10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
tirs maj 10, 2022 11:18 pm
Isageren skrev:
tirs maj 10, 2022 11:15 pm
Kvoller skrev:
tirs maj 10, 2022 11:05 pm
Isageren skrev:
tirs maj 10, 2022 11:02 pm
Kvoller skrev:
tirs maj 10, 2022 10:57 pm
Isageren skrev:
tirs maj 10, 2022 10:55 pm
Altså, hvad fuck er der galt med kommentatorerne? “Giver flashback til Eriksen” manden fik et hjerteanfald, det her er et hoved sammenstød.
Slap dog af. De ser manden falder om, det lignede jo ikke noget andet, før man ser i slow at de støder hovederne sammen.
Rolig, jeg siger bare at der ikke er nogen grund til at piske en unødvendig stemning op. Man sidder sku da og bliver helt bange. Der er forskel på det ene og det andet. Ingen grund til at gå til angreb
Når man ser en mand komme løbende stille og roligt og pludselig kollapser, hvordan kan man så IKKE tænke tilbage på Eriksen? Der er ikke noget galt med kommentatorerne, lige her siger de da det alle tænker.
Slet ikke hvad jeg tænkte. Som i overhovedet. Jeg tænkte at han var bevidstløs på grund af et slag i hovedet. Hvis du helt seriøst troede at Araújo havde fået et hjertestop, så skal man vel også have en livlig fantasi?
Aha. Okay. Det forstår jeg så overhovedet ikke, at der skal en livlig fantasi til at tro. Det synes jeg er noget mærkeligt noget at sige, men okay.
Nu har vi så også fået at vide at han fik en hjernerystelse. Nu vil jeg ikke lyde fræk, men det er svært ikke at tænke at det var en hjernerystelse ved første øjekast. Et hjertestop var aldrig i mine tanker, før kommentatorerne fyrede den omgang af.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af EasyBuddhist »

Daluigi skrev:
tirs maj 10, 2022 11:20 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 10, 2022 11:18 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 10, 2022 11:11 pm
Kæft hvor er Garcia ringe.

Generelt er det her forsvar et kæmpe problem for os.
Synes han var den klart bedste forsvarsspiller i første halvleg, men Araujo´s skade så ud til at ryste ham.
En forsvarspiller skal ikke kun være god 1 halvleg... Han har helt absurd mange hjerneblødninger over en række kampe. Det er uacceptabelt.
Jo, men isoleret set, har han spillet langt bedre end resten af forsvaret, så der er ingen grund til at fremhæve ham negativt i denne kamp.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Nyhuus »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 10, 2022 11:24 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 10, 2022 11:20 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 10, 2022 11:18 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 10, 2022 11:11 pm
Kæft hvor er Garcia ringe.

Generelt er det her forsvar et kæmpe problem for os.
Synes han var den klart bedste forsvarsspiller i første halvleg, men Araujo´s skade så ud til at ryste ham.
En forsvarspiller skal ikke kun være god 1 halvleg... Han har helt absurd mange hjerneblødninger over en række kampe. Det er uacceptabelt.
Jo, men isoleret set, har han spillet langt bedre end resten af forsvaret, så der er ingen grund til at fremhæve ham negativt i denne kamp.
Jeg har godt nok heller ikke været hans største fan, siden hans ankomst. Mine forventninger var langt over, hvad han kunne præstere. Men må så give ham, at jeg synes han har forbedret sig. Vi må se, hvad det bliver til næste sæson.
Er I det hele taget spændt på, hvad der bliver købt ind til forsvaret til sommer.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 10, 2022 11:24 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 10, 2022 11:20 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 10, 2022 11:18 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 10, 2022 11:11 pm
Kæft hvor er Garcia ringe.

Generelt er det her forsvar et kæmpe problem for os.
Synes han var den klart bedste forsvarsspiller i første halvleg, men Araujo´s skade så ud til at ryste ham.
En forsvarspiller skal ikke kun være god 1 halvleg... Han har helt absurd mange hjerneblødninger over en række kampe. Det er uacceptabelt.
Jo, men isoleret set, har han spillet langt bedre end resten af forsvaret, så der er ingen grund til at fremhæve ham negativt i denne kamp.
Enig. Han har haft en enkelt blunder i aften
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af sorens »

Xavi udtalte at holdet smider for mange bolde væk og at de skal blive bedre på det område.

Hvad bliver kommentaren efter denne kamp?

"Ja der er da sket en udvikling fra sidste kamp. Det var så bare til den dårligere side. Det var ikke planen".

Men nuvel tophold skal jo også kunne vinde dårlige kampe

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af kklaus »

Eric Garcia og Frenkie begge i karantæne nu.

Edit: Og Alba.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Der skal ske en del i truppen, både i forhold til spillere og udvikling, før der kan forventes regelmæssigt godt spil. Vi grinder denne kamp hjem og det skal man kunne. Real er eksperter i det. En dag på kontoret.

Men dejligt at se at Ansu går bedre med i spillet og virker mere bevægelig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
tirs maj 10, 2022 11:33 pm
Eric Garcia og Frenkie begge i karantæne nu.

Edit: Og Alba.
Ingen problem. Vi har Mingueza, Balde, Nico, Puig og flere klar til næste kamp ;-)
MDCCCXCIX

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af sorens »

kklaus skrev:
tirs maj 10, 2022 11:33 pm
Eric Garcia og Frenkie begge i karantæne nu.

Edit: Og Alba.
Så et forsvar der mangler Garcia, Araujo, Pique og Alba. Det bliver interessant hvordan Xavi skærer den. Men det bliver vel med Langlet og et comeback til Umtiti.

Busquet kommer tilbage fra karantæne. Så en midtbane med ham Gavi og Puig

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Isageren »

sorens skrev:
tirs maj 10, 2022 11:38 pm
kklaus skrev:
tirs maj 10, 2022 11:33 pm
Eric Garcia og Frenkie begge i karantæne nu.

Edit: Og Alba.
Så et forsvar der mangler Garcia, Araujo, Pique og Alba. Det bliver interessant hvordan Xavi skærer den. Men det bliver vel med Langlet og et comeback til Umtiti.

Busquet kommer tilbage fra karantæne. Så en midtbane med ham Gavi og Puig
Jeg er sku mere bange for en midtbane med Puig end et forsvar med Umtiti. Tror han spiller med 3 mandsforsvar. Ellers skal han spille med Mingueza eller Balde som VB
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Til jer på stadion: Blev Ferran seriøst buhet da han blev udskiftet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af EasyBuddhist »

❗Ronald Araujo is fine, nothing serious.


@gerardromero
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 10, 2022 11:43 pm
Til jer på stadion: Blev Ferran seriøst buhet da han blev udskiftet?
Det synes jeg ikke rigtig jeg lagde mærke til. Det var pauseskift, så blev ikke rigtig opdaget var min opfattelse. Der blev buhet af nogle efter den ene aktion han havde hvor han smed den væk.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af thomas »

At Frenkie og Alba rager helt unødvendige gule kort til sig i slutfasen er for dumt, ikke mindst når der følger karantæne med.
Demb får så lidt oprejsning i dag efter at have været kampens ringeste sidst, men selvom han loyalt løber med tilbage og jagter rundt, så kan han da ikke fange en myg. Han må da kunne få noget træning i defensivt arbejde?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 10, 2022 11:46 pm
❗Ronald Araujo is fine, nothing serious.


@gerardromero
Men åbenbart var det en “Eriksen situation” med et hjertestop, og hvis man ikke var overbevist om dét, skal man vist lige “slappe af” :crazy:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster