13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Nevermind
Senest rettet af Lopezzz tors dec 14, 2023 12:00 am, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

sorens skrev:
ons dec 13, 2023 11:53 pm
Altså Barca har tabt på hjemmebane til Rubin Karzan og uafgjort på udebane, tabt til Celtic, spillet uafgjort mod FCK, tabt hjemme mod Shaktar og uafgjort hjemme mod Basel osv.

Vi har tabt mange dumme kampe - særligt i situationer hvor kvalifikationen var hjemme.

Man kan diskutere hvad man burde have gjort ift. en kamp som denne . Stille det bedste (men trætte) hold eller give pause til nogle af profilerne og til gengæld give spilletid til marginalspillere og unge talenter. Jeg ville - også i den nuværende situation, hvor det ikke kører så godt - gøre det sidste. Jeg ville nok have gjort det lidt mere end Xavi gjorde :)
Forskellen er jo at vi taber til alt og alle og ikke vinder nogen kampe overbevisende. Det er efterhånden en overraskelse, hvis vi vinder eller for den sags skyld får scoret.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Selv vores marginalspillere burde tvære et hold som Royal Antwerp.
Jeg synes desværre vi er tæt på Koeman-niveau nu…
93' Iniesta

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Det var så endnu et nederlag til hvad jeg vil kategorisere som et bundhold, hvis de altså spillede i La Liga.

Vi ryger ud af CL i næste runde som spilles i Februar.

Ligaen er tabt.

Hvad skal der ske til næste sæson?
Får vi en spillestil / spilkoncept?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Fuck hvor er det elendigt..

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

Filten skrev:
ons dec 13, 2023 11:55 pm
sorens skrev:
ons dec 13, 2023 11:53 pm
Altså Barca har tabt på hjemmebane til Rubin Karzan og uafgjort på udebane, tabt til Celtic, spillet uafgjort mod FCK, tabt hjemme mod Shaktar og uafgjort hjemme mod Basel osv.

Vi har tabt mange dumme kampe - særligt i situationer hvor kvalifikationen var hjemme.

Man kan diskutere hvad man burde have gjort ift. en kamp som denne . Stille det bedste (men trætte) hold eller give pause til nogle af profilerne og til gengæld give spilletid til marginalspillere og unge talenter. Jeg ville - også i den nuværende situation, hvor det ikke kører så godt - gøre det sidste. Jeg ville nok have gjort det lidt mere end Xavi gjorde :)
Forskellen er jo at vi taber til alt og alle og ikke vinder nogen kampe overbevisende. Det er efterhånden en overraskelse, hvis vi vinder eller for den sags skyld får scoret.
Ja jeg er med på at konteksten taget i betragtning passer det her mere ind i en serie af dårlige præstationer. I modsætning til de andre (med Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol, Messi, Suarez, Neymar, Henry osv. på holdet) nederlag - eller noget. Nej bedre Barca-trupper har tabt til hold der var lige så dårlige :)

Nej jeg synes heller ikke det kører. Angrebet er for uskarpt. Derfor jeg kalder på få den gamle ud - gerne allerede nu, gerne allerede sidste sæson. Og forsvaret er for ringe og dårligt afstemt i år. Kounde er virkelig dårlig for tiden. I dag er det til gengæld Romeu der koster to mål. I begge situationer skal han skille sig bedre af med bolden. Ganske simpelt. Men jeg ved ikke helt hvad der kan gøres med forsvaret - udover jeg gerne ser at det er Araujo og AC der har CB-pladserne. Og så skal det nok være Cancelo på HB og Balde på VB. Selvom både Cancelo og Balde's defensive præstationer svinger en hel del. Og Balde's offensiv også er ramt af en formnedgang. Var dog ok i dag. Midtbanen tilhører FdJ, Gundo og Pedri - den er ikke perfekt endnu, men den trio tror jeg på. Og jeg tror også at Felix og Raphinha vil blive bedre med en skarpere, hurtigere og mere løbevillig legekammerat oppe foran.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

sorens skrev:
tors dec 14, 2023 12:03 am
Filten skrev:
ons dec 13, 2023 11:55 pm
sorens skrev:
ons dec 13, 2023 11:53 pm
Altså Barca har tabt på hjemmebane til Rubin Karzan og uafgjort på udebane, tabt til Celtic, spillet uafgjort mod FCK, tabt hjemme mod Shaktar og uafgjort hjemme mod Basel osv.

Vi har tabt mange dumme kampe - særligt i situationer hvor kvalifikationen var hjemme.

Man kan diskutere hvad man burde have gjort ift. en kamp som denne . Stille det bedste (men trætte) hold eller give pause til nogle af profilerne og til gengæld give spilletid til marginalspillere og unge talenter. Jeg ville - også i den nuværende situation, hvor det ikke kører så godt - gøre det sidste. Jeg ville nok have gjort det lidt mere end Xavi gjorde :)
Forskellen er jo at vi taber til alt og alle og ikke vinder nogen kampe overbevisende. Det er efterhånden en overraskelse, hvis vi vinder eller for den sags skyld får scoret.
Ja jeg er med på at konteksten taget i betragtning passer det her mere ind i en serie af dårlige præstationer. I modsætning til de andre (med Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol, Messi, Suarez, Neymar, Henry osv. på holdet) nederlag - eller noget. Nej bedre Barca-trupper har tabt til hold der var lige så dårlige :)

Nej jeg synes heller ikke det kører. Angrebet er for uskarpt. Derfor jeg kalder på få den gamle ud - gerne allerede nu, gerne allerede sidste sæson. Og forsvaret er for ringe og dårligt afstemt i år. Kounde er virkelig dårlig for tiden. I dag er det til gengæld Romeu der koster to mål. I begge situationer skal han skille sig bedre af med bolden. Ganske simpelt. Men jeg ved ikke helt hvad der kan gøres med forsvaret - udover jeg gerne ser at det er Araujo og AC der har CB-pladserne. Og så skal det nok være Cancelo på HB og Balde på VB. Selvom både Cancelo og Balde's defensive præstationer svinger en hel del. Og Balde's offensiv også er ramt af en formnedgang. Var dog ok i dag. Midtbanen tilhører FdJ, Gundo og Pedri - den er ikke perfekt endnu, men den trio tror jeg på. Og jeg tror også at Felix og Raphinha vil blive bedre med en skarpere, hurtigere og mere løbevillig legekammerat oppe foran.
Ja jeg er fuldstændig enig.
Det eneste håb vi har tilbage er en 18-årige Roque der skal redde os resten af sæsonen.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

Jeg tillader mig at være dråben af mild optimisme I jeres stormombruste pessimistiske hav :thumbup:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barça's possible opponents in the UCL Round of 16:

🇫🇷 PSG
🇮🇹 Inter Milan
🇮🇹 Lazio
🇮🇹 Napoli
🇵🇹 Porto
🇩🇪 RB Leipzig
🇩🇰 Copenhagen
🇳🇱 PSV Eindhoven

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

sorens skrev:
tors dec 14, 2023 12:06 am
Jeg tillader mig at være dråben af mild optimisme I jeres stormombruste pessimistiske hav :thumbup:
Forums Ole Henriksen :razz:

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 12:06 am
Barça's possible opponents in the UCL Round of 16:

🇫🇷 PSG
🇮🇹 Inter Milan
🇮🇹 Lazio
🇮🇹 Napoli
🇵🇹 Porto
🇩🇪 RB Leipzig
🇩🇰 Copenhagen
🇳🇱 PSV Eindhoven
Vi kan vel ikke slå nogen af holdene over 2 kampe? måske PSV?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 12:06 am
Barça's possible opponents in the UCL Round of 16:

🇫🇷 PSG
🇮🇹 Inter Milan
🇮🇹 Lazio
🇮🇹 Napoli
🇵🇹 Porto
🇩🇪 RB Leipzig
🇩🇰 Copenhagen
🇳🇱 PSV Eindhoven
Vi kan ikke trække Porto, da man ikke kan trække hold fra egen gruppe i 1/8.

Vi kan tabe til alle. Men hvis man alligevel skal vurdere lidt og have en objektiv og og forhåbentligt nøgternt vurdering må det vel være fra lettest til sværest, selvom intet bliver nemt:

FCK
Lazio
Leipzig/PSV
PSV/Leipzig
Napoli
PSG
Inter

Og ja, jeg har Inter som værre end PSG grundet stabilitet og tidligere møder. PSV og Leipzig kan jeg ikke differentiere.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Filten skrev:
tors dec 14, 2023 12:09 am
Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 12:06 am
Barça's possible opponents in the UCL Round of 16:

🇫🇷 PSG
🇮🇹 Inter Milan
🇮🇹 Lazio
🇮🇹 Napoli
🇵🇹 Porto
🇩🇪 RB Leipzig
🇩🇰 Copenhagen
🇳🇱 PSV Eindhoven
Vi kan vel ikke slå nogen af holdene over 2 kampe? måske PSV?
Selvfølgelig kan vi det. Og det er også først om 3 måneder. Og du tænker vi har større mulighed for at slå PSV som er ubesejrede i den hollandske liga og gjort det godt i CL ift. FCK som ikke er skræmmende i Superligaen, men også har imponeret i CL?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Filten skrev:
tors dec 14, 2023 12:09 am
Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 12:06 am
Barça's possible opponents in the UCL Round of 16:

🇫🇷 PSG
🇮🇹 Inter Milan
🇮🇹 Lazio
🇮🇹 Napoli
🇵🇹 Porto
🇩🇪 RB Leipzig
🇩🇰 Copenhagen
🇳🇱 PSV Eindhoven
Vi kan vel ikke slå nogen af holdene over 2 kampe? måske PSV?
Hov, Porto skulle vist ikke være inkluderet. Saksede fra en Barça relateret side.

Jeg tør ikke spå om resultater. Xaviball er ækvivalent med at flip a coin.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

PuyolErGud skrev:
tors dec 14, 2023 12:10 am
Filten skrev:
tors dec 14, 2023 12:09 am
Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 12:06 am
Barça's possible opponents in the UCL Round of 16:

🇫🇷 PSG
🇮🇹 Inter Milan
🇮🇹 Lazio
🇮🇹 Napoli
🇵🇹 Porto
🇩🇪 RB Leipzig
🇩🇰 Copenhagen
🇳🇱 PSV Eindhoven
Vi kan vel ikke slå nogen af holdene over 2 kampe? måske PSV?
Selvfølgelig kan vi det. Og det er også først om 3 måneder. Og du tænker vi har større mulighed for at slå PSV som er ubesejrede i den hollandske liga og gjort det godt i CL ift. FCK som ikke er skræmmende i Superligaen, men også har imponeret i CL?
Jeg tænker vi spiller elendigt, ikke fortjener at spille CL, men Europa League. Det er pinligt, det spil vi viser.
Ja der er 3 måneder til vi skal spille, men Xavi har haft dem i 2 år nu og vi har ikke fået et stabilt spilkoncept / Spillestil endnu.
Samt vi vinder smalle sejre i kampe vi burde være overlegne. Ergo de 3 måneder kommer ikke til at betyde noget, Xavi og co. kommer ikke til at hive en kanin op af hatten og ændre spillestilen til det vi alle håber, for så var det allerede sket.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 63 gæster