Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Er i gang med at downloade Ondskabens øjne. Undrer mig over, at jeg ikke har set den før :?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Film

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Er i gang med at downloade Ondskabens øjne. Undrer mig over, at jeg ikke har set den før :?
Gooooo....
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Silence of the Lambs? Friggin' awesome film.

Er lige blevet færdig med "Orphan". Rating: Mah..
Dog en vidunderlig, og ond, skuespilpræstation af den bare 12-13 årige Isabella Fuhrman!
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Film

Indlæg af Mander »

Heartbreaker skrev:Er i gang med at downloade Ondskabens øjne. Undrer mig over, at jeg ikke har set den før :?
Det gør alle vi andre også!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Download færdigt, ovenikøbet i Blu-Ray - bedømmelse kommer i løbet af weekenden. :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Film

Indlæg af Qwade »

Jeg var i biffen igår aftes med kæresten, hvor vi så Sherlock Holmes - Skyggespillet.. Fremragende film, kan KUN anbefale at folk skynder sig i biffen og ser den inden de tager den af! :)
Blandingen af genial humor, action (med sindssygt fede slåskampe) og krimien bag, elsker jeg simpelthen..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Den må gerne gå af, så kan vi andre fattigrøve enten downloade den i ordenlig kvalitet eller leje den for det halve :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Film

Indlæg af Qwade »

Heartbreaker skrev:Den må gerne gå af, så kan vi andre fattigrøve enten downloade den i ordenlig kvalitet eller leje den for det halve :glad:
Well, en film i biffen er nu altid sjovt! Jeg er skam også fattig studerende, jeg havde bare et gavekort :D
Men ja, DL den asap, den er seriøst awesome ;)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

V for Vendetta 2night :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:V for Vendetta 2night :cool:
Ooooooh! Sjældent har Natalie Portman været så korthåret! Faktisk ... aldrig! Voldsomt fed film!

(PS. Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a bygone vexation stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition! The only verdict is vengeance; a vendetta held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honour to meet you and you may call me V.)

(PS den Anden. Jeg fik lige købt Biutiful, som jeg stadig ikke har fået set! Tror jeg sætter den på lige om lidt!)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Den er så fed og Vs replikker sidder altid lige i skabet! Natalie Portman er lækker, selv som skaldet!
Hvordan var Biutiful?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Film

Indlæg af FCBarcelonaChr »

I biografen og se ''Scoreturen'' i aften. Håber den er så god som jeg har hørt!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Jeg så "Mission Impossible: Ghost Protocol" igår.. Maaaah. De timer kunne jeg godt have brugt anderledes.
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: Film

Indlæg af ulrich »

Jeg synes den var god.

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Film

Indlæg af emo »

We Need to Talk About Kevin, thumbs up. Nogen der har set... ?
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster