6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Dvs. Dest får 4 kampe i streg. Måske han sidste chance for en Barca karriere. Det er nu, han skal overbevise Xavi, ellers tror jeg han ryger til sommer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Dest er prisgivet. Han har hverken mentaliteten eller intelligensen, hvilket bliver endnu tydeligere, når man ser Alves på backen.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Hvor er det bare ærgerligt. Alves viste i søndags hvor vigtigt gode backer er for Barca og hvor langt Dest er fra et acceptabelt niveau…

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »



Lige en sidste tråd, men den er også rigtig god til gengæld.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kvoller »

Vi mangler ny kamptråd :grin:

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Madameskrald »

DeanCassady skrev:
ons feb 09, 2022 6:49 pm
Dest er prisgivet. Han har hverken mentaliteten eller intelligensen, hvilket bliver endnu tydeligere, når man ser Alves på backen.
Måske skulle jeg nærmere korrigere mit indlæg omkring sydamerikanske spillere til, at spillere der hentes til Barcelona og slår til typisk er i midt tyverne. Vi har også en del eksempler på unge meget talentfulde spillere (<22år), der hentes til førsteholdet og ikke etablere sig. Det har selvfølgelig en del med tålmodighed at gøre, men modenhed eller manglen på samme spiller formentligt også ind.

P.Pedal - jeg kan lige komme dig i forkøbet og nævne Ronaldo og Neymar.. tøhø!

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af hackmann »

Jeg kan godt lide hvad vi har gjort de sidste år med at hente dem når de bliver 18 år og så spille på B holdet. Som Araujo og Ramos Mingo. Og der er nok flere, så meget følger jeg ikke B holdet

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JHMark »

hackmann skrev:
lør feb 12, 2022 10:52 am
Jeg kan godt lide hvad vi har gjort de sidste år med at hente dem når de bliver 18 år og så spille på B holdet. Som Araujo og Ramos Mingo. Og der er nok flere, så meget følger jeg ikke B holdet
Ja! På den måde undgår man også det kæmpe forventningspres fra dag 1. Hvis de virkelig er talentfulde, så må det jo komme til udtryk.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Ialocin »

JHMark skrev:
lør feb 12, 2022 11:30 am
hackmann skrev:
lør feb 12, 2022 10:52 am
Jeg kan godt lide hvad vi har gjort de sidste år med at hente dem når de bliver 18 år og så spille på B holdet. Som Araujo og Ramos Mingo. Og der er nok flere, så meget følger jeg ikke B holdet
Ja! På den måde undgår man også det kæmpe forventningspres fra dag 1. Hvis de virkelig er talentfulde, så må det jo komme til udtryk.
Ja og man får også ryddet ud i spillere, der har en dårlig mentalitet og et kæmpe ego som Todibo.

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 6/2 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Madameskrald »

hackmann skrev:
lør feb 12, 2022 10:52 am
Jeg kan godt lide hvad vi har gjort de sidste år med at hente dem når de bliver 18 år og så spille på B holdet. Som Araujo og Ramos Mingo. Og der er nok flere, så meget følger jeg ikke B holdet
Det virker helt sikkert, som en bedre strategi… De unge spillere får tid til at integrere sig i et trygt miljø omkring La Masia, hvor der er stor fokus på nærvær og sociale elementer, så de ikke bare ender i en ny by i et nyt land i en tom lejlighed og placeret i et meget kompetitivt miljø, hvilket vil være udfordrende for de fleste. Her kan de stille og roligt integreres i Barca kulturen, inden der er store forventninger til dem. Samtidig kan man som med Todibo ofte sælge med fortjeneste, hvis den enkelte spiller ikke finder vej til førsteholdet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster