24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
man apr 25, 2022 9:11 am
Mallorca kampen bliver et helvede at komme igennem.

Spillerne er komplet flade, ingen selvtillid og sandsynligvis rystende nervøse :|

Der er absolut ingen garantier for at samme forløb ikke gentager sig. Det er en tendens nu.

X mod Mallorca og sejr til Betis, så er vi 4 point foran inden vi møder dem ude.

Realistisk set 1 point foran med 3 runder tilbage…

Vores bedste muligheder lige nu er, at Betis (eller øvrige konkurrenter) choker i stor stil.
Nu skal jeg jo ned og se den kamp, så kan ikke forestille mig at vi taber den
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Vi vinder over Mallorca. Vi har haft brug for en pause og spillerne har en uge nu. Isageren bliver forkælet med smuk bold ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af SpillerSomMESSI »

sorens skrev:
søn apr 24, 2022 11:59 pm
sorens skrev:
søn apr 24, 2022 11:56 pm
Kan man finde dommerrapporter efter sådan en kamp?

eg gad altså godt vide hvorfor det er, der ikke bliver dømt straffe til Gavi. Dommeren løber rigtigt nok rundt med armen oppe, som måske kunne indikere at han havde dømt offside i situationen - altså på Gavi. Men det er han ikke, så vidt jeg kan se. Der er en Vallecano-spiller over ved Dembele (i deres højre side), der hænger ret kraftigt. Så skulle det være på sekvensen inden, hvor Dembele muligvis var offside, men det ser det heller ikke ud til.

Dommerne i Barca's seneste kampe har været under standard og i et par ret kampafgørende situationer har de ikke dømt med Barca. Særligt hånd mod Frankfurt, der først er mere bold til hånd men manden fører jo bolden med sig i løb efterfølgende - lige foran dommeren ... og nu dette skub i ryggen på Gavi. Igen lige foran dommeren. Skubbet kan i den grad verificeres af VAR.
Som nævnt:



--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Næste kamp skulle Ansu få spilletid.

Det sammen med Gavis form er det eneste positive jeg har at se frem til lige nu.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Michman »

Fati skal ind.. Vi mangler virkelig en der kan score mål pt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af JHMark »

SpillerSomMESSI skrev:
man apr 25, 2022 12:14 pm
sorens skrev:
søn apr 24, 2022 11:59 pm
sorens skrev:
søn apr 24, 2022 11:56 pm
Kan man finde dommerrapporter efter sådan en kamp?

eg gad altså godt vide hvorfor det er, der ikke bliver dømt straffe til Gavi. Dommeren løber rigtigt nok rundt med armen oppe, som måske kunne indikere at han havde dømt offside i situationen - altså på Gavi. Men det er han ikke, så vidt jeg kan se. Der er en Vallecano-spiller over ved Dembele (i deres højre side), der hænger ret kraftigt. Så skulle det være på sekvensen inden, hvor Dembele muligvis var offside, men det ser det heller ikke ud til.

Dommerne i Barca's seneste kampe har været under standard og i et par ret kampafgørende situationer har de ikke dømt med Barca. Særligt hånd mod Frankfurt, der først er mere bold til hånd men manden fører jo bolden med sig i løb efterfølgende - lige foran dommeren ... og nu dette skub i ryggen på Gavi. Igen lige foran dommeren. Skubbet kan i den grad verificeres af VAR.
Som nævnt:



Så ikke kampen i går, men det der er da det mest tydelige straffe. Det er vel nærmest fysisk umuligt at bevæge sin krop på Gavi’s måde hvis ikke man får et hårdt skub i ryggen. Alt for mærkeligt at VAR ikke griber ind.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 9:42 am
Vi vinder over Mallorca. Vi har haft brug for en pause og spillerne har en uge nu. Isageren bliver forkælet med smuk bold ;-)
Jeg er lige så optimistisk som Pique her, vi vinder på Mallorca og overbevisende. Nu får spillerne en uges fri, eller hø, hø, de får fri til at træne en uge - og så skal de nok klare opgaven på Mallorca, det er jeg overbevist om.

Der er mange af spillerne, der vil have gavn af et hvil.

Men det er selvfølgelig ærgeligt at se kampe som den igår og den mod Cadiz og for så vidt også den mod Frankfurt - at vi bliver bortdømt på eget græs. :crazy:

Mon det handler om klubbens økonomiske situation?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
man apr 25, 2022 2:33 pm
Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 9:42 am
Vi vinder over Mallorca. Vi har haft brug for en pause og spillerne har en uge nu. Isageren bliver forkælet med smuk bold ;-)
Jeg er lige så optimistisk som Pique her, vi vinder på Mallorca og overbevisende. Nu får spillerne en uges fri, eller hø, hø, de får fri til at træne en uge - og så skal de nok klare opgaven på Mallorca, det er jeg overbevist om.

Der er mange af spillerne, der vil have gavn af et hvil.
Der er absolut intet der indikerer forkælelse eller afslappethed på campen mod Mallorca. Men bolden er selvfølgelig rund, så alt kan ske… :?:


Krydser alt for Pique!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
man apr 25, 2022 3:36 pm
nosslo15 skrev:
man apr 25, 2022 2:33 pm
Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 9:42 am
Vi vinder over Mallorca. Vi har haft brug for en pause og spillerne har en uge nu. Isageren bliver forkælet med smuk bold ;-)
Jeg er lige så optimistisk som Pique her, vi vinder på Mallorca og overbevisende. Nu får spillerne en uges fri, eller hø, hø, de får fri til at træne en uge - og så skal de nok klare opgaven på Mallorca, det er jeg overbevist om.

Der er mange af spillerne, der vil have gavn af et hvil.
Der er absolut intet der indikerer forkælelse eller afslappethed på campen mod Mallorca. Men bolden er selvfølgelig rund, så alt kan ske… :?:


Krydser alt for Pique!
Uups, jeg troede det var en udekamp.

Nå, men så ser det selvfølgelig anderledes ud. :mrgreen:

Forstår ikke hvad du mener med forkælelse og afslappelse Anti?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24/4 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
man apr 25, 2022 3:57 pm
Antimadridista skrev:
man apr 25, 2022 3:36 pm
nosslo15 skrev:
man apr 25, 2022 2:33 pm
Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 9:42 am
Vi vinder over Mallorca. Vi har haft brug for en pause og spillerne har en uge nu. Isageren bliver forkælet med smuk bold ;-)
Jeg er lige så optimistisk som Pique her, vi vinder på Mallorca og overbevisende. Nu får spillerne en uges fri, eller hø, hø, de får fri til at træne en uge - og så skal de nok klare opgaven på Mallorca, det er jeg overbevist om.

Der er mange af spillerne, der vil have gavn af et hvil.
Der er absolut intet der indikerer forkælelse eller afslappethed på campen mod Mallorca. Men bolden er selvfølgelig rund, så alt kan ske… :?:


Krydser alt for Pique!
Uups, jeg troede det var en udekamp.

Nå, men så ser det selvfølgelig anderledes ud. :mrgreen:

Forstår ikke hvad du mener med forkælelse og afslappelse Anti?
Forkælelse vel fordi han ikke tror vi kommer til at spille prangende bold, og afslappethed fordi at han tror det bliver en hektisk affære?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster