Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Det plejer det også at gøre for mig. Men igår gjorde det absolut ikke!
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

What the fudge? Så går man ind på fcbarcelona.dk og regner med at der er nada, og så er der bare 1000 nyheder om bøder, straffe og sure præsidenter og hvad ved jeg. Og her gik jeg og troede at landskampspausen var lig med et pusterum for os Barcelona-fans.

Nå, men det er godt nok et specielt sted jeg er endt, her i New York. Bor i det sydlige Williamsburg, hvor der er fyldt med sådan nogle her:

Billede

Hasidic Jews - primært fra Satmar bevægelsen, hvor de primært har ungarsk og rumænsk baggrund. Der bor omkring 50,000 af disse ortodokse jøder her i området. Det er alligevel pænt mange. Nå, men tror egentlig bedre jeg kan lide Boston. Den er ikke engang halvt så kaotisk, travl og hektisk som New York. Selv midt på dagen en lørdag kunne man gå stlle og roligt omkring i Boston. Folk virkede langt mere afslappede i Boston end de gør her i New York. Også på en helt almindelig torsdag. Og sidst men ikke mindst er deres clam chowder jo fuldstændig vanvittigt god i Boston. Men, men. New York er stadig en sindssyg by. Var på Top of the Rock i dag - toppen af GE Building, som er en del af Rockefeller Center ... 30 Rockefeller Plaza. 30 Rock. Nå, men på trods af at det kun er den 10. højeste bygning i New York, med sine 259 meter, er der muligvis den bedste udsigt i hele byen. Der er intet der blokerer for udsigten nordpå, hvor man kan hele Central Park, og sydpå kan man tydeligt se Empire State Building, Bank of America Tower og ellers bare et flot syn ned over Lower Manhattan. Soldnedgang langt væk fra al larmen og de mange mennesker var ikke værst. Nu glæder jeg mig bare til at sove.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Lyder sgu ik' så dårligt Blaugrana. Lucky you.

Sådan en lørdag middag/tidlig eftermiddag er fandme kedelig når der ikke er bold!!
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Må konstatere, at jeg åbenbart er afhængig af weekendbold fra PL, Serie A og La Liga i tv...Enig med dig zqa.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes også selv at det er ret optimalt timet! Jeg når lige at komme hjem fredag formiddag, så er der fest på uni om aftenen selvsamme fredag, lørdag skal jeg selv spille, om oprykning vel at mærke, og så en tur i byen om aftenen, hvor jeg forhåbentlig kan fejre en Barcelona-sejr og en oprykning. Så passer det med at jeg har været væk i 2 uger hvor der er sket intet, rent Barcelona-mæssigt, og heller ikke meget med mit eget fodboldhold, og så ramler det hele sammen lige på de to dage - hvor jeg er kommet hjem. Ja, jeg har sgu styr på hvor man skal være hvornår!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Skulle i øvrigt også hilse fra alle jøderne her in da hood og sige glædelig Yom Kippur.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Jeg keder mig så meget, at jeg tager på Vanløse Stadion og ser anden divisions fodbold nu.. D'oh.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

zqa skrev:Jeg keder mig så meget, at jeg tager på Vanløse Stadion og ser anden divisions fodbold nu.. D'oh.
Det gør jeg aldrig nogensinde igen!
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Sidder i Paris. Det er i og for sig hyggeligt nok, bortset fra at min udsigt ligner noget fra en Ghetto..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Skulle i øvrigt også hilse fra alle jøderne her in da hood og sige glædelig Yom Kippur.
Din nœste destination må vœre Israel hvor du skal sloges mod palœstinenser hahaha
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:Skulle i øvrigt også hilse fra alle jøderne her in da hood og sige glædelig Yom Kippur.
Din nœste destination må vœre Israel hvor du skal sloges mod palœstinenser hahaha
Næh! Jeg holder sgu ikke med nogen! Jeg er Schweiz.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af fidanho »

[youtube]0-U49-GlJU0[/youtube]
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Løbetur i Washington fra morgenstunden, rundt om Det Hvide Hus. Satme i orden. Og op til 25 grader i dag. Damn. Plus en ny iPod, den nyeste generation af Classic, med 160 GB til 1200 kroner! Plus oprykning med mit hold, da de andre potentielle oprykkere selv smed det væk - hvilket betyder vild oprykningsfest på lørdag. Life is good.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Ronaldinho »

Lidt tid siden jeg har brugt forummet, må få indhentet det forsømte!! :razz:
Ronaldinho Gaúcho

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Lavede lige flæskesteg med kartofler og en god, brun sovs. Kæft det var godt. Jeg skar ca. 7 år af min levetid, og sveder nu kødsved.

EDIT: Nårh jo, og 840g oksehøjreb for 117 kr. i lørdags? Jeg elsker Vesterbro Slagter! Det var ikke helt nok til at mætte min ven og mig, men de gjorde sgu et hæderligt forsøg.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster