. He was quickly followed by his teammates and the match was abandoned.
[youtube]dBmHQ7wElhw[/youtube]
Allez...

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Virkelig lamt gjort af de fans.

Dog tvivler jeg på at Boateng havde gjort det i en kamp af bare nogen betydning, så han laver vel også en scene :razz:
Jeg tror desværre ikke den hjælper, mon ikke idioterne gerne vil have ham til at vise han bliver mærket af det?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

PISAJKRISADÅQRKSF ... for helvede, 12 timer går hurtigt, når man skal skrive en eksamensbesvarelse i løbet af dem!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Jeg tror hellere ikke at han havde gjort det på en større scene... som Eto'o var tæt på at gøre, da han spillede for os, mener jeg at huske.

Ved ikke helt hvor mit standpunkt er, racisme må ikke accepteres, og der skal reageres på en eller anden måde. På den anden side, mener jeg også at han laver en scene ud af det, ved at opføre sig som han gør. Har aldrig selv prøvet det, men tror at den bedste måde ville være at ignorere det og lad andre (administrationen) tage sig at det, efter kampen. Ved at reagere under kampen, viser du at det går dig på, og de bliver ved og ved, for at tirre dig og på den måde give en "fordel" til deres eget hold.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Det er klart, at intentionen var, at man ville fremprovokere sådan handling, og dermed har disse fans jo vundet, men hvad skal man gøre? Det er lidt svært, hvis ikke man selv er den forulempede. Vi kan jo ikke sætte os i Kevin P. Boatengs situation, og jeg håber at de respektive klubber sætter større fokus på sådan noget, for jeg tror at majoriteten af fans ikke er en del af dette.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

kom nu med den kat heartbreaker :cry:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Den episode med Eto'o jeg nævnte tidligere. Sker på en langt større scene, i en gældende kamp, og fokuset var der de efterfølgende dage. Men ellers kan man som spiller ikke stille det store op, ved at reagere inde på en bane, gør man det som Eto'o og Boateng gjorde, så vinder fansene som Kubala også skriver det lidt.

En anden ting, helt nostalgisk over at se Ronaldinho, Eto'o, Valdes med hår, FR, ikke så meget Bommel, ooh Larsson...
[youtube]Go_z3GTmUQI[/youtube]
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Fuck Viasat, Stofa, antenneforeninger.. alle! Pga. PL på TV3+ bliver den nu flyttet op i den store pakke hos Stofa i Århus, og dermed kan jeg ikke længere se CHL-kampe overhovedet med min mellempakke (jeg mener endda, at ZDF kun sender gruppekampe). Som studerende er det ingen chancer for, at jeg nogensinde skulle kunne betale 480 (!) kr. for den store pakke. Og jeg havde ikke engang tænkt mig at se PL på TV3+, de kan ikke skabe en bedre dækning end 6'eren. Det er simpelthen ufatteligt, at man er stavnsbundet til sådan noget lort, når det eneste man reelt bruger tv'et til, er at se international fodbold, og ikke kanaler som TV2 Fri (wtf!) og alt det andet totalt irrelevante bras. ARGH!

Er det overhovedet muligt at skifte til andre udbydere, f.eks. Boxer, og så kører det over sådan en stueantenne?
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:kom nu med den kat heartbreaker :cry:
Er lige til fest mayn. Hvordan lægger jeg det op fra mobil?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:kom nu med den kat heartbreaker :cry:
Er lige til fest mayn. Hvordan lægger jeg det op fra mobil?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

det tror jeg ikke man kan..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Pieyanthikos skrev:Fuck Viasat, Stofa, antenneforeninger.. alle! Pga. PL på TV3+ bliver den nu flyttet op i den store pakke hos Stofa i Århus, og dermed kan jeg ikke længere se CHL-kampe overhovedet med min mellempakke (jeg mener endda, at ZDF kun sender gruppekampe). Som studerende er det ingen chancer for, at jeg nogensinde skulle kunne betale 480 (!) kr. for den store pakke. Og jeg havde ikke engang tænkt mig at se PL på TV3+, de kan ikke skabe en bedre dækning end 6'eren. Det er simpelthen ufatteligt, at man er stavnsbundet til sådan noget lort, når det eneste man reelt bruger tv'et til, er at se international fodbold, og ikke kanaler som TV2 Fri (wtf!) og alt det andet totalt irrelevante bras. ARGH!

Er det overhovedet muligt at skifte til andre udbydere, f.eks. Boxer, og så kører det over sådan en stueantenne?
Kunne godt trække Boxer tv med stueantenne. Var ikke super, når den skulle fange HD kanaler dog. Var før Viasat kom ind.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Pieyanthikos skrev:Fuck Viasat, Stofa, antenneforeninger.. alle! Pga. PL på TV3+ bliver den nu flyttet op i den store pakke hos Stofa i Århus, og dermed kan jeg ikke længere se CHL-kampe overhovedet med min mellempakke (jeg mener endda, at ZDF kun sender gruppekampe). Som studerende er det ingen chancer for, at jeg nogensinde skulle kunne betale 480 (!) kr. for den store pakke. Og jeg havde ikke engang tænkt mig at se PL på TV3+, de kan ikke skabe en bedre dækning end 6'eren. Det er simpelthen ufatteligt, at man er stavnsbundet til sådan noget lort, når det eneste man reelt bruger tv'et til, er at se international fodbold, og ikke kanaler som TV2 Fri (wtf!) og alt det andet totalt irrelevante bras. ARGH!

Er det overhovedet muligt at skifte til andre udbydere, f.eks. Boxer, og så kører det over sådan en stueantenne?
Der går ikke længe før alt kan streames online. Hvis du har en hurtig computer, så hent sopcast (eller et andet program) og stream fodbold(andre ting) derfra. Det kører fortrinligt herfra, til tider endnu bedre kvalitet end tv3+HD :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster