Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Desværre, ja. Virkelig irriterende.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Vores hold smider point mod Real Sociedad, Real vinder selvfølgelig over Getafe, Andy Murray ryger selvfølgelig ud til Nadal, FC Roskilde taber selvfølgelig til Esbjerg, vores B hold er pt. bagud 0-3 mod Deportivo. Kan vi måske liiige tage denne weekend om?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

BIF vandt 5-0! Sikke dog en dejlig dag på Sydsiden!!! - endelig!!!
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Vores hold smider point mod Real Sociedad, Real vinder selvfølgelig over Getafe, Andy Murray ryger selvfølgelig ud til Nadal, FC Roskilde taber selvfølgelig til Esbjerg, vores B hold er pt. bagud 0-3 mod Deportivo. Kan vi måske liiige tage denne weekend om?
Ja tak - det vil for mit vedkommende bare betyde endnu en omgang hyttetur. :razz:

Kender I i øvrigt når man kravler op på et tag klokken kvart over fire om natten og så smadrer sin albue, fordi man hopper ned og ikke for alvor formår at lande på benene? Nej, vel? Det er heller ikke anbefalelsesværdigt. :|

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Ja tak - det vil for mit vedkommende bare betyde endnu en omgang hyttetur. :razz:

Kender I i øvrigt når man kravler op på et tag klokken kvart over fire om natten og så smadrer sin albue, fordi man hopper ned og ikke for alvor formår at lande på benene? Nej, vel? Det er heller ikke anbefalelsesværdigt. :|
Det underlige ved den historie er at du har formået at vide og huske, hvad klokken var :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:
Blaugrana92 skrev:Ja tak - det vil for mit vedkommende bare betyde endnu en omgang hyttetur. :razz:

Kender I i øvrigt når man kravler op på et tag klokken kvart over fire om natten og så smadrer sin albue, fordi man hopper ned og ikke for alvor formår at lande på benene? Nej, vel? Det er heller ikke anbefalelsesværdigt. :|
Det underlige ved den historie er at du har formået at vide og huske, hvad klokken var :lol:
... der er en video. :oops:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

I hear ya. Jeg skulle absolut op og hænge i en tagbjælke på vores hyttetur, så fik blod overalt på trøjen, da jeg selvfølgelig fik en dejlig lang rift til gengæld.

Der er vist en indre abekat gemt i AU-jurister.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det tror jeg slet ikke der er nogen tvivl om at der er!

En stor rift og blod på tøjet kan jeg godt nok ikke prale af - det lyder ret wild! :glad:

Men det var godt nok en langt, langt, langt, langt vildere hyttetur end nogle af dem jeg havde på gymnasiet. Vildere og mere mærkeligt. Af en eller anden grund besluttede tre af os, os for at vi skulle lege spydkast med en høtyv, hvor målet var en tom flaske rødvin. Så da der skulle ryddes op, vidste vi absolut ikke noget om hvorfor der lå en smadret flaske på 'fodboldbanen'. I øvrigt ret vildt at de på hjemmesiden skriver at de har anlagt en fodboldbane, og når man så kommer derud ser man en mark med 35 centimeter højt græs og to mål bestående af to pinde og ... ja, egentlig bare at to pinde. Tsk. Spejdere.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu går jeg i seng og så satser jeg på først at vågne op om 4 år.

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Det lyder fristende, men jeg har aftalt at mødes med min læsegruppe i morgen kl. 8.. :(

Nå nå.. i det mindste kan jeg se frem til kl. 15 i morgen:
http://www.facebook.com/event.php?eid=255983791089391
- Jeg har ladet mig fortælle, at der vil være gratis øl! (I hvert fald i starten)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Det bedste ved valgaften er flæsk med persillesovs og Tuborg Classic. Det er svært at gå op i politik, når man slår mave efter 10 skiver.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Tømmermænd og rød regering. Lorte dag. Tror jeg vil tage en middagslur og håbe på, at det jeg vågner op til er bedre.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg ved ikke hvorfor jeg tænker på dette netop nu, men da man fandt den sorte boks efter rumfærgen Challenger eksploderede, var det sidste man hørte på optagelsen inden eksplosionen: "Hvis kællingen vil prøve at styre, så lad hende for helvede da prøve at styre".

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Puha. Der var godt nok en dull stemning til undervisning i dag. Det hjalp dog med nogle øl og noget chill musik i solen bagefter. Dejligt vejr, øl og musik - så glemmer man alligevel gårsdagens nedtur hurtigt ... lige indtil de andre begynder at diskutere det. :roll:

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Hehe, så vælg en anden uddannelse, ved os var det mere noget i stil med:
"Nå, så du så valg-tv i går?"
- "Ja, det var meget hyggeligt"
"Ja..."
- "Nååeh, men gratis øl i dag i datbaren"
"Ja, det er nice!"


*SKÅL!*
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster