Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

hey hej jeg tænkte lige på hvis der er en (lad os sige det er bara mod real) og så er der en fra real der clearerer bolden ud fra feltet og så der er en fra barca der puseter bolden ud over ssidelinjen (puster den det vil jeg sige der kun re luiften der rør bolden og ikke (IKKE) er nogen barcaspiller der rør bolden kun luft). Er der så idkast til barca eler real? Fordi det er jo real spilleern der har rørt den sisdt men det er barca spilleren der har pustet den ud over sidelinjene så hvem får indkastet :) ?

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af kklaus »

SKAKMAT!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:hey hej jeg tænkte lige på hvis der er en (lad os sige det er bara mod real) og så er der en fra real der clearerer bolden ud fra feltet og så der er en fra barca der puseter bolden ud over ssidelinjen (puster den det vil jeg sige der kun re luiften der rør bolden og ikke (IKKE) er nogen barcaspiller der rør bolden kun luft). Er der så idkast til barca eler real? Fordi det er jo real spilleern der har rørt den sisdt men det er barca spilleren der har pustet den ud over sidelinjene så hvem får indkastet :) ?
Det gør Abdul Sule.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hjæææææææælp! Sidder lige og laver en kostplan for at optimere min træning, og jeg er næsten 100% på at jeg tidligere har set en hjemmeside, med tilbud på dagligvarer. Men jeg kan ikke finde lortet?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvordan tilbud? Der er http://www.tilbudsugen.dk, de samler alle tilbud osv. :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja! Der var den! Haha, hvordan kunne jeg ikke finde den? Jeg er en taber. Ja ja. Men tak for hjælpen, hjerteknuser!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Skal jeg et familiemedlem med at finde ud af om det er afgjort, om Barca har hjemmebane i første kvartfinalekampe, HVIS de slår Leverkusen ud??? Er det muligt at se? Jeg kan ikke finde svaret.

De er i byen på spilledatoen...

Giver en Monte Frank (Navnet på en fransk hot dog i Randers), til den som har et svar....
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Madbassen »

Skydefinten skrev:Skal jeg et familiemedlem med at finde ud af om det er afgjort, om Barca har hjemmebane i første kvartfinalekampe, HVIS de slår Leverkusen ud??? Er det muligt at se? Jeg kan ikke finde svaret.

De er i byen på spilledatoen...

Giver en Monte Frank (Navnet på en fransk hot dog i Randers), til den som har et svar....
Jeg mener ikke, at det er muligt endnu, ligesom vi heller ikke ved, hvem vi skal møde i kvartfinalen såfremt vi går videre. Det er så vidt jeg ved først kvartfinale/semifinale, hvor der bliver "trukket forud".
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Det er ikke afgjort endnu. Der trækkes lod efter 1/8-delsfinalerne, hvor hele vejen til Allianz Arena bliver afgjort.

Så svaret er: Nej, det er ikke muligt at finde ud af pt.


Jeg tager ikke højde for korruption og lignende ;-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Tak i to. Kan godt se fornuften i systemet :cool: Jeg må have drømt at Barca ville få hjemmebane i 1. kamp i en evt. kvartfinale...troede ellers kun jeg drømte om Kesslers søster, Linse...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Hvordan får jeg min hotter? :oops:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 698950.ece

Spainair er gået konkurs, jeg skal til barcelona til start februar og skulle flyve med spainair, hvad fanden gør man ?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og- ... en/konkurs

Der er lidt hjælp til forskellige scenarier. ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af JonasV »

Pis, jeg havde også bestilt 4 billetter til marts/april hos Spanair :sad: (...ufed nyhed at vågne til, men kolossale tømmermænd)

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Qwade »

Hvor kan jeg tilføje emner/tråde til overvågning? Kan simpelthen ikke finde det..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster