Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg skal se den i Imperial i morgen. Og ikke midt om natten. Der sover jeg (eller spiller FM).

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

Jeg skal også have set Hos Bitten ved lejlighed. 14 dværge som vandrer og slås med hunde. Can't wait.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Film

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg vil ikke tale filmen ned eller noget, faldt i søvn fordi den først startede klokken 24 og jeg havde været på arbejde i 13 timer op til. Det eneste problem med filmen var, at den er for langtrukkent. 3 film over en bog er lige at koge lidt for meget suppe på den..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:3 film over en bog er lige at koge lidt for meget suppe på den..
Præcis. Det er også derfor jeg ikke har tænkt mig at gå i biografen og se nogle af dem. Det virker lidt for 'lad-os-lave-så-mange-film-så-muligt-så-vi-kan-malke-vores-fans' agtigt! ;-)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Ja netop. Jeg har både læst Hobitten og de tre Ringenes Herre bøger, derfor var jeg også meget skeptisk (lagde du mærke til det?? Jeg brugte skeptisk rigtigt!) over, at Peter Jackson ville lave tre film over den bog med færrest detaljer i. To film havde været passende.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Nu er der også, som Christian Monggard fra Politiken også skriver, inddraget noget fra både Silmarillion og Hurins Børn. Jeg er dog enig i, at tre film er aaalt for mange. Og så er jeg stadig utroligt ærgerlig over, at del Toro trak sig (netop pga. Jackson ville have tre film).

Den får også en del hug mange steder fra. Dog, har Rotten Tomatoes den på 75%, 9.0 på Imdb samt overvejende positiv omtale, så dårlig er den vel heldigvis ikke.

Der kommer en del fede film i 2013:
Frankenweenie
Cloud Atlas
Man of Steel
The Lone Ranger
Django Unchained

Plus en ny Die Hard, Kick-Ass 2, World War Z, Evil Dead, Carrie, The ABC's of Death, Pacific Rim, Oz, After Earth, Oblivion, Wolverine, 300, Insidious 2, Sin City 2, Oldboy (på amerikansk).. Virkelig en masse at se frem til!
Osv osv.
#jesuisSheep

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Film

Indlæg af Qwade »

zqa skrev:Nu er der også, som Christian Monggard fra Politiken også skriver, inddraget noget fra både Silmarillion og Hurins Børn. Jeg er dog enig i, at tre film er aaalt for mange. Og så er jeg stadig utroligt ærgerlig over, at del Toro trak sig (netop pga. Jackson ville have tre film).

Den får også en del hug mange steder fra. Dog, har Rotten Tomatoes den på 75%, 9.0 på Imdb samt overvejende positiv omtale, så dårlig er den vel heldigvis ikke.
Den var bestemt ikke dårlig, tværtimod. Mange fede scener, humor mv. i den!
MEN.. Jeg blev personligt skuffet over lidt halvskidt 3D til tider (samt at brillerne man får udleveret er skod, mildt sagt), og så tror jeg egentlig bare at en lang dag, med skolearbejde & hård træning gjorde midnats-oplevelsen en tak dårligere.
Men bestemt en fed film!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Film

Indlæg af Heartbreaker »

Var fandme også træt af mine briller. Næste gang anskaffer jeg mig et par ordenlige inden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Enig, zqa. At Guillermo del Toro meldte pas og trak sig fra projektet, var uden tvivl et kæmpe nederlag for dem. Han er fantastisk dygtig, og selvom jeg endnu ikke har set filmen, tvivler jeg på at Peter Jackson selv har kunnet give filmen ligeså meget karakter som del Toro kan.

Hvordan gør Martin Freeman det i øvrigt? Jeg er bange for at jeg kommer til at sidde og tænke på Sherlock i det sekund jeg ser hans fjæs.

(PS. Mexicanske instruktører og producerer er jo ret nice, nu jeg lige tænker over det. Guillermo del Toro og Alejandro González Iñárittu. Især sidstnævnte. Jeg har set Amores Perros, 21 Grams, Babel og Biutiful 3 gange hver.)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Martin Freeman gør det fremragende. Han giver Bilbo den kant og humor jeg har forestillet mig fra bogen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Film

Indlæg af Lopezzz »

Hobittenses sparker røv.
Har set den i biografen i går aftes og er vild med den.
Den overgår Ringenens Herre. LoL
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Hvor mange bruger egentlig IMDb aktivt, og hvor mange film har i rated?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg bruger det til at holde styr over, hvilke film jeg selv har, samtidigt med at jeg er begyndt at give karakter. Har givet 100 karakterer, skrevet 109 film på min liste over film jeg har (siden jeg begyndte) og har 31 film på min watchlist.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Har du rated nogle film '10', hvis ja, hvilke?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har givet et par 10'ere, men den eneste jeg lige umiddelbart kan huske af dem, er The Godfather.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster